Pinkpop 2023

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Maar goed alle grappen nu even aan de kant. Ik ben van mening dat S&F best wel een plekje mogen hebben op Pinkpop. Hoewel het mijn ding ook niet is. Pinkpop heeft de identiteit van Nederlands grootste pop festival en dan moet er imo ook ruimte zijn voor succesvolle NL (pop)acts wat we allemaal niet kunnen ontkennen dat ze dat zijn.

Alleen je moet er niet teveel van hebben op 1 editie, en ook niet een TE hoge spot innemen. Dan heb ik eerlijk gezegd minder moeite mee dan dat een niet nader te noemen festival met alternatieve profilering die Goldband dan boekt. Ik ben best voorstander van acts op kwaliteit beoordelen zoals jullie weten, maar of dat nu in het Pinkpop topic moet ben ik het weer wat minder mee eens.

En Nielson is nog meer misplaatst dan S&F naar mijn idee. Maakt die man anno 2033 nog “hits”?
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

johnnydee

Campingartiest
16 nov 2022
97
67
Ik mis de Analogues steeds bij de Nederlandse namen. Hun cd met eigen nummers heeft erg goed verkocht.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
Dankjewel dit dus. Veel jongere Pinkpop bezoekers hebben een andere smaak dan wij hier denken😉.

Zijn we vergeten dat het vorig jaar erg druk was bij het optreden van Antoon? Of durven we dat niet toe te geven?

Ben trouwens benieuwd hoe de discussies hier gaan zijn als over een paar jaar een Blackpink headliner is op Pinkpop aangevuld met een Kid Laroi, Charli XCX en Bad Bunny.

Maar goed ik zou zeggen kijk naar de line up van Coachella want dat is uiteindelijk waar Pinkpop ook heen zal gaan.

“ Times are changing “ - Direct
zeg je dit nou serieus?
Times are changing en dan refereer je naar Direct?

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Dus bij 100 dagen voor Pinkpop volgen de nieuwe namen :D
daar gok ik op

vorige editie kwam de voorlaatste worp namen 3 maart.
vorige aankondiging was op 140 dagen tot Pinkpop.
een aantal festivals die (enigszins) aan Pinkpop gerelateerd zijn, zoals Rock Werchter of Mad Cool hebben het affiche zelfs voltooid.
ik zie nu nog geen sociale media bericht waar Pinkpop die 100 dagen benadrukt...
ik kijk er niet gek van op als er nieuws in het vat zit
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
zo erg is het nou toch ook weer niet?

geen idee welk bandje dit is... maar kan me voorstellen als je het leuk vind dat het jammer is, maar lijkt me geen drama of "onbegrijpelijk"
heb niet het idee dat dit bandje heel erg gemist gaat worden in juni, over algemeen als ik eerlijk ben
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Wellicht off-topic maar Live Aid for Ukrainien 24 juni in Wembley geeft hoop voor artiesten Pinkpop 2024.

U2, Rolling Stones,P!nk, Adèle, Paul McCartney…..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Wellicht off-topic maar Live Aid for Ukrainien 24 juni in Wembley geeft hoop voor artiesten Pinkpop 2024.

U2, Rolling Stones,P!nk, Adèle, Paul McCartney…..
Waarom geeft dat hoop voor Pinkpop 2024?

(ik zou eerder kijken naar tours in 2024)
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
zo erg is het nou toch ook weer niet?

geen idee welk bandje dit is... maar kan me voorstellen als je het leuk vind dat het jammer is, maar lijkt me geen drama of "onbegrijpelijk"
heb niet het idee dat dit bandje heel erg gemist gaat worden in juni, over algemeen als ik eerlijk ben
Nee zeker geen drama, wel jammer. Dat ze maar snel (morgen?) met namen komen, kunnen we daarover weer discussieren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
zal Pinkpop misschien ook al het affiche afronden en de podiumindeling bekendmaken?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken