Pinkpop 2023

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
dat was 2021 medio december, 16 december 2021 om precies te zijn
OK... maar gingen de kaarten toen ook al eind november in de verkoop? (ik had m'n 2020 kaarten nog, dus heb dat niet in de gaten gehouden...)

edit: zelf zoeken, mag best... toen 5 November, 16 december uitverkocht. Dus nu begin 2023 uitverkocht? 🙏 D
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
OK... maar gingen de kaarten toen ook al eind november in de verkoop? (ik had m'n 2020 kaarten nog, dus heb dat niet in de gaten gehouden...)
begin november....
de start van de verkoop voor Pinkpop 2022 begon vrijdag 5 november 2021.
ofwel, de herstart van de verkoop 2020/2021 eigenlijk.
de vouchers mochten de maandag die week al verzilverd worden.

met de tickets die behouden zijn, heeft het dus 1,5 maand geduurd tot de stempel "uitverkocht" op de weekend tickets kwam.
 
  • Leuk
Waarderingen: rednasnamsob

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Taylor Swift is ook plat, maar niet zó plat als P!nk. Die doelgroepen verschillen ook heel erg van elkaar.
Zie Matt en jou dit roepen, maar vraag me af waar dit op gebaseerd is?

Snelle blik op "fans houden ook van" op beide Spotify pagina's doet mij namelijk denken dat dat onzin is.
8 eerste artiesten waar Taylor aan gelinkt wordt: Demi Lovato, Selena Gomez, Alessia Cara, Katy Perry, Meghan Trainor, One Direction, Selena Gomez & the Scene en Fifth Harmony
8 eerste artiesten waar P!nk aan gelinkt wordt: Jessie J, Kelly Clarkson, Fergie, Gwen Stefani, Natasha Bedingfield, Adam Lambert, Christina Anguilera en The Veronicas.
Los van de generatiekloof echt één en dezelfde soort muziek: platte commerciële pop.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Zie Matt en jou dit roepen, maar vraag me af waar dit op gebaseerd is?

Snelle blik op "fans houden ook van" op beide Spotify pagina's doet mij namelijk denken dat dat onzin is.
8 eerste artiesten waar Taylor aan gelinkt wordt: Demi Lovato, Selena Gomez, Alessia Cara, Katy Perry, Meghan Trainor, One Direction, Selena Gomez & the Scene en Fifth Harmony
8 eerste artiesten waar P!nk aan gelinkt wordt: Jessie J, Kelly Clarkson, Fergie, Gwen Stefani, Natasha Bedingfield, Adam Lambert, Christina Anguilera en The Veronicas.
Los van de generatiekloof echt één en dezelfde soort muziek: platte commerciële pop.
Je noemt het antwoord eigenlijk zelf: een verschillende generatie.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
ah zo...

blij gemaakt met dooie mus 🙈
Potverdorie dat was niet de bedoeling.
Nou, ik ga ervan uit als er dan een presale is voor NL dat the Master of Presales deze dan voor ons gaat posten in het daarvoor bestemde topic. Toch Dave??
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.541
11.016
Potverdorie dat was niet de bedoeling.
Nou, ik ga ervan uit als er dan een presale is voor NL dat the Master of Presales deze dan voor ons gaat posten in het daarvoor bestemde topic. Toch Dave??
Ik wil 'm anders ook wel in een DM'tje naar je sturen :)
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
510
293
Dat lijkt gunstig nieuws extra dag Graspop. Zou mij niks verbazen als Guns and Roses de donderdag daar staan en dan twee of drie dagen later op Pinkpop. Klinkt zeer aannemelijk!
Die kans is aanwezig! Aangezien Guns n Roses meestal minstens drie dagen tussen hun optredens hebben staan als ze reizen zullen ze weleens Pinkpop kunnen afsluiten🤟🏻
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Is voor UK shows. Je land kiezen is alleen om aan te geven waar je woont.
Klopt niet.

Je kunt immers een aantal Europese landen kiezen waaronder Nederland maar niet België. Dit kan wel een rijtje daaronder.

De eerste landen in dat rijtje gaat ze touren.
Spanje, Nederland , Frankrijk, etc
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.452
6.116
Klopt niet.

Je kunt immers een aantal Europese landen kiezen waaronder Nederland maar niet België. Dit kan wel een rijtje daaronder.

De eerste landen in dat rijtje gaat ze touren.
Spanje, Nederland , Frankrijk, etc

Nee. Het gaat om UK shows. Dat rijtje bij country is gewoon om aan te geven in welk land je woont. Belgie staat daar overigens wel tussen, maar niet bij dat bovenste rijtje, vermoedelijk de meest voorkomende landen zodat het mensen uit die landen zoeken scheelt. :)
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Dat lijkt gunstig nieuws extra dag Graspop. Zou mij niks verbazen als Guns and Roses de donderdag daar staan en dan twee of drie dagen later op Pinkpop. Klinkt zeer aannemelijk!
Hou nou even op.
Als ik een langharig iemand kneitervals wil horen schreeuwen dan steek ik wel op een onverwachts moment een vinger in mijn vriendins achterste
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.452
6.116
Waarom staan er een aantal landen bovenaan ? En daaronder alle landen van de wereld.

De eerste zin op die pagina: Get pre-sale code access for forthcoming yet to be announced Taylor Swift UK show dates.

Country is puur om aan te geven waar je zelf woont. :)
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.482
2.961
Ze heeft er best veel.

I Knew You Were Trouble, We Are Never Getting Back Together, Bad Blood, Shake It Off, You Belong With Me, Blank Space, Love Story, Exile zal je vast allemaal wel kennen.

Als je dit rijtje zo ziet is dit echt 1 op 1 inwisselbaar met Just Give Me A Reason, What About Us, Try, F*ckin' Perfect, Raise Your Glass en So What. Op Exile na dan.
Een Taylor Swift show gaat dan ook echt minimaal verschillen van die van P!nk, gewoon beiden ontzettend platte Amerikaanse commerciële meuk met genoeg hits die iedereen door de radio toch wel z'n strot doorgestauwd heeft gekregen.
En dan allemaal verbaasd zijn als ze niets/nauwelijks iets van die laatste twee albums speelt. Alleen al om die reden, en om al m'n tiener frustraties er bij I Knew You Were Trouble en Blank Space nog eens uit te gooien, hoop ik eigenlijk dat ze gewoon op Pinkpop of Rock Werchter staat.
Maar goed, gaat niet gebeuren.

Ik ken anders helemaal niks van die bovenste. Shake It Off zegt me heel vaag iets maar de rest nog nooit van gehoord, qua naam althans. Dat is bij P!nk wel wat anders. Maar ik ben dan ook de opperboomer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken