Pinkpop 2023

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.945
1.993
En Axl zong deze zomer gewoon goed voor zijn doen, om het voor de zoveelste keer als enige voor 'm op te nemen. Dus dat plus de voorvakken plus Slash = succes gegarandeerd.
(y)
Als ze hun niveau halen van op TW Classic dan heb je gewoon een topshow.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Heb wat gemist maar Robbie nog kanshebber of uitgesloten. Geen idee hoe zijn tour verder loopt.?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
GnR tourt ook vrijwel met dezelfde setlist rond toch? Is na Goffert en Groningen dan ook nog eens Pinkpop niet een beetje too much? Of komt er nieuw materiaal?
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Gooi er Florence en The Machine bij dan.

Nieuwe gok van mijn kant:

Billie Eilish - Rage Against The Machine - Red Hot Chili Peppers - Post Malone
Florence and The Machine - Queens Of The Stone Age
(als Noord headliners)

Een uiterst stacked rijtje maar ergens nog wel haalbaar. Guns n Roses verkocht echt heel slecht voor hun prijskaartje dus zie dat niet meteen als een mega kanshebber.
Ik gok voor:

- Billie Ellish- Liam Gallagher
- Guns ‘n Roses - The war on Drugs
- RHCP - Post Malone
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
GnR tourt ook vrijwel met dezelfde setlist rond toch? Is na Goffert en Groningen dan ook nog eens Pinkpop niet een beetje too much? Of komt er nieuw materiaal?
of juist na Goffertpark en Groningen niet nog eens naar Goffertpark en Groningen, dus is Pinkpop meer kanshebber 😉
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Waar ik meest benieuwd naar ben, of het Pinkpop lukt om 2 headliners neer te zetten die nog niet op Pinkpop headliner gestaan hebben?
En of het Pinkpop lukt om nog minder dan 3 headliners met Rock Werchter te delen, ipv alle 3.

Dat zijn 2 dingen die ik me afvraag...
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Waar ik meest benieuwd naar ben, of het Pinkpop lukt om 2 headliners neer te zetten die nog niet op Pinkpop headliner gestaan hebben?
En of het Pinkpop lukt om nog minder dan 3 headliners met Rock Werchter te delen, ipv alle 3.

Dat zijn 2 dingen die ik me afvraag...
Dat vraag jij je wel vaker af 😂
 
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en DennisvdBr

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Maar om antwoord te geven op je vraag denk ik dat beiden wel lukt.
GnR Post Malone Depeche Mode Beyoncé (ik noem ze maar) Taylor Swift, Billie Eilish, Miley Cyrus, stonden allen nog nooit op PP toch? De kans dat ze er zeker 1 van hebben is vrij groot toch??
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
En hoe groot is de kans dat ze alledrie de headliners delen met RW? Hoe vaak is dat gebeurt de laatste 10 jaar en dan ook nog kijkend naar welke headliners dat toen waren. Als het headliners zijn van wereldformaat zoals een McCartney, Pearl Jam, Metallica, Foo Fighters en de mogelijkheid doet zich voor kan ik me wel voorstellen dat ze die boeken ook al staan ze al op een festival in een buurland......
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Dat moment wanneer je inlogt, hyped ziet dat je 4 pagina's aan berichten in het pinkpop 2023 topics achterloopt en als je het gelezen hebt je werkelijk 0 wijzer geworden bent

seth meyers wtf GIF by Late Night with Seth Meyers
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Niet alleen bij GNR. Metallica, Pearl Jam, The Cure, Fleetwood Mac, Robbie William, RHCP, RATM, Muse.
Mwa, bij The Cure kijk ik toch redelijk hard uit naar nieuwe muziek.

En RATM mag stilaan ook eens iets nieuws uitbrengen. Hoe lang is dat geleden?
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
Wel knap dat je met zo"n kleine catalogus kunt blijven touren en dan ook nog eventueel headliner worden....
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.064
7.206
Tenminste kan er niet meer gezegd worden dat SOAD opnieuw zonder nieuw werk naar werchter komt (als die komen). Die hebben 2 hele nummers uitgebracht laatst. Helaas zal het hierbij blijven waarschijnlijk.
 
  • Haha
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken