Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Als dat klopt geen Pinkpop dus. Maar die kans was sowieso klein.
maar, let wel, die data koppelen ze er aan door een vrijdag en een zondag voor haar te pakken in Italie afgaande van de 2018 tour... dat zegt momenteel nog niet zo heel veel
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Cisseman

Randprogramma
22 jun 2022
142
151
Ik kan alleen afgaan op hun reputatie en -vooral- die ene keer dat ik ze zag ja, en dat was legendarisch slecht. Ook jij vond hun show niet goed dus dan is het al zeker niet eenmalig. Als zo’n band bekend staat voor z’n slechte shows dan is het toch logisch dat je hoopt op een band die live wél de verwachtingen inlost?
Toen Tom er nog bij was, waren ze live zeer sterk nochtans, vroeger meermaals gezien en was er elke keer boenk op. RW 2019 was inderdaad een dieptepuntje.

Maar toch is je redenering nogal kort door de bocht vind ik want dan zou een Lana Del Rey bvb nooit op een festival mogen geprogrammeerd worden eh, ook al enkele keren fameus de mist in gegaan live. En toch blijft deze best hoog in vele verlanglijstjes staan...

Het is allemaal wat genuanceerder dan dit. 1 zwaluw maakt de zomer niet, maar andersom geldt dit uiteraard ook...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ik kan alleen afgaan op hun reputatie en -vooral- die ene keer dat ik ze zag ja, en dat was legendarisch slecht. Ook jij vond hun show niet goed dus dan is het al zeker niet eenmalig. Als zo’n band bekend staat voor z’n slechte shows dan is het toch logisch dat je hoopt op een band die live wél de verwachtingen inlost?

En dat bands graag samen werken met Travis Barker heeft hier ook niets mee te maken.
Maarja dan kan je RATM ook wel thuislaten. Laatste keer dat ik Kendrick Lamar zag was ook de minste van de keren dat ik hem zag. QOTSA en FF zijn live ook pakken minder geworden. SOAD heeft ook een slechte live reputatie gekend. Het is Pinkpop, het gaat om plain hits die ze ooit gemaakt hebben. En misschien kunnen ze zich live weer herpakken. Ze hebben wel degelijk goede jaren gekend.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.329
Maarja dan kan je RATM ook wel thuislaten. Laatste keer dat ik Kendrick Lamar zag was ook de minste van de keren dat ik hem zag. QOTSA en FF zijn live ook pakken minder geworden. SOAD heeft ook een slechte live reputatie gekend. Het is Pinkpop, het gaat om plain hits die ze ooit gemaakt hebben. En misschien kunnen ze zich live weer herpakken. Ze hebben wel degelijk goede jaren gekend.
Stelde RATM de vorige keer teleur dan?

Voor de rest kan je ze inderdaad eens uitnodigen om te zien of ze ondanks hun recentere livereputatie kunnen herpakken. Misschien hebben ze nu ineens wel zeer zin om effectief op dat podium te staan.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Stelde RATM de vorige keer teleur dan?

Voor de rest kan je ze inderdaad eens uitnodigen om te zien of ze ondanks hun recentere livereputatie kunnen herpakken. Misschien hebben ze nu ineens wel zeer zin om effectief op dat podium te staan.
Dat is natuurlijk ook niet meer de band van toen. Maar ik zie niet in waarom het bij Blink plots een probleem zou moeten zijn. Je hebt gewoon een leuk rock dagje en geeft die dag een duw nasr een lijn in de line-up (iets waar Pinkpop soms te kort schiet). Maar goed pure speculaas ;).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
QOTSA gaat denk ik op korte termijn met nieuws komen. Afbeeldingen op o.a. Facebook geupdate. Wellicht interessant info aangaande Pinkpop.
die soliciteren naar 1 van de Noord afsluit spots neem ik aan... althans, uitgaande van de plannen 'voor' Volbeat op Pinkpop 2022 (?)
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
QOTSA gaat denk ik op korte termijn met nieuws komen. Afbeeldingen op o.a. Facebook geupdate. Wellicht interessant info aangaande Pinkpop.
als je op de site naar "tour" gaat...
lijkt die wel binnenkort beschikbaar 😉
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
“ Het regent binnenkort weer aankondigingen in de #ZiggoDome ☔️ De komende dagen mogen we geweldige concerten aankondigen!🧡 Nieuwsgierig naar welke artiesten er binnenkort op het podium in de Ziggo Dome staan?🎤 Hou onze socials dan goed in de gaten!” 👀

Kijken of daar nog afvallers dan wel potentiële kanshebbers zijn!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
“ Het regent binnenkort weer aankondigingen in de #ZiggoDome ☔️ De komende dagen mogen we geweldige concerten aankondigen!🧡 Nieuwsgierig naar welke artiesten er binnenkort op het podium in de Ziggo Dome staan?🎤 Hou onze socials dan goed in de gaten!” 👀

Kijken of daar nog afvallers dan wel potentiële kanshebbers zijn!
Dat kan ook net zo goed gaan om wat Nederlands gebrabbel.... Al reken ik daar wel op Roger Waters en Depeche Mode. Ook schijnt Peter Gabriel binnenkort een tour bekend te maken...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken