Pinkpop 2023

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.149
3.670
Als je niet van private het typetjes houdt, dan moet je veel headliners haten gok ik. Kwam een Metallica zelfs niet met meerdere private jets omdat de bandleden niet gezamenlijk reizen?
Leuk hoe een aantal van jullie hier weer als vliegen op stront op afkomen en het zelfs over haat hebben (vooral die onnozele lach reacties van mensen die niet het vermogen hebben om inhoudelijk te reageren, het lijkt wel social media).
Laten we het er dan op houden dat ik vind dat ze muzikaal weinig spannends heeft te melden. Dan toch veel liever een Beyoncé, Dua Lipa of Billie Eilish. Maar dat is uiteraard mijn smaak en mening, die ik gelukkig mag hebben 😊.
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Leuk hoe een aantal van jullie hier weer als vliegen op stront op afkomen en het zelfs over haat hebben (vooral die onnozele lach reacties van mensen die niet het vermogen hebben om inhoudelijk te reageren, het lijkt wel social media).
Laten we het er dan op houden dat ik vind dat ze muzikaal weinig spannends heeft te melden. Dan toch veel liever een Beyoncé, Dua Lipa of Billie Eilish. Maar dat is uiteraard mijn smaak en mening, die ik gelukkig mag hebben 😊.
Sorry maar een eigen mening hebben die je maar ergens anders.

Als ik moest kiezen zou het toch Dua Lipa worden.
 
  • Confetti
Waarderingen: Mark's Kal

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
En wat denken we van de foo fighters? Hebben natuurlijk alle optredens (helaas) moeten annuleren. Zullen zij de draad weer oppakken?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Leuk hoe een aantal van jullie hier weer als vliegen op stront op afkomen en het zelfs over haat hebben
taylor swift haters gonna hate GIF
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Maar ff serieus. Swift zou een grote vis zijn die haar dat zo uitverkoopt. Daarnaast ook nog een van de weinige popsterren (samen met eilish denk ik) die de alternatieve kant naar haar toe kan trekken. Daarom de perfecte Pinkpop headliner mijn inziens.

En als we over vervuiling van de aarde gaan hebben. Ja, dan zijn we lang bezig. Geen festivals houden om de ecologische voetafdruk zo klein mogelijk te houden is vanuit een festival organisatie de beste stap dan. Maar dat willen we allemaal ook niet lijkt me.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Maar ff serieus. Swift zou een grote vis zijn die haar dat zo uitverkoopt. Daarnaast ook nog een van de weinige popsterren (samen met eilish denk ik) die de alternatieve kant naar haar toe kan trekken. Daarom de perfecte Pinkpop headliner mijn inziens.

En als we over vervuiling van de aarde gaan hebben. Ja, dan zijn we lang bezig. Geen festivals houden om de ecologische voetafdruk zo klein mogelijk te houden is vanuit een festival organisatie de beste stap dan. Maar dat willen we allemaal ook niet lijkt me.
Voor die vervuilende tours moeten we zelfs niet naar Amerika trekken. Een bepaalde Duitse band schiet daarbij de hoofdvogel af blijkbaar (en dat las ik voor die monsterproductie van de laatste jaren).

Maar goed, Swift wil ik op dat vlak ook niet goedpraten. Denk sowieso niet dat het iemand is waar ik een goede babbel mee wil hebben op café. Maar wil haar zeker heel graag eens live zien, is ook iemand die je niet vaak ziet. En al zeker niet op festivals.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Voor die vervuilende tours moeten we zelfs niet naar Amerika trekken. Een bepaalde Duitse band schiet daarbij de hoofdvogel af blijkbaar (en dat las ik voor die monsterproductie van de laatste jaren).

Maar goed, Swift wil ik op dat vlak ook niet goedpraten. Denk sowieso niet dat het iemand is waar ik een goede babbel mee wil hebben op café. Maar wil haar zeker heel graag eens live zien, is ook iemand die je niet vaak ziet. En al zeker niet op festivals.
Probleem met Swift is wel dat haar muzikale identiteit vrij lastig is. Ik zou Taylor Swift graag willen zien met die Indie albums, maar weer totaal niet op Pinkpop maar meer op BKS o.i.d. maar daar is ze weer veel te groot voor.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.149
3.670
Maar ff serieus. Swift zou een grote vis zijn die haar dat zo uitverkoopt. Daarnaast ook nog een van de weinige popsterren (samen met eilish denk ik) die de alternatieve kant naar haar toe kan trekken. Daarom de perfecte Pinkpop headliner mijn inziens.
Hmm... Ik vind het oprecht tof dat ze afgelopen jaar nummers heeft gemaakt met meer alternatieve artiesten/muzikanten, maar vocaal vind ik haar toch enorm vlak. Wellicht dat dit live beter overkomt.
Volgende shot: alles beter dan Imagine Dragons als headliner 😁.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Probleem met Swift is wel dat haar muzikale identiteit vrij lastig is. Ik zou Taylor Swift graag willen zien met die Indie albums, maar weer totaal niet op Pinkpop maar meer op BKS o.i.d. maar daar is ze weer veel te groot voor.
Ik vind het niet zo lastig, er is geen festival waar ze beter op past dan Pinkpop.

Al snap ik wel wat je bedoelt, die twee laatste albums -en daar een aparte show van (met wat van die indie guests)- zou erg tof zijn. Bij een toekomstige tour verwacht ik daar maar een tweetal nummers uit eigenlijk.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Hmm... Ik vind het oprecht tof dat ze afgelopen jaar nummers heeft gemaakt met meer alternatieve artiesten/muzikanten, maar vocaal vind ik haar toch enorm vlak. Wellicht dat dit live beter overkomt.
Volgende shot: alles beter dan Imagine Dragons als headliner 😁.
Vocaal vlak ❓️
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik vind het niet zo lastig, er is geen festival waar ze beter op past dan Pinkpop.

Al snap ik wel wat je bedoelt, die twee laatste albums -en daar een aparte show van (met wat van die indie guests)- zou erg tof zijn. Bij een toekomstige tour verwacht ik daar maar een tweetal nummers uit eigenlijk.
Ook mijn verwachting. Volgend jaar een tour met festivals zal denk ik een greatest hits worden en dat waren die laatste 2 albums helaas minder.

Vocaal vlak ❓️
Juist niet. Als er iemand juist variatie in kan leggen.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.149
3.670
Vocaal vlak ❓️
Ja, ik vind haar vocaal erg vlak, maar ook erg clean. Weinig verschillen in toonhoogte- en laagte, waar niks mis mee hoeft te zijn. Ik hoor zelf iets liever meer ruwheid terug. Dat viel me vooral bij de laatste 2 albums op, omdat die muzikaal gezien best ok waren.
Then again, ik ben geen fan zoals anderen hier. Op een festival zou ik zeker kijken overigens.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en mattman

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Dua Lipa > Taylor Swift? Jezus mensen 😂
Als we het dan toch over voorkeur qua popacts op Pinkpop hebben. Zou die "alternatieve nummers" van d'r live al niet aan kunnen horen (nochtans vaak geprobeerd) laat staan een headline-show vol met "Shake It Off", "Blank Space" en "You Belong With Me"...

Lorde > The Weeknd > Harry Styles > Billie Eilish > Lady Gaga > Dua Lipa > Beyoncé > P!nk > Taylor Swift
 
Laatst bewerkt:

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Als we het dan toch over voorkeur qua popacts op Pinkpop hebben. Zou die "alternatieve nummers" van d'r live al niet aan kunnen horen (nochtans vaak geprobeerd) laat staan een headline-show vol met "Shake It Off", "Blank Space" en "You Belong With Me"...

Lorde > Harry Styles > Billie Eilish > Dua Lipa > Beyoncé > P!nk > Taylor Swift
Tof spel.

Beyoncé > Talor Swift > The Weeknd > Harry Styles > Lorde > Billie Eilish > Silk Sonic > Dus Lipa > P!nk (die laatste vond ik 2 keer niets op RW19). Alleen Pink hoef ik uit dat lijstje nooit meer te zien trouwens.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.149
3.670
Billie Eilish > Dua Lipa > Adèle > The Weeknd > Beyoncé > Taylor Swift > Lady Gaga
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Swift > Beyoncé > The Weeknd > Styles > Eillish > Dua Lipa
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken