Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Werchter Boutique heeft dan P!nk en Pinkpop Taylor Swift. Ha dat zou wat zijn…. En dan beiden op de zaterdag aangezien Werchter boutique op de Pinkpop zaterdag is toch?😂
Gelukkig gaat Swift stadions doen...

ik zeg even deze keer niet welke pop headliner ik verwacht...
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.437
1.537
Volgens mij valt de populariteit van Swift wel mee dat zij door heel Europa stadions kan vullen. In het VK ja, maar daar buiten toch een stuk moeilijker.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
dan pas?
ik hoop toch dat we dan al naar de start verkoop vooruitkijken
Wanneer verwacht jij dan ?
Denk zelf begin november verkoop met een week er voor voorverkoop waar nog niet heel veel bekend is ws een paar namen en nog wat extra net voor de volle verkoop
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Volgens mij valt de populariteit van Swift wel mee dat zij door heel Europa stadions kan vullen. In het VK ja, maar daar buiten toch een stuk moeilijker.
En volgens mij vergeten de nodige mensen hier dat Taylor Swift in 2020 ook Europese festivals zou bezoeken. Vergeet niet dat bij de Reputation Tour (laatste tour van Taylor) ze alleen London bezocht. Een stadion tour voor Taylor Swift door Europa kan maar festivals kan ook. 50/50 kans
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
En volgens mij vergeten de nodige mensen hier dat Taylor Swift in 2020 ook Europese festivals zou bezoeken. Vergeet niet dat bij de Reputation Tour (laatste tour van Taylor) ze alleen London bezocht. Een stadion tour voor Taylor Swift door Europa kan maar festivals kan ook. 50/50 kans

Toen was het alleen Glastonbury, Mad Cool en RW Boutique toch? Of stonden er toen meer festivals op de planning?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Nieuwe album was fantastisch imo. Ook vrij goed ontvangen volgens mij. Dus zeer interessant. ;) :)

Of ze die Ziggo uitverkoopt is een tweede trouwens.
Los van eigen meningen. De grootste succes zat toch in het eerste album, zeker in Nederland gezien?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Los van eigen meningen. De grootste succes zat toch in het eerste album, zeker in Nederland gezien?
Het tweede album is nog wel vrij nieuw, wel goed ontvangen en met About damn time gewoon al een grote hit.

Maar goed, we gaan zien hoe de kaartverkoop gaat.

Een dag met Lizzo sub en Beyoncé headliner zou ik wel enorm gaaf vinden :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Een dag met Lizzo rond 5 uur in de tent en Beyoncé als headliner zou ik nog gaver vinden. Want dan staat er namelijk ook nog eens iets groters dan Lizzo op de sub- en noordafsluiter spot 😜
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Gelukkig gaat Swift stadions doen...

ik zeg even deze keer niet welke pop headliner ik verwacht...
x factor dancing GIF by X Factor Global
 
  • Grrr
  • Haha
Waarderingen: DennisvdBr en PJ

Gebruikers die dit onderwerp bekijken