Pinkpop 2023

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Te vroeg om dat nog te zeggen. Eerst maar eens zien of het Glastonbury gerucht klopt! Maar vond het na PJ's comment leuk naast GnR en RHCP hier ook nog een potentiele naam in de mix te gooien. :)
Zeker, daar is het forum voor. Persoonlijk kan ik me niet voorstellen dat hij alleen Glastonbury zou doen. Daar zitten dan vast toch wel wat andere concerten/festivals bij. Zeker als je bekijkt hoelang het geleden is dat hij in Europa/UK heeft opgetreden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Lovende kritieken voor Eminem tijdens zijn laatste optreden op Reading Leeds in 2017. Kreeg oa 5 an de 5 sterren van de Guardian... Dat dan weer wel al heb ik er persoonlijk weinig mee.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Eminem - Pink - GnR.

Dan weet ik niet of ik nou moet lachen of huilen
Ik wil hier niet over nadenken puur en alleen omdat me dit echt te mooi lijkt om waar te zijn.

Smaken even buiten beschouwing maar dit zijn drie hele grote namen.

Plus inderdaad twee namen die nooit eerder op Pinkpop stonden.

P!nk nooit als headliner.

Maar goed we will wait and see….

Tour van Taylor zal hoogstwaarschijnlijk ergens tussen begin november en 20 November worden aangekondigd. Ook opvallend dicht op de datum van Pinkpop ticketverkoop.

Er hangt iets in de lucht en we weten snel meer…
 
  • Leuk
Waarderingen: Martijn1617899561

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.779
3.732
Ik wil hier niet over nadenken puur en alleen omdat me dit echt te mooi lijkt om waar te zijn.

Smaken even buiten beschouwing maar dit zijn drie hele grote namen.

Plus inderdaad twee namen die nooit eerder op Pinkpop stonden.

P!nk nooit als headliner.

Maar goed we will wait and see….

Tour van Taylor zal hoogstwaarschijnlijk ergens tussen begin november en 20 November worden aangekondigd. Ook opvallend dicht op de datum van Pinkpop ticketverkoop.

Er hangt iets in de lucht en we weten snel meer…
3 grote namen zeker, alleen wel heel erg 'belegen'.

En dat het goed zou verkopen zal mij aan mijn reet roesten ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.956
1.735
Ik heb veel Eminem geluisterd, en ik vind het een waanzinnig goede rapper. Ik zou het alleen absoluut niet live hoeven zien…
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.721
1.885
Ik zag trouwens op de poster van wat zuid Amerikaanse festivals dat ook Blondie op de poster staat.

Dat lijkt me nu een typische naam die opeens op Pinkpop opduikt zonder dat je het verwacht.
Bospop zou ik dan eerder verwachten. Hello festival zou ook nog kunnen misschien...
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje

Martijn1617899561

Nieuw lid
10 jan 2017
3
0
zal wel niets bijzonders zijn, denk ik.
Denk dat als er een extra festival dag bij kwam, die met de P!nk aankondiging en de lancering van de site wel bekend zou zijn.

er is notabene al een extra dag, met de Springsteen dag. Qua opbouw hebben ze 'alles' waarschijnlijk al ver opgebouwd dat weekend eerder.

Kan natuurlijk nog zo zijn dat de organisatie er nog niet zeker van is of die extra dag gaat lukken.

Een extra dag is kosten technisch ook geen slecht idee.

Met de start van de kaartverkoop zal het in ieder geval wel helder zijn of het 3 of 4 dagen gaat worden. Ik hoop in ieder geval op 4 🤞🏻
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.023
3.706
Kan natuurlijk nog zo zijn dat de organisatie er nog niet zeker van is of die extra dag gaat lukken.

Een extra dag is kosten technisch ook geen slecht idee.

Met de start van de kaartverkoop zal het in ieder geval wel helder zijn of het 3 of 4 dagen gaat worden. Ik hoop in ieder geval op 4 🤞🏻
Plannen voor een festival liggen vaak al langer dan een jaar van te voren vast. 3 dagen it is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken