Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
We hebben reacties ontvangen dat het bij sommige bezoekers helaas niet is gelukt om tijdens de aankoop van hun Pinkpop ticket(s) een parkeerticket in de upsell mee te kopen of dat men vergeten is dit te doen.

Daarom verzorgen we in samenwerking met Pinkpop eenmalig de mogelijkheid om alsnog een parkeerticket te kopen voor Pinkpop 2023. Lees onderstaande mail goed door vóór je een parkeerticket aanschaft.
Park & Walk

P5 € 39,20 (incl. servicekosten)
Weekendticket (donderdag t/m maandag)
Nabij Camping C en Camping B, 15 minuten lopen naar Camping A
Gemakkelijk en dichtbij parkeren
Je loopt naar de campings of het festivalterrein
Parkeren is op eigen risico

Klik hier om een parkeerticket aan te schaffen.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.825
We hebben reacties ontvangen dat het bij sommige bezoekers helaas niet is gelukt om tijdens de aankoop van hun Pinkpop ticket(s) een parkeerticket in de upsell mee te kopen of dat men vergeten is dit te doen.

Daarom verzorgen we in samenwerking met Pinkpop eenmalig de mogelijkheid om alsnog een parkeerticket te kopen voor Pinkpop 2023. Lees onderstaande mail goed door vóór je een parkeerticket aanschaft.
Park & Walk

P5 € 39,20 (incl. servicekosten)
Weekendticket (donderdag t/m maandag)
Nabij Camping C en Camping B, 15 minuten lopen naar Camping A
Gemakkelijk en dichtbij parkeren
Je loopt naar de campings of het festivalterrein
Parkeren is op eigen risico

Klik hier om een parkeerticket aan te schaffen.
40 euro voor een parkeerticket. Ook een manier om je drankbonnetjes goedkoper te houden. Al doen ze in België vaak 15 euro als je vooraf lapt en 20 euro cash. Dat lijkt goedkoper maar als je op en neer gaat kun je het 3 (of 4 in het geval van RW en GMM) keer aftikken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
40 euro voor een parkeerticket. Ook een manier om je drankbonnetjes goedkoper te houden. Al doen ze in België vaak 15 euro als je vooraf lapt en 20 euro cash. Dat lijkt goedkoper maar als je op en neer gaat kun je het 3 (of 4 in het geval van RW en GMM) keer aftikken.
Ter vergelijking, volgende week ga ik vrijdag naar GelreDome. Heb alvast een parkeerkaart online gekocht tbv omliggende parkeerplaatsen, dat is 13,74 via online voorverkoop en ter plaatse 20 (geloof ik). Dat is voor een avondje parkeren ook snel verdienen...

in verhouding daarmee, is 39,20 voor het hele weekend niet echt een hoog bedrag.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
Heb toch ook wel een klein beetje hoop op sam fender lijkt me niet logisch dat die voor bruce staat aangezien zijn 2 shows in het newcastle stadion dat zelfde weekend en doet ook weer festivals aan volgend jaar
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.190
765
Of ze maken de bekertjes gewoon kleiner als ze niet verder de prijs kunnen opvoeren...
Precies dit. En dit gebeurt al. Bospop liet vorig jaar in de media hardop horen "dat ze €3,20 voor een pilsje te gortig vonden". Een biertje kostte daarom 3 euro in Weert. Maar wel in een 23cc beker. Reken zelf maar uit waar het bier per liter goedkoper was. Pinkpop of Bospop. 😅
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
8873F23C-FD74-40AF-A7BD-39C6434B9C51.png

Staat leuk spul tussen voor Pinkpop. Wat mij betreft welkom in Landgraaf: Within Temptation, Simple Plan, Asking Alexandria, You me at Six, Tenacious D, Parkway Drive, Sum 41, Fever333, Papa Roach, Wolfmother, Dirty Honey, Incubus en Architects…
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Staat leuk spul tussen voor Pinkpop. Wat mij betreft welkom in Landgraaf: Within Temptation, Simple Plan, Asking Alexandria, You me at Six, Tenacious D, Parkway Drive, Sum 41, Fever333, Papa Roach, Wolfmother, Dirty Honey, Incubus en Architects…
gisteren was de 2e show van Within Temptation in Ziggo.
een week voor Pinkpop al NovaRock en Download UK,
afgelopen jaar al op Graspop gestaan, er zou een gaatje moeten kunnen ontstaan voor ze, al stonden ze afgelopen editie niet op Hellfest waardoor de kansen voor Pinkpop verkleinen kunnen. Vind het wel een act die op de Iron Maiden dag op Hellfest terecht kan komen en dat is dan de zaterdag van Pinkpop waarmee er weinig ruimte (of geen) voor ze overblijft in het Pinkpop affiche.

Parkway Drive, Fever 333 al oa op Jera, die kan je sowieso afstrepen voor Pinkpop. TD al een eigen show in Nederland.
Wolfmother en Architects lijken me nog wel kanshebber. Incubus zou ik zeer toejuichen, al lijkt de band me inmiddels catagorie "Bospop" geworden?

Vraag me wel af hoe snel Pinkpop al met een 2e worp gaat komen? Vorig jaar kwam er een tweede worp 15 december, als er in de komende 2 weken iets komt is dus geen vreemde gedachte.

( Scooter, lijkt me een mooie Tent afsluiter op de zondag )
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995

Pinkpop-oprichter Jan Smeets: ’Christine McVie was een echte hero’​


Zangeres Christine McVie van Fleetwood Mac was een „echte hero”. Dat laat Jan Smeets, Mr. Pinkpop, woensdag weten in een korte reactie op haar overlijden.

De band stond meerdere malen op Pinkpop, in 1971 (Geleen) en in 2019 (Landgraaf). „De tent werd afgebroken, zij was natuurlijk een hele grote, sterke tante”, prijst Smeets. „We waren zo ontzettend trots dat ze onze jubileumeditie wilden afsluiten. De groep is onlosmakelijk verbonden met de geschiedenis van het festival. Fleetwood Mac bleef altijd hoge kwaliteit leveren, mede dankzij Christine McVie.”

McVie kwam begin jaren zeventig bij de wereldberoemde formatie en maakte deel uit van de band tot 1998. In 2014 kwam zij terug als zangeres. McVie schreef enkele van de bekendste hits van de groep, zoals Little Lies, Everywhere en Don’t Stop.

telegraaf.nl/entertainment/155471151/pinkpop-oprichter-jan-smeets-christine-mc-vie-was-een-echte-hero
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockgirl72, Oasiss en PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
...en daar is de eerste officiele tourbevestiging van GnR voor 2023

sad dat ze nooit een optie zouden zijn geweest voor Pinkpop 2023, heel jammer

ik ga het ook maar eens een keer zeggen : GEMISTE KANS PINKPOP !
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockgirl72 en Bassie78

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
Inderdaad , podium staat toch al klaar voor The Boss, dus buro PP / Mojo sla toe.
Sowieso een gemiste kans om ook iets te programmeren op die zaterdag de 10e juni.
 
  • On fire
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
oa Anouk voor concert at Sea

Pinkpop deelde een paar NL namen van het 2022 affiche
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken