Pinkpop 2023

Tip: plan op elke dag een meeting, een beestenboel een van de meetings als hoofd meeting, zoals dat voor Graspop is gedaan. Lijkt te werken

Wellicht begrijp ik je verkeerd, maar ik doelde erop dat mensen met een dagkaart niet op de camping kunnen komen. Alleen met een polsbandje kan dat, en die krijg je enkel bij een weekendkaart. Als onze mr. Pinkpop van Festileaks dat op kan lossen, vreet ik m'n roze zonnehoedje op...

Het was ook maar een grapje, maar als ik dat moet uitleggen wordt het er, hoe flauw ook, doorgaans niet beter op ;).

Ik word nu dan wel teleurgesteld als ze het (nog) niet meenemen naar de Merch stand en de webshop levering 3 dagen is

Eerste indruk was niet geweldig maar moet zeggen dat die per keer draaien wel beter wordt
Het voelt voor mij als een afgezwakte versie van Im designer, maar wellicht ben ik de enige die ze op elkaar vind lijken.

De gitaren in het refrein snap ik niet, het is nu afleiding en niet op een goede manier. Had liever dat ze het wat krachtiger hadden weg gezet. Maar wie weet komt dat later op het album wel goed

I'm Designer is wel een goeie ja. Iets tussen Era Vulgaris en Villains in. En dat is een compliment al is het bijlage na zo goed niet als I'm Designer.

Users who are viewing this thread