Pinkpop 2023

Mikel

Playlistbediener
28 sep 2022
18
11
Ben wel benieuwd wanneer de eerste namen van Pinkpop komen en wat ze met de opstelling van het terrein zullen doen volgend jaar!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ben wel benieuwd wanneer de eerste namen van Pinkpop komen en wat ze met de opstelling van het terrein zullen doen volgend jaar!
Ik denk niet dat Pinkpop daar nu weer veel aan gaat veranderen. Hoewel ik het vorig(dit) jaar zeker niet in ieder opzicht een verbetering vond.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Van mij mag ook de oude opzet van het terrein terug. Nu was het druk voor Noord, druk voor Zuid, en druk er tussenin door de 'picknickers' die alleen maar om het uur om hoefden te draaien. Ik vond het ook enigszins beklemmend dat ik maar aan één kant om het Noordpodium heen kon lopen...
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Ben wel benieuwd wanneer de eerste namen van Pinkpop komen en wat ze met de opstelling van het terrein zullen doen volgend jaar!
Ik vond het juist een verademing! Hierdoor kon ik veel noord acts zien wat mij anders nooit gelukt was zoals Volbeat bijvoorbeeld omdat ik graag ook Nile Rodgers vanuit het voorvak wilde zien!
En als ik wachtte op de zuid act had je in elk geval muziek op de achtergrond! Van mij mag dit zo blijven 😁

Alle “picknickers” kunnen evt bij de tent gedeelte hun rust pakken 😉
 

Mikel

Playlistbediener
28 sep 2022
18
11
De nieuwe opstelling was niet ten goede van de doorstroming de meeste mensen bleven aan de kant van de kalm aan laan hangen. Hopelijk volgend jaar weer als van ouds of misschien een extra kalm aan laan aan de andere kant van het terrein om de drukte te verdelen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Paolo Nutini voor i-Days.
Voor Pinkpop minder interessant, door de tourdata tijdens Pinkpop , Dublin en Belfast
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
Dat die een dag headlined daar dat verbaasd me maar het is natuurlijk wel een geweldig naam
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik denk dat ik zojuist toch een Pinkpop naam heb ontdekt.

One Republic heeft vandaag een tour schema bekendgemaakt voor een aantal datums in Oostenrijk en Duitsland. En een datum in Engeland. Precies tussen Engeland en de show in Duitsland zie ik ruimte en dat is het Pinkpop weekend.

Laatste keer op Pinkpop was 2015?

Ik zie dus zeker veel kansen nu…vooral gezien hun laatste hits.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Een dag voor de lockdown (Begin 2020) heb ik ze in Utrecht gezien in een akoestische setting. Toen klonken ze geweldig. Bij one republic wordt het slechter wanneer ze groter podium hebben lijkt het wel.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Hmmm nog steeds kanshebster of juist omdat ze “stadion tour” doet afschrijven?
 

Bijlagen

  • 2016B43C-53CB-437E-91E8-367EAC934FF6.jpeg
    2016B43C-53CB-437E-91E8-367EAC934FF6.jpeg
    122,1 KB · Weergaven: 17

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Hmmm nog steeds kanshebster of juist omdat ze “stadion tour” doet afschrijven?
Geen idee, hoe oud is deze info? Volgens mij was ik het al eerder tegen gekomen. Maar zo'n tour gaat vaak gepaard met een hele productie. Al die toeters en bellen zijn niet mogelijk op festivals. Ze werken natuurlijk met een eigen podium enz enz. Een uitzondering wordt wel eens gemaakt voor een enkel festival maar dat ligt dan ook vaak aan de artiest. Als hij echt wordt aangekondigd als stadion tour zou ik er niet meer op rekenen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken