Pinkpop 2023

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.149
512
Goedemorgen allemaal,artikel gelezen wat een lachertje.Ze kunnen nu nog niet eens 1A headliners strikken en 80000 man herbergen ? Moeten ze eerst maar Mondo Verde opkopen kunnen ze ook een fatsoenlijk randprogramma aanbieden.Dromen mag maar krijg toch de indruk dat ze de weg in Geleen kwijt zijn.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
4.023
4.994
Goedemorgen allemaal,artikel gelezen wat een lachertje.Ze kunnen nu nog niet eens 1A headliners strikken en 80000 man herbergen ? Moeten ze eerst maar Mondo Verde opkopen kunnen ze ook een fatsoenlijk randprogramma aanbieden.Dromen mag maar krijg toch de indruk dat ze de weg in Geleen kwijt zijn.
Niet in Geleen. Rob Trommelen woont in Brabant.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.655
7.631
Los van alles vind ik die quote waarin hij aangeeft niet te snappen waarom Pinkpop niet uitverkoopt want ze hebben immers een prachtprogramma totaal van de wereld. Het idee dat je een signaal afgeeft door voor een programmering geen ticket te kopen werkt ook niet bij deze man. Die zou op een volledig leeg veld overtuigd zijn dat iedereen wat mist.
 
  • Leuk
Waarderingen: Stoogie en Joslittel

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.744
9.121
Hoe lang bestaat Led Zeppelin al niet meer, en waarom is dat niet de reden dat het zijn droom niet meer is? Nee, ze zijn te oud en het spreekt de jeugd niet meer aan…
 
  • Haha
Waarderingen: Joslittel

tom93

Dagopener
24 apr 2019
632
304
Ach aan de andere kant is hij wel lekker open wie ze de komende edities willen hebben en dat bepaalde acts niet eerste keus waren. Dat kan ik nog wel waarderen .
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Okey. Vier dagen. Maak me ernstig zorgen over de toekomst van Pinkpop. Volgens mij zijn ze zelf zoekende nu naar wat ze willen.

Matige line-up , geen echte vernieuwingen op het gebied van randprogramma en dan een dag toevoegen? En zelfs de capaciteit verhogen? Dat zijn net de dingen waar mensen niet om vragen. Beetje olie op een vuur gooien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cooklu en Landgraver

Gebruikers die dit onderwerp bekijken