Pinkpop 2023

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Geen idee, hoe oud is deze info? Volgens mij was ik het al eerder tegen gekomen. Maar zo'n tour gaat vaak gepaard met een hele productie. Al die toeters en bellen zijn niet mogelijk op festivals. Ze werken natuurlijk met een eigen podium enz enz. Een uitzondering wordt wel eens gemaakt voor een enkel festival maar dat ligt dan ook vaak aan de artiest. Als hij echt wordt aangekondigd als stadion tour zou ik er niet meer op rekenen.
Info was van eergisteren las ik!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik denk dat de kans nu kleiner is geworden maar nog niet nul. Taylor kennende pakt ze wel heel erg uit met productie…
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
Ik denk dat de kans nu kleiner is geworden maar nog niet nul. Taylor kennende pakt ze wel heel erg uit met productie…
Ben bang dat we het trio BSP oftewel Beyoncé, Swift en Pink voor 2023 kunnen afschrijven.Maar ja hoop doet leven dus buro PP laat asap iets horen.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
En dan met dit wat oudere nieuws over Beyonce vraag ik me af of ze wel allebei naar Europa komen? Kunnen er allebei makkelijk voor kiezen om eerst uitgebreid te touren door Amerika en pas zomer 2024 Europa aandoen? In beide gevallen spreek men over stadion tour......
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
En dan zou The Weeknd ook nog met een stadiontour komen. Tel daarbij op dat P!nk ook nog ergens moet staan. Paul McCartney nog. AC/DC heel misschien... Wordt nog druk met aankondigingen de komende weken....
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
En dan zou The Weeknd ook nog met een stadiontour komen. Tel daarbij op dat P!nk ook nog ergens moet staan. Paul McCartney nog. AC/DC heel misschien... Wordt nog druk met aankondigingen de komende weken....
Vergeet niet dat U2 ook nog steeds een gerucht is. Wordt inderdaad erg druk…

Blijf erbij dat het een zorgwekkende ontwikkeling is dat meer en meer artiesten kiezen voor grote ziggo dome shows , een los Goffertpark of stadion shows. Festivals krijgen hierdoor steeds minder keuze.
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
Vergeet niet dat U2 ook nog steeds een gerucht is. Wordt inderdaad erg druk…

Blijf erbij dat het een zorgwekkende ontwikkeling is dat meer en meer artiesten kiezen voor grote ziggo dome shows , een los Goffertpark of stadion shows. Festivals krijgen hierdoor steeds minder keuze.
Ja,helaas is dat de trend.krijg ook een gevoel van "Championsleague versus Europeleague".Draait voor de meesten toch om de harde €/$/£.Aan de andere kant geven me de festivals de kans om bands te ontdekken die nu onbekend zijn of op het punt staan om door te breken.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Hoewel het een prachtige headliner zou zijn voor Bospop hoop ik dat Pinkpop The Black Crowes strikt voor volgende editie. Als afsluiter in de tent of in de vroege avond op Noord. Verkopen 013 en AFAS Live uit, dus er is animo genoeg voor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Hoewel het een prachtige headliner zou zijn voor Bospop hoop ik dat Pinkpop The Black Crowes strikt voor volgende editie. Als afsluiter in de tent of in de vroege avond op Noord. Verkopen 013 en AFAS Live uit, dus er is animo genoeg voor.
Passen inderdaad perfect op Bospop maar ik zie ze ook zomaar op PP staan. Geen idee of ze touren in de zomer overigens?
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.325
Kunnen we deze week nog ergens nieuws verwachten dat iemand weet?
Morgen is de grote Depeche Mode dag, al gok ik (helaas) op een Ziggo.

Voor de rest is het oktober dus het zal qua bevestigingen in een stroomversnelling geraken. Tour Beyonce wordt snel verwacht, Rock Am Ring zal ook wel snel komen,…
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: PJ en DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Morgen is de grote Depeche Mode dag, al gok ik (helaas) op een Ziggo.

Voor de rest is het oktober dus het zal qua bevestigingen in een stroomversnelling geraken. Tour Beyonce wordt snel verwacht, Rock Am Ring zal ook wel snel komen,…
alleen maar goed nieuws hier imo
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
aankomende week verwacht ik.

gok, juni / juli europa en aug/sep VS

( edit: ook down under, Australie en Nieuw-Zeeland, binnenkort al verwacht )
Het is natuurlijk ook mogelijk dat NL buiten de boot valt en later aan de beurt is. Kijk bv naar Coldplay. Dit jaar Brussel en 1 jaar later Amsterdam.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Het is natuurlijk ook mogelijk dat NL buiten de boot valt en later aan de beurt is. Kijk bv naar Coldplay. Dit jaar Brussel en 1 jaar later Amsterdam.
Dat is wel een bekende werkwijze van Coldplay. Weet niet of Beyoncé ook twee jaar achter elkaar Europa aan doet.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Dat is wel een bekende werkwijze van Coldplay. Weet niet of Beyoncé ook twee jaar achter elkaar Europa aan doet.
laatste 2 x was Formation Tour enkel in 2016 (VS - EU - VS) en On the Run II enkel in 2018 (EU - VS)

(laatste keer down under, was zelfs 2013)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Lizzo is februari/maart in Europa/UK.
Daarmee uitgesloten voor festivals of juist aannemelijk dat ze in de zomermaanden de festivalweides bezoekt.

Lijkt me een mooie (sub)headliner.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken