Pinkpop 2023

SytzeAbbing

Playlistbediener
19 aug 2022
22
10
en niet geheel onterecht toch... Overigens zou het kunnen dat de zanger misschien als solo act langs komt? (Man-Made Sunshine) dus dan toch een stukje NBT op pinkpop
Die heeft dan alleen één EP uitgebracht dus betwijfel of dat genoeg is, of zou hij dan nummers van NBT ook spelen
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Evanescence, Tenacious D, Yungblud, Papa Roach, Turnstile, Architects, Fever333, Hollywood Undead, Jinjer en Three Days Grace zijn de acts van RaR/RiP die ik dan wel weer langs zou willen zien komen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Toch heb ik stiekem de neiging om Blondie op de Pinkpop vrijdag te zetten met potlood.
Zou een mooie zijn imo tussen P!nk en Editors.

Staat op IOW onder Robbie Williams en op Lytham Festival onder Sting.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Ik heb blondie nog op zwarte cross gezien en dat is al wel flink wat jaren terug maar toen was ze ook ergens middenop de dag volgens mij dus waarom zou ze nu zo hoog staan want ze was toen al verschrikkelijk qua stemgeluid
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
als ik kijk bij oa:

RaR/RiP:
Machine Gun Kelly, Pantera, Evanescence, Yungblud, Architects
NovaRock:
Disturbed, Simple Plan, Parkway Drive, Scooter
Isle of Wight:
One Republic, George Ezra, Sam Ryder, Scouting for Girls, Blondie, Niall Horan, James Bay, Mika, Manic Street Preatchers
Hurricane/Southside:
Tash Sultana, Placebo, The Lumineers, Queens of the Stone Age, The 1975, Frank Turner
ook op tour langs festivals rond Pinkpop:
Ghost, Florence + The Machine

dan denk ik, totaal 62 namen, 5 al aangekondigd, nog 57 te gaan.
Er waren van de 62 namen zo'n 21 Nederlands product, er zijn al 2 aangekonigd.
Dus nog circa 19 NL acts te gaan uit die 57 die nog aangekondigd moeten worden.
38 internationale acts te gaan.
Kan van dat lijstje (26) nog best een aantal doorkomen? :unsure:

meest plausibel voor Pinkpop imo :
Evanescence (2x), Yungblud (1x), Architects (0x), Disturbed (0x), Simple Plan (1x), One Republic (1x), George Ezra (2x), Scouting for Girls (1x), Niall Horan (0x), James Bay (1x), Mika (1x), Tash Sultana (0x), The Lumineers (0x), The 1975 (1x), Frank Turner (1x), Florence + The Machine (1x)

edit: tussen haakjes aantal keer eerder Pinkpop
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Ik heb blondie nog op zwarte cross gezien en dat is al wel flink wat jaren terug maar toen was ze ook ergens middenop de dag volgens mij dus waarom zou ze nu zo hoog staan want ze was toen al verschrikkelijk qua stemgeluid
Ik heb ze toen ook gezien met Debby haar blonde pruik. Om precies te zijn 15 juli 2011. Vond het wel klasse dat ze door bleven spelen in die tent met al dat biergooien. Mag Hoogkamertje een voorbeeld aan nemen……
 

Superedo

Campingartiest
13 jan 2017
53
22
als ik kijk bij oa:

RaR/RiP:
Machine Gun Kelly, Pantera, Evanescence, Yungblud, Architects
NovaRock:
Disturbed, Simple Plan, Parkway Drive, Scooter
Isle of Wight:
One Republic, George Ezra, Sam Ryder, Scouting for Girls, Blondie, Niall Horan, James Bay, Mika, Manic Street Preatchers
Hurricane/Southside:
Tash Sultana, Placebo, The Lumineers, Queens of the Stone Age, The 1975, Frank Turner
ook op tour langs festivals rond Pinkpop:
Ghost, Florence + The Machine

dan denk ik, totaal 62 namen, 5 al aangekondigd, nog 57 te gaan.
Er waren van de 62 namen zo'n 21 Nederlands product, er zijn al 2 aangekonigd.
Dus nog circa 19 NL acts te gaan uit die 57 die nog aangekondigd moeten worden.
38 internationale acts te gaan.
Kan van dat lijstje (26) nog best een aantal doorkomen? :unsure:

meest plausibel voor Pinkpop imo :
Evanescence, Yungblud, Architects, Disturbed, Simple Plan, One Republic, George Ezra, Scouting for Girls, Niall Horan, James Bay, Mika, Tash Sultana, The Lumineers, The 1975, Frank Turner, Florence + The Machine
Ik sluit me me hier bij aan. Loop al jaren over Evanescence te zeuren. Echter hoe erg ik er ook op hoop weet ik niet of Amy Lee 2 festivals gaat doen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Toch heb ik stiekem de neiging om Blondie op de Pinkpop vrijdag te zetten met potlood.
Zou een mooie zijn imo tussen P!nk en Editors.

Staat op IOW onder Robbie Williams en op Lytham Festival onder Sting.
Een uurtje op Pinkpop of anders headliner voor Bospop?
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Tenacious D staat 14 juni in Ahoy, lijkt me dan ook geen optie voor Pinkpop.

Disturbed is in de buurt en heeft nog wat goed te maken, aangezien ze voor 2020 (of 21?) Geprogrammeerd stonden, laat die maar doorkomen, maar dan mogen ze hun cover thuis laten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
....
Disturbed is in de buurt en heeft nog wat goed te maken, aangezien ze voor 2020 (of 21?) Geprogrammeerd stonden, laat die maar doorkomen, maar dan mogen ze hun cover thuis laten.
denk dat de cover de grootste reden is om ze op Pinkpop uit te nodigen tbh 🙈
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken