Pinkpop 2023

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
253
169
Lizzo is februari/maart in Europa/UK.
Daarmee uitgesloten voor festivals of juist aannemelijk dat ze in de zomermaanden de festivalweides bezoekt.

Lijkt me een mooie (sub)headliner.
Het komt wel vaak voor dat een artiest in het voorjaar zalen doet en in de zomer terugkeert voor festivals. Lizzo kan als gerucht erbij voor Pinkpop.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ook Primavera Sound wordt wakker. Oktober is begonnen jongens.
Burning Tom Hanks GIF by 20th Century Fox Home Entertainment

ROCKTOBER!
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Lizzo is februari/maart in Europa/UK.
Daarmee uitgesloten voor festivals of juist aannemelijk dat ze in de zomermaanden de festivalweides bezoekt.

Lijkt me een mooie (sub)headliner.
Lizzo een (sub)headliner? Dat lijkt mij een iets te hoge spot. Ze staat dan wel in de Ziggo, maar is dat een graadmeter om (sub)headliner te zijn? Ik zie haar eerder een mooie spot in de tent pakken hoor...
 
  • Leuk
Waarderingen: Doom010

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.324
Lizzo een (sub)headliner? Dat lijkt mij een iets te hoge spot. Ze staat dan wel in de Ziggo, maar is dat een graadmeter om (sub)headliner te zijn? Ik zie haar eerder een mooie spot in de tent pakken hoor...
Ik denk dat we eerst moeten zien hoe snel (en of) ze die Ziggo vult. Als dat snel is, dan lijkt me die tent niet echt haalbaar toch?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Tent lijkt me veel te klein voor Lizzo. Sub of afsluiter tweede podium lijkt me aannemelijker.

Aan de andere kant stond Interpol ook in de tent. (?!)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Tent lijkt me veel te klein voor Lizzo. Sub of afsluiter tweede podium lijkt me aannemelijker.

Aan de andere kant stond Interpol ook in de tent. (?!)
In hoeverre gaat Lizzo nog interessant zijn anno 2022? (was het überhaupt ooit interessant?). Weet niet of die super populair gaat zijn op een Pinkpop hoor. Heb nogal het idee dat het beste een gehypte act was die vooral in de VS best groot was. Ben wel benieuwd of ik zo out of touch ben of dat ze inderdaad moeite gaat krijgen met een ZiggoDome.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
In hoeverre gaat Lizzo nog interessant zijn anno 2022? (was het überhaupt ooit interessant?). Weet niet of die super populair gaat zijn op een Pinkpop hoor. Heb nogal het idee dat het beste een gehypte act was die vooral in de VS best groot was. Ben wel benieuwd of ik zo out of touch ben of dat ze inderdaad moeite gaat krijgen met een ZiggoDome.
Nieuwe album was fantastisch imo. Ook vrij goed ontvangen volgens mij. Dus zeer interessant. ;) :)

Of ze die Ziggo uitverkoopt is een tweede trouwens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Kunnen natuurlijk even afwachten hoe snel de Ziggo uitverkocht gaat zijn, maar welke (niet Nederlandse) artiest die de Ziggo Dome doet, staat lager op Pinkpop sub of afsluiter tweede podium?
 

Christiaan

Dagopener
15 mrt 2014
509
77
Kunnen natuurlijk even afwachten hoe snel de Ziggo uitverkocht gaat zijn, maar welke (niet Nederlandse) artiest die de Ziggo Dome doet, staat lager op Pinkpop sub of afsluiter tweede podium?
Burna Boy stond voor de sub op Lowlands nadat hij de Grote Zaal van de Ahoy en de Ziggo Dome in dezelfde week had uitverkocht.

Maar dit is niet iets wat vaak gebeurd.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Dat is wel een bekende werkwijze van Coldplay. Weet niet of Beyoncé ook twee jaar achter elkaar Europa aan doet.
Beyoncé misschien niet maar een Taylor Swift of bv U2 wel. Ik kan me echt niet voorstellen dat al die grootheden komende zomer ergens in NL staan. 😂
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Werchter Boutique heeft dan P!nk en Pinkpop Taylor Swift. Ha dat zou wat zijn…. En dan beiden op de zaterdag aangezien Werchter boutique op de Pinkpop zaterdag is toch?😂
 
  • On fire
Waarderingen: Bassie78

Gebruikers die dit onderwerp bekijken