Pinkpop 2023

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.024
9.039
Graspop is iets duurder en ook 4 dagen, met voor mijn gevoel ook meer acts.
Een heel stuk meer zelfs; 140 op Graspop om 62 op Pinkpop. Wel een extra dag op Graspop natuurlijk, maar dan nog.

Denk dat het qua headliners niet gek ver uit elkaar ligt qua prijzen. Guns 'n Roses, Slipknot, Motley Crue/Def Leppard en een Europe exclusive van Machine Head, dat zijn acts die niet (allemaal veel) goedkoper zijn dan P!nk, Robbie Williams en RHCP. Zeker GnR lijkt me zelfs duurder dan de drie Pinkpop headliners.

Waar het verschil voor Pinkpop gemaakt wordt zijn de namen daar onder. Een Disturbed staat bijvoorbeeld op Pinkpop al om 16u op het tweede podium, terwijl die bij Graspop subheadliner zijn. De undercard bestaat op Graspop uit een pak goedkopere namen dan de undercard van Pinkpop, wat ervoor zorgt dat de ticketprijzen niet ver uit elkaar liggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.656
7.631
Ik heb de laatste post heel kritisch naar Pinkpop gekeken. Of wie spreek je nu aan😉

Ik vind de opstelling bagger, de line-up matig , blokkenschema vreselijk, etc
Ik had het eigenlijk over fans in zn algemeen, was meer een reactie op wat je tegen Dennis zei. :)
 

Jamel

Sunset slot
26 jun 2019
3.024
9.039
Ik hoop dat dit sarcasme is. Als je als jongere van dance houdt en op Tomorrowland bent geweest dan is Pinkpop mega saai. Ik spreek uit ervaring 🙃🙂😉
Ghehe. Mijn eerste en enige keer Pinkpop haalde het, ondanks een fantastisch optreden van de Stones en sowieso een tof programma, ook niet bij mijn ervaringen met Graspop. Bijvoorbeeld met wachtrijen voor eten en drinken vind ik het op Graspop beter geregeld. Hoewel ik altijd wel met interesse de Pinkpop line-up volg. Ik vind dat ze over het algemeen best een mooi, gevarieerd programma weten neer te zetten. Het is alleen voor mij steeds wel net te weinig must-sees om een weekend te gaan. En nu helemaal sinds ze naar hetzelfde weekend zijn verhuisd.
 
  • Leuk
Waarderingen: Loek123

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.215
3.189
Ik vind zelf, zeker achteraf, Pinkpop een prima gateway festival. Familievriendelijk, gezellige sfeer, lekker dichtbij in mijn geval, maar met het ontdekken van andere festivals zijn mijn festivalervaringen er alleen maar beter op geworden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.662
6.855
he dat is vreemd...

nu geeft de Skydeck van zaterdag geen "uitverkocht" meer op Ticketmaster.
maar nu wel de zondag Skydeck uitverkocht?

1683615176011.png
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.140
2.046
@DennisvdBr

Gewoon uit nieuwsgierigheid: heb je ooit weleens een kijkje genomen op de Pinkpop camping?

Want als de meest toegewijde Pinkpopper van allemaal lijkt het me dat je dit ook eens zou willen zien...
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.140
2.046
Dat kan de mr. Pinkpop van Festileaks wel oplossen, lijkt mij.
Wellicht begrijp ik je verkeerd, maar ik doelde erop dat mensen met een dagkaart niet op de camping kunnen komen. Alleen met een polsbandje kan dat, en die krijg je enkel bij een weekendkaart. Als onze mr. Pinkpop van Festileaks dat op kan lossen, vreet ik m'n roze zonnehoedje op...
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken