Pinkpop 2023

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Is het heel erg als ik zeg dat de eerste paar seconden van het Geopend! filmpje op Pinkpopfacebook pre-cies is wat ik verwacht van voorvakkampeerders voor Pink!? 😅
Hahahaha. Ja ik zag het ook....net iets te oude mensen die superhip denken te gaan zijn...ik zag ook nog een paar verdwaalde lange broeken langskomen lol
 
  • Haha
Waarderingen: EdsjeFCB

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
AdF Samski gaat niet door. Hij is of te laat vertrokken vanuit Rotterdam of hij kan Landgraaf niet vinden of hij had toch geen zin.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
De mogelijke opvolger van Taylor Swift staat op dit moment een geweldig optreden te leveren in de tent! Damn zij gaat nog groot worden.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Ook maar eens de stream op gezet met Picture This nu op. Lijkt mij toch als artiest verschrikkelijk om over zo'n groot veld je optreden te doen waar iedereen tot in de verste verte overal mee bezig is behalve met de muziek. Vrijwel elke artiest verzuipt daar toch volledig in het daglicht?

Althans, zo lijkt het op de stream met shots van het veld.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.992
4.065
Ook maar eens de stream op gezet met Picture This nu op. Lijkt mij toch als artiest verschrikkelijk om over zo'n groot veld je optreden te doen waar iedereen tot in de verste verte overal mee bezig is behalve met de muziek. Vrijwel elke artiest verzuipt daar toch volledig in het daglicht?

Althans, zo lijkt het op de stream met shots van het veld.
Wel als ze het zulke kleine namen zijn, zonder hits. Althans ik kan er niks van opnoemen. Vriendengroepen nog niet zo lang op het terrein, lekker beetje zuipen en praten met een muziekje op de achtergrond.

Geen eer te behalen
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
ze zouden, net als op bijv best kept secret, het hoofdpuodium pas rond 17u moeten gaan gebruiken.
zo een frenna verzuipt op dat hoofdpodium, terwijl t op noord podium :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: even kut zou zijn

maar je snapt mn idee
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
13.258
13.604
Ook maar eens de stream op gezet met Picture This nu op. Lijkt mij toch als artiest verschrikkelijk om over zo'n groot veld je optreden te doen waar iedereen tot in de verste verte overal mee bezig is behalve met de muziek. Vrijwel elke artiest verzuipt daar toch volledig in het daglicht?

Althans, zo lijkt het op de stream met shots van het veld.
Je ziet dat compleet verkeerd. Bij Pinkpop weten ze volledig wat ze doen. Nee joh, geintje. Ze hebben geen flauw idee.

Alles tot Niall Horan gaat sowieso verzuipen, Niall zelf niet (want die heeft volgens mij best wat kaarten verschoven), TWOD lichtjes, The Lumineers sowieso, Editors zou me ook niet verbazen. Die vorige opzet was stukken beter, al had je daar soms ook wel hetzelfde gevoel. Stonden in ieder geval net wat minder mensen, dus het viel minder op.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Je ziet dat compleet verkeerd. Bij Pinkpop weten ze volledig wat ze doen. Nee joh, geintje. Ze hebben geen flauw idee.

Alles tot Niall Horan gaat sowieso verzuipen, Niall zelf niet (want die heeft volgens mij best wat kaarten verschoven), TWOD lichtjes, The Lumineers sowieso, Editors zou me ook niet verbazen. Die vorige opzet was stukken beter, al had je daar soms ook wel hetzelfde gevoel. Stonden in ieder geval net wat minder mensen, dus het viel minder op.
En TWOD met hele voorvak vol met P!NK fans is toch ook drama. Vorige opzet ziet er in ieder geval wat sfeervoller uit ja. Krijg een vrij oubollig gevoel bij het festival, alsof het 25 jaar heeft stil gestaan. En dan heb ik deze week nog getwijfeld om een dagkaartje te kopen.

Maargoed, schijnbaar doen ze toch iets goed want het staat aardig vol.
 

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.184
3.126
En TWOD met hele voorvak vol met P!NK fans is toch ook drama. Vorige opzet ziet er in ieder geval wat sfeervoller uit ja. Krijg een vrij oubollig gevoel bij het festival, alsof het 25 jaar heeft stil gestaan. En dan heb ik deze week nog getwijfeld om een dagkaartje te kopen.

Maargoed, schijnbaar doen ze toch iets goed want het staat aardig vol.
Eigen schuld dikke bult voor TWOD. Kunnen op zoveel festivals in NL terecht waar ze gewaardeerd worden en dan kies je Pinkpop..
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.992
4.065
Ik word nog niet zo vrolijk van de stream en straks moet ik weg als het interessant begint te worden helaas. Morgen weer een poging
 
  • Leuk
Waarderingen: Nelios

Mieknok

Campingartiest
15 jun 2022
67
86
Hahahaha. Ja ik zag het ook....net iets te oude mensen die superhip denken te gaan zijn...ik zag ook nog een paar verdwaalde lange broeken langskomen lol
Naast ons op de camping staat witte legging onder rokje met Pink shirt. We hebben een winnaar 😋
(Super lieve vrouw though😊 maar ze gaat de hele dag vooraan staan, ik heb dr succes gewenst)
 
  • Leuk
Waarderingen: bcmrmaybe

Gebruikers die dit onderwerp bekijken