Pinkpop 2023

Toevoeging : dat de headliners van dit jaar niet “nieuw” zijn wil niet zeggen dat we daar niet heen gaan.

Met namen als Tove Lo, Dylan , Maisie Peters, Lauren Sanderson, Tash Sultana zie ik die nieuwe trend wel steeds meer komen.
Welke nieuwe trend? En kun je namen als Tove Lo of Tash Sultana überhaupt nog nieuwe frisse namen noemen?

• Leuk
Waarderingen: mattman
Suzan en Freek heeft toch weinig kwaliteit? Het zijn gewoon 13 in een dozijn Nederlandse popliedjes. Categorie palingsound. Niets mis mee, maar niet iets voor Pinkpop.
weinig kwaliteit? niet mee eens!
palingsound? niet mee eens!
Nederlandse popliedjes, wel mee eens.

imo, leuke Nederlandstalige act voor Pinkpop. Naar mijn smaak 100x liever dan Ronnie Flex 🙈

• Haha
Waarderingen: elo en Mark's Kal
Doe ik niet. Ik zeg hier alleen dat sommige mensen blijven hangen in hun eigen muzieksmaak.

Suzan en Freek is wel de favoriete muziek van veel mensen in Nederland. Geloof me die kopen daarom sneller een kaartje voor Pinkpop .
"Suzan en Freek is wel de favoriete muziek van veel mensen in Nederland" dit kan best zo zijn maar heeft niks maar dan ook niks met pinkpop te maken... suzan en freek liefhebbers zullen niet op pinkpop staan en dat moet je ook niet willen!
Tuurlijk veranderd de tijd en kun je niet blijven komen met metallica en pearl jam.. maar er word in hetzelfde genre heel veel vette nieuwe muziek uitgebracht! Zoals de gabbers zeggen Hardcore Never Dies is dit ook het geval voor de rock/alternatieve muziek met hier en daar wat pop aanvullingen er blijft nieuwe shit komen, neem Sam Fender die nu TRNSMT headlined..

• Winning
Waarderingen: mart1234
Suzan en Freek niet weinig kwaliteit vinden is toch hetzelfde als pakweg een bord stront lekker vinden? Een hele vreemde vorm van zefpijniging zal ik het maar noemen.
ben zeker geen fan van Suzan en Freek. Maar dit soort opmerkingen weer. Gaat nergens over.

Hahaha, hou op.

Laten we gewoon wel wezen. Het is toch niet gek dat mensen niet letterlijk elke act op een festival willen hebben staan? Er zijn zoveel fantastische Nederlandstalige artiesten. Het zou gewoon zonde van de spot zijn. Dat is niet arrogant in muzieksmaak zijn, er moet toch enigszins iets van controle zijn op wat wel en niet op een festival hoort? Anders kun je er alles wel neerplempen.

Er zijn een hoop festivals waar Suzan en Freek perfect passen. Pinkpop is daar imo niet 1 van.

• Leuk
Waarderingen: bootje76 en elo
Nee dit moet er gewoon staan hoor. De hoop en toekomst van NL. Hopelijk nog als nacht act na RHCP waar ze horen! HET IS STIL HIER AAN DE OVERKANT.. Woooowoo

• Winning
Waarderingen: elo

Users who are viewing this thread