Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dat hangt toch echt een beetje af van je definitie van wat een goede headliner is.
En een festival kan meer zijn dan alleen een headliner.
En ook qua aantallen bezoekers kun je daarin andere nummer 1 aanwijzen.
Maar goed: mijn punt was vooral dat je geen nummer 1 kunt aanwijzen: appels en peren vergelijken met elkaar.
Nick Cave, Alt-J, the strokes, War on drugs, Opposites, Disclosure, Gorillaz, Stromae, Arctic Monkeys vind ik over de breedte toch wel heel zwak, los van persoonlijke voorkeuren, ruim de helft daarvan zou (hoogstens) subben op PP.
Nick Cave, Alt-J, the strokes, War on drugs, Opposites, Disclosure, Gorillaz, Stromae, Arctic Monkeys vind ik over de breedte toch wel heel zwak, los van persoonlijke voorkeuren, ruim de helft daarvan zou (hoogstens) subben op PP.
Helemaal mee eens. Van mij mogen ze de capaciteit standaard verlagen. Minder dure headliners en meer in de breedte programmeren. Alleen trekken die dure headliners het kuddevolk dat Pinkpop nodig heeft (volgens MOJO).
Pinkpop als leverancier van de grootste(/duurste) headliners. Daarbij maak ik het vergelijk van de headliners van vorig jaar tegenover de headliners van BKS/DTRH/LL.
Pinkpop als leverancier van de grootste(/duurste) headliners. Daarbij maak ik het vergelijk van de headliners van vorig jaar tegenover de headliners van BKS/DTRH/LL.
Gorillaz, Cave, Strokes en Stromae zijn zeker wel groot genoeg om een festival als Pinkpop te headlinen als het publiek/de rest van de programmering iets alternatiever zijn. Zijn allen headliner op Werchter geweest (of geboekt als headliner).