Pinkpop 2023

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.536
10.990
Was SOAD vandaag niet ergens aangekondigd? Heb het vandaag niet allemaal kunnen volgen 😬
13 mei, Sick New World, Las Vegas, maar met de weinige shows die ze gaan spelen, hoef je ze (nog) niet op Pinkpop te verwachten.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Kolumnus

Randprogramma
17 mrt 2022
137
109
Ik verwacht zeker RHCP in juni. De bron voor juli / augustus was niet veilig. Zouden ze Nederland overslaan op hun tournee? Ik denk het niet. Waar kunnen ze spelen als ze niet op Pinkpop zijn? Arena? Stadspark?

Ik geloof in RHCP.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bato_V

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
de laatste headliner kan ook flink tegenvallen...

terug denkend aan Imagine Dragons 🙈
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Simply Red heeft overigens voor 2023 data aangekondigd, nog geen NL en Pinkpop shaped hole tussen 16 en 21 juni... ?
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Noel Gallagher’s High Flying Birds eerste datum eind juli in Londen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Al kun je natuurlijk ook zeggen dat de RHCP nog wat in te halen hebben.....
Ja, dat is ook weer waar... Stonden op de 2020 lineup, RHCP in Nijmegen en GnR in Groningen, beide uitverkocht veld. Beide genoeg meezingers voor SkyRadio en genoeg Top2000 gehalte.

enige wat meer voor GnR spreekt is dat ze nog nooit op Pinkpop gestaan hebben, waar RHCP al 4x waarvan 2016 de laatste. Geeft imo GnR streepje voor.
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
enige wat meer voor GnR spreekt is dat ze nog nooit op Pinkpop gestaan hebben, waar RHCP al 4x waarvan 2016 de laatste. Geeft imo GnR streepje voor.
Geeft dat niet juist RHCP een streepje voor?
Ze hebben in het verleden vast kansen gehad om GnR te boeken, maar dat blijkbaar niet gedaan.
RHCP aan de andere kant is een goede bekende van Pinkpop, en ook alweer 7 jaar geleden voor het laatst.
En ik denk zeker dat ze die 2020 show nog wel in willen halen, ik weet eigenlijk ook al niet meer waarom ze dit jaar überhaupt naar het Goffertpark zijn uitgeweken. Lijkt mij dat Pinkpop de kans niet wil laten liggen om de terugkeer van Frusciante toch nog mee te pakken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Geeft dat niet juist RHCP een streepje voor?
Ze hebben in het verleden vast kansen gehad om GnR te boeken, maar dat blijkbaar niet gedaan.
RHCP aan de andere kant is een goede bekende van Pinkpop, en ook alweer 7 jaar geleden voor het laatst.
En ik denk zeker dat ze die 2020 show nog wel in willen halen, ik weet eigenlijk ook al niet meer waarom ze dit jaar überhaupt naar het Goffertpark zijn uitgeweken. Lijkt mij dat Pinkpop de kans niet wil laten liggen om de terugkeer van Frusciante toch nog mee te pakken.
imo juist streepje voor voor GnR. Om die juist aan de catalogus toe te voegen nadat dat 2020 mis liep.
Of de Fruciante terugkeer nou zo belangrijk is in het boeken van RHCP, mwah... 'orgineel' GnR krijgen ipv enkel Slash met andere zanger en andere band weegt imo ook even zwaar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
#geruchten

maandag avond mogelijk kanshebbers Pinkpop voor Download UK :
o.a. Bring Me The Horizon, Within Temptation, Architects, Disturbed, Evanescence, Simple Plan

? :unsure:

( fyi, dus geen Gn'R... )
nu des te meer lijkt dat de Download UK poster 'm zou kunnen worden...
toe te voegen aan de geruchten voor Pinkpop:
Bring Me The Horizon, Within Temptation, Architects, Disturbed, Evanescence, Simple Plan
 
  • Leuk
Waarderingen: rednasnamsob

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
nu des te meer lijkt dat de Download UK poster 'm zou kunnen worden...
toe te voegen aan de geruchten voor Pinkpop:
Bring Me The Horizon, Within Temptation, Architects, Disturbed, Evanescence, Simple Plan
Ik stem voor! Maakt de pop headliners weer goed. Begrijp me niet verkeerd. Ik zal vooraan staan, omdat ik denk dat ze allebei een goede show weten neer te zetten, maar met GnR of RHCP erbij zou ik een beetje tam vinden.

Ik zag @NikLN Eminem ergens noemen.. Dat zou lef zijn om die te laten afsluiten. Die verkoopt sowieso de zondag uit ut...
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.154
2.398
Als ik zie hoeveel grote pop en rock namen er touren rondom Pinkpop dan denk ik inderdaad dat die undercard erg sterk gaat worden.

Een mooie mix namen van Isle of Wight, Download , Rock Am Ring , Hurricane en Graspop zal Pinkpop echt goed maken.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
Geen Guns and Roses
blijft nog altijd een gerucht voor Glasto (bookmakers hebben ze hoog staan, SkyBet odds voor Glastonbury : Arctic Monkeys - 1/10, Elton John - 1/2, Guns N' Roses - 4/6)

kijk er niet gek van op als die meer mainstream festivals pakken 2023...

edit: (en dan in 2024 met nieuw album weer langs de metal/rock)-festivals
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.023
6.061
het 3FM luisterend/volgend Pinkpop-publiek heeft deze 4 opties als laatste headliner

Als het aan de 3FM-luisteraar ligt, wordt een van deze artiesten de volgende Pinkpop-headliner.
1. Muse
2. Red Hot Chili Peppers
3. Arctic Monkeys
4. Harry Styles


npo3fm.nl/nieuws/3fm-nieuws/38606fa0-f807-4843-a3d8-cd4555a61eba/muse-harry-styles-of-arctic-monkeys-naar-pinkpop-2023

punt is wel dat Muse door de 18e op Southside uitgesloten, Arctic Monkeys in Londen ook uitgesloten, Harry Styles met 3 ArenA's en 16e+17e juni in Londen lijkt ook zekerheid uit te sluiten. Maakt Red Hot Chili Peppers voor de 3FM luisteraars de grootste plausibele wens headliner... Benieuwd naar de nr 5, apart zo'n top 4 eigenlijk.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken