Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
Ik denk niet dat je Beyoncé hier moet verwachten hoor 😅. De analyses ten spijt, zou een volledige stadiontour worden.
Er is nog 1 specifieke rock act die niet over de tongen gaat momenteel. Zou snel duidelijk moeten worden.
AC/DC ? huh
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.452
6.116
Ik denk niet dat je Beyoncé hier moet verwachten hoor 😅. De analyses ten spijt, zou een volledige stadiontour worden.
Er is nog 1 specifieke rock act die niet over de tongen gaat momenteel. Zou snel duidelijk moeten worden.
Kiss? Queen? Rolling Stones?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Ik denk niet dat je Beyoncé hier moet verwachten hoor 😅. De analyses ten spijt, zou een volledige stadiontour worden.
Er is nog 1 specifieke rock act die niet over de tongen gaat momenteel. Zou snel duidelijk moeten worden.
RHCP?
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.399
1.907
Ik denk niet dat je Beyoncé hier moet verwachten hoor 😅. De analyses ten spijt, zou een volledige stadiontour worden.
Er is nog 1 specifieke rock act die niet over de tongen gaat momenteel. Zou snel duidelijk moeten worden.
Kan toch niet, iedere band ter wereld ging hier al over de tongen ;)
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.401
627
Ik denk niet dat je Beyoncé hier moet verwachten hoor 😅. De analyses ten spijt, zou een volledige stadiontour worden.
Er is nog 1 specifieke rock act die niet over de tongen gaat momenteel. Zou snel duidelijk moeten worden.
Dat zou weleens dezelfde rock act kunnen zijn die ook genoemd wordt als vervanger van Swift op Glastonbury. Want tussen Glasto en GnR zie ik nu echt geen goede match.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.936
8.576
Dat zou weleens dezelfde rock act kunnen zijn die ook genoemd wordt als vervanger van Swift op Glastonbury. Want tussen Glasto en GnR zie ik nu echt geen goede match.
En ik kom bij beide uit op RHCP. Vind dat ook voor Glasto een logischere naam dan Guns.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken