Pinkpop 2023

Zojuist foto gezien van iemand van de crew. De lippen van de stage P!nk hangen al onder het Pinkpop logo. Grappig gezicht! Benieuwd of die daar vandaag de hele dag blijven hangen.

Iedereen die naar Pinkpop is...have fun en mis Electric Callboy en The Hu niet. Ik ga vanmiddag lekker voor de tv hangen kijken. De hele dag een livestream.
ik ga waarschijnlijk net te laat aan komen voor Electric Callboy en The hu mis ik voor lumineers want mevr Reaper wil dat zien (maar zie the Hu wel op werchter :) )

Welke kun je vaker zien?

Ik zou voor Electric Callboy gaan. Dan heb je een feestje, lekker compleet anders dan de rest van je schema en die zie je minder snel weer ergens dan The Haunted Youth. (Haunted Youth muzikaal wel sterker hoor)

De Koekdoosmethode komt inmiddels ook het Pinkpop topic binnen :cool:

• Leuk
Waarderingen: Brian
Wat was eerder, de koekdoos of de methode? ;)

Koekdoos uiteraard. Ik sta aan het begin van al het leven. :LOL:

Had het er gisteren ook even over met ik dacht Jamel en Hannibal later op de Graspopdag, die methode is voor mij uiteindelijk gewoon ontstaan voor al mijn clashes van de "rollator rockers", welke heeft de meeste kans om te overlijden voordat ze weer terug kunnen komen. Maar sinds dit jaar is het in populariteit gestegen naar een algemeen keuzemodel 💪

Vanmorgen 08:30 aangekomen op camping c, plekkie toegewezen gekregen (gelukkig wel een goede), paar biertjes op, zo naar festivalterrein. Enjoy iedereen!

Ik vind de presentatie van 3fm en dan vooral die 2 meiden die in hun hippe busje naar Landgraaf gaan erg cringewaardig. Zal me benieuwen of er ook zoiets is bij NPO 2 Extra. Of alleen muziek.....dat zou fijn zijn.

Ik vind de presentatie van 3fm en dan vooral die 2 meiden die in hun hippe busje naar Landgraaf gaan erg cringewaardig. Zal me benieuwen of er ook zoiets is bij NPO 2 Extra. Of alleen muziek.....dat zou fijn zijn.
Het is echt heel erg ja 😅 en dan volgende week naar de BBC kijken voor Glasto, kijk en huiver

Geniet ervan, luitjes. @Nikfestilover na afloop wel even een uitgebreide analyse van de P!nk show, opbouw van de stage en of alle special effects en show elementen van de “normale, niet-festival shows” ook hier aanwezig zullen zijn. Jij hebt de afgelopen maanden daar denk ik wel het meest naar uitgekeken, dus graag lees ik je verslag er dan ook over :)

Geniet ervan, luitjes. @Nikfestilover na afloop wel even een uitgebreide analyse van de P!nk show, opbouw van de stage en of alle special effects en show elementen van de “normale, niet-festival shows” ook hier aanwezig zullen zijn. Jij hebt de afgelopen maanden daar denk ik wel het meest naar uitgekeken, dus graag lees ik je verslag er dan ook over :)
Awh dankjewel haha! Ik ga dat zeker doen. Via 3voor12 podcast vernomen dat P!nk niet identiek haar show gaat doen. Maar wel alle acrobaten stunts ,etc . We will see tonight !

Ik ga nog afwachten of het voorvak wordt. Denk links voor maar niet voorvak.

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Let's get this party started!

IMG-20230616-113713591-HDR.jpg

Users who are viewing this thread