Pinkpop 2023

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
Denk trouwens niet dat we rond mid december al nieuwe namen krijgen want ze hebben ook zo'n reclame gemaakt van de namen die er nu zijn en het lijkt me niet dat je dat doet voor maar 3 weken
 

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
253
169
...en daar is de eerste officiele tourbevestiging van GnR voor 2023

sad dat ze nooit een optie zouden zijn geweest voor Pinkpop 2023, heel jammer

ik ga het ook maar eens een keer zeggen : GEMISTE KANS PINKPOP !
Waar kan ik deze informatie teruglezen?
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.929
1.705
Gisteren wederom een retestrakke show van Alter Bridge gezien in de Ziggo, een band die ik sowieso graag op Pinkpop zou zien. En Myles is beschikbaar, aangezien we nu weten dat Slash met GnR op pad gaat in de zomer.

Maar wat werden we eveneens omver geblazen door Halestorm in het voorprogramma. Die mogen ook zeker wel weer langskomen. Wat een zangeres joh die Lizzy!
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
Gisteren wederom een retestrakke show van Alter Bridge gezien in de Ziggo, een band die ik sowieso graag op Pinkpop zou zien. En Myles is beschikbaar, aangezien we nu weten dat Slash met GnR op pad gaat in de zomer.

Maar wat werden we eveneens omver geblazen door Halestorm in het voorprogramma. Die mogen ook zeker wel weer langskomen. Wat een zangeres joh die Lizzy!
Ze staan ook in Noorwegen de week voor pinkpop
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Gisteren wederom een retestrakke show van Alter Bridge gezien in de Ziggo, een band die ik sowieso graag op Pinkpop zou zien. En Myles is beschikbaar, aangezien we nu weten dat Slash met GnR op pad gaat in de zomer.

Maar wat werden we eveneens omver geblazen door Halestorm in het voorprogramma. Die mogen ook zeker wel weer langskomen. Wat een zangeres joh die Lizzy!
Alter Bridge en Halestorm, beide zeer welkom wat mij betreft!

van zo'n shout wordt ik vrolijker dan een Oscar and the Wolf 😵‍💫
 

Lucasfg

Campingartiest
20 aug 2022
85
39
Simple plan een kans voor pinkpop? Staan een paar dagen ervoor op een festival in Tsjechie
Screenshot_20221202-101244_Instagram.jpg
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.929
1.705
Graag. Stonden er in 2011 voor het laatst, en was toen erg vermakelijk. Ben wel benieuwd naar hoe ze 12 jaar later klinken...
 

DylanV1990

Nieuw lid
26 nov 2022
4
9
Gisteren wederom een retestrakke show van Alter Bridge gezien in de Ziggo, een band die ik sowieso graag op Pinkpop zou zien. En Myles is beschikbaar, aangezien we nu weten dat Slash met GnR op pad gaat in de zomer.

Maar wat werden we eveneens omver geblazen door Halestorm in het voorprogramma. Die mogen ook zeker wel weer langskomen. Wat een zangeres joh die Lizzy!
Alter Bridge zou fantastisch zijn! Let's do it Pinkpop.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Mist Pinkpop nog een tent-afsluiter ergens? Damien Rice verkocht vanochtend in 10 minuten Carré Amsterdam, Stadsschouwburg Antwerpen en al z'n andere shows uit. Ik verwacht die wel op enkele festivals. Maar dat zal wel Barn-afsluiter Rock Werchter en headliner BKS worden, ofzo.
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
ik zou het een grap vinden als Pinkpop op 5 december een aankondiging van Ghost doet btw....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken