Pinkpop 2023

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Wanneer dit zo is, dan moet je als Pinkpop zijnde toch wel gaan afvragen wat je nog wil. Op deze manier gaat het festival als een nacht kaars uit over een tijd, dan gaat Bospop nog interessanter boeken voor de doelgroep waar Pinkpop op rust.
Ik denk dat Pinkpop die vraag af en toe best zal stellen. Sterker nog: die festivaldirectier luidde laatst al de noodklok over de krappe headlinerpoel.

Maar ze zitten in een spagaat: zelf hebben ze geen netwerk en ze zijn dus afhankelijk van Mojo.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.590
4.689
Ik denk dat Pinkpop die vraag af en toe best zal stellen. Sterker nog: die festivaldirectier luidde laatst al de noodklok over de krappe headlinerpoel.

Maar ze zitten in een spagaat: zelf hebben ze geen netwerk en ze zijn dus afhankelijk van Mojo.
Denk dat Pinkpop gewoon niet meer echt een eigen smoel heeft. Al lang niet hoor, maar wat is het nu precies? Grote namen boeken met opvulling, ja dat is wat Koikarper Rob aangeeft. Wat mij betreft gooien ze het helemaal over de pop-boeg, ook goed, maar nu is het werkelijk een bijeenraapsel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov en Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
No Idea Reaction GIF by Bounce
 
  • Haha
Waarderingen: Bassie78

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
Kap toch eens met doen alsof Stage 4 de totale bellichaming is van "onbekende acts". Een beetje muziekliefhebber kent het gros van die acts. Dat jij voor je plezier naar Goldband en Nielson gaat kijken moet jezelf weten ;)
sons, brutus en prins s en de geit kun je toch niet echt onbekende bands noemen!!
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.771
3.525
Prins S en de Geit. Is dat echt iets? Dacht dat het een inside joke was of iets dergelijks.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
438
338
Natuurlijk wil ik ook wel een wat beter blokkenschema en wat grotere namen. Maar ja Pinkpop blijft Pinkpop en die doen de dingen altijd net wat anders dan mensen willen.

Pinkpop blijft voor nu hoe dan ook mijn festival en daar blijf ik sowieso elk jaar heen gaan zolang ‘t kan.

Ook dit jaar staat er meer dan genoeg gaafs wat ik wil en ga zien. En zoals vaker gezegd een niet uitverkochte Pinkpop geeft wat meer ruimte op het veld. Er zijn jaren geweest dat het echt te druk was.
Heb super veel zin in mijn 23e Pinkpop, de 14e op rij
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.867
4.830
Veel plezier voor alle diehards en forumgenoten die helemaal floreren binnen de Pinkpop bubbel! Zo krijgt dit topic toch de nodige aandacht.

1728372.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Natuurlijk wil ik ook wel een wat beter blokkenschema en wat grotere namen. Maar ja Pinkpop blijft Pinkpop en die doen de dingen altijd net wat anders dan mensen willen.

Pinkpop blijft voor nu hoe dan ook mijn festival en daar blijf ik sowieso elk jaar heen gaan zolang ‘t kan.

Ook dit jaar staat er meer dan genoeg gaafs wat ik wil en ga zien. En zoals vaker gezegd een niet uitverkochte Pinkpop geeft wat meer ruimte op het veld. Er zijn jaren geweest dat het echt te druk was.
Heb super veel zin in mijn 23e Pinkpop, de 14e op rij
precies dit!

laat het maar lekker rustig blijven met een mooi set acts, waarvan ik 22 van de 30 acts in mijn spoorboekje nog nooit live gezien heb!
Editors, P!nk, Disturbed, The Script, QOTSA, Robbie Williams, Di-rect en Red Hot Chili Peppers, wel eens gezien
ja, zelfs Ellie Goulding, DeWolff, Donnie en OneRepublic die al eens eerder op Pinkpop stonden nog niet gezien door andere keuzes in mijn spoorboekje die edities.

Kortom, mooi gezegd @RalphiePinkpop , voor mij is er ook meer dan genoeg gaafs!
mijn 15e Pinkpop, de 10e op rij
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.867
4.830
Damn, als ik vanaf 1992 iedere editie was gegaan, zat ik nu op 30 keer. Maar het is uiteindelijk bij 13 keer gebleven.
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
355
366
Uiteindelijk vermaakt het gros die het hele weekend/dag gaat zich optimaal en gaat volgend jaar weer, dat ziet de organisatie ook maar door dat gemak gaat het in de toekomst een keer mis imo.

Wanneer je ziet dat Rock Werchter wel een goed variërend programma neer kan leggen met een timetable die goed te behappen is, snap ik wel dat veel Nederlanders de stap wagen naar Belgie voor een main festival.

Uiteindelijk, ondanks m'n mening/ideeën, zal ik op t laatste moment toch wel gaan kijken naar een mooie deal voor tickets XD
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Oasiss

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.110
1.994
Ja joh. Zit je wekenlang op het schema te wachten, lanceren ze hem precies als je op vakantie bent. Het prachtige Egypte, met zijn overvloed aan zand, en waanzinnig gebrek aan stabiel internet 😂

Hoe dan ook , ik heb nog lekker wat pagina’s terug te lezen, en dat ga ik ook zeker doen. Net als mijn spoorboekje met jullie delen.

Als ik terug ben in NL…
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
564
359
precies dit!

laat het maar lekker rustig blijven met een mooi set acts, waarvan ik 22 van de 30 acts in mijn spoorboekje nog nooit live gezien heb!
Editors, P!nk, Disturbed, The Script, QOTSA, Robbie Williams, Di-rect en Red Hot Chili Peppers, wel eens gezien
ja, zelfs Ellie Goulding, DeWolff, Donnie en OneRepublic die al eens eerder op Pinkpop stonden nog niet gezien door andere keuzes in mijn spoorboekje die edities.

Kortom, mooi gezegd @RalphiePinkpop , voor mij is er ook meer dan genoeg gaafs!
mijn 15e Pinkpop, de 10e op rij
Hier idem! Van alle acts die ik ga zien heb ik enkel P!nk en Di-rect eerder gezien! De rest allemaal voor het eerst 🤗 Daarom alleen al ben ik blij met deze editie!! Mijn eerste pinkpop 2001 en toch wordt het pas mijn 10e Pinkpop!
Heb er veel zin in 😁
 
  • Leuk
Waarderingen: liluzi en DennisvdBr

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
tja de zaterdag is toch wel een mooie route te maken.
De wolff, zwangere guy, sons, disturbed, hollywood vampires, Black keys, Qotsa, en dan kijken of robbie williams wat is
Balen dan prins s en de geit overlapt, en hopen dat er nog wat leuks komt ipv the script
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

tom93

Dagopener
24 apr 2019
627
299
Ik vind het commentaar op DI-RECT hier ook wel wat bijzonder. Natuurlijk kun je die overal zien, maar live blijft het gewoon een sterke band met nummers die iedereen kent. Perfect voor een festival als Pinkpop.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
627
299
Het commentaar gaat over het feit dat je hen wel moet gaan zien omdat er geen alternatief is
Maar dat is toch niet zo’n probleem?
De boog kan niet de hele dag gespannen staan. Dan ga ja wat eten of drinken. Ze hadden het wellicht wat anders kunnen plannen, maar op stage 4 is ook wat bezig op een gegeven moment.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken