Pinkpop 2023

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
blokkenschema is volledig kut.

volgende vraag: komt er een doorgang rechts langs t noordpodium?
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.064
Ik ga me bijna afvragen of je Pinkpop nog wel als een major moet zien😅
Dit is uiteraard met een knipoog, maar het irriteert mij gewoon.
Toch sinds jaar en dag hét festival van Nederland, ook mijn eerste festival destijds.
Maar zo'n blokkenschema, niks tijdens headliner, dat onnozele gebeuren dat je camping erbij in zit, geen bonnen in de voorverkoop...
Ik had gehoopt op veranderingen daarin sinds Mister Pinkpop teruggetreden is. En ik weet dat we rennen in cirkels met de discussie, maar ik snap het gewoon niet!!!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.362
2.728
Dit is uiteraard met een knipoog, maar het irriteert mij gewoon.
Toch sinds jaar en dag hét festival van Nederland, ook mijn eerste festival destijds.
Maar zo'n blokkenschema, niks tijdens headliner, dat onnozele gebeuren dat je camping erbij in zit, geen bonnen in de voorverkoop...
Ik had gehoopt op veranderingen daarin sinds Mister Pinkpop teruggetreden is. En ik weet dat we rennen in cirkels met de discussie, maar ik snap het gewoon niet!!!
Programma wordt toch echt bepaald door MOJO laten we dat niet vergeten. Er moeten heel veel acts verspreid worden iver allemaal festivals in Nederland.

En dit klinkt kort door de bocht maar ik denk dat Pinkpop beetje oogkleppen op heeft en niet zo goed doorheeft wat er gaande is over het festival. Krijg veel negatieve geluiden te horen en dat is een beetje ontstaan al sinds Corona maar wordt steeds erger.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.334
7.325
Dit is uiteraard met een knipoog, maar het irriteert mij gewoon.
Toch sinds jaar en dag hét festival van Nederland, ook mijn eerste festival destijds.
Maar zo'n blokkenschema, niks tijdens headliner, dat onnozele gebeuren dat je camping erbij in zit, geen bonnen in de voorverkoop...
Ik had gehoopt op veranderingen daarin sinds Mister Pinkpop teruggetreden is. En ik weet dat we rennen in cirkels met de discussie, maar ik snap het gewoon niet!!!
Als ze die camping uit het ticket halen zal het ticket niet goedkoper worden denk ik. Dan vangen ze gewoon weer meer voor een campingticket.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.064
Programma wordt toch echt bepaald door MOJO laten we dat niet vergeten. Er moeten heel veel acts verspreid worden iver allemaal festivals in Nederland.

En dit klinkt kort door de bocht maar ik denk dat Pinkpop beetje oogkleppen op heeft en niet zo goed doorheeft wat er gaande is over het festival. Krijg veel negatieve geluiden te horen en dat is een beetje ontstaan al sinds Corona maar wordt steeds erger.
De dingen die ik aangaf heeft verder niets met het programma te maken.
Maar als het programma, wat mij betreft inderdaad niet zo best is, dan zo ingedeeld wordt...
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.686
6.864
kan toch, tijdens Di-rect heb je tijd om naar Upsahl te gaan en tijdens OneRepublic kan je naar Dylan.
end die daar heb je ook voldoende tijd voor om vanaf Noord of De Tent naar Stage 4 te lopen, met nog tijd om langs een bar te gaan bijvoorbeeld.
Waarschijnlijk hoef je maar 15 minuten tot 10 minuten te wachten tot Upsahl of Dylan begint.
valt imo best mee

Bekijk bijlage 4772 Bekijk bijlage 4773
Drie kwartier de tijd hebben om naar twee acts te lopen waar niemand van gehoord heeft is niet het alternatieve programma wat de meesten hier voor zich zien denk ik, Dennis ;)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
volgende vraag: komt er een doorgang rechts langs t noordpodium?
ik hoop hier op, maar ben er bang voor...
( al zal het met < 55.000 op terrein waarschijnlijk goed te belopen zijn. )

maar net zo zeer een doorgang ter hoogte van Noord/Tent naar Stage 4 een wenselijk iets zou zijn imo

Maar zo'n blokkenschema, niks tijdens headliner, dat onnozele gebeuren dat je camping erbij in zit, geen bonnen in de voorverkoop...
had je op deze dingen na de editie van 2022 echt verandering in verwacht?
misschien iets voor de enquete na de 2023 editie?

Drie kwartier de tijd hebben om naar twee acts te lopen waar niemand van gehoord heeft is niet het alternatieve programma wat de meesten hier voor zich zien denk ik, Dennis ;)
het alternatief naast het hoofdpodium is Stage 4... Tent en Noord spelen sowieso gelijktijdig.
Stage 4 zijn "acts waar niemand van gehoord heeft" ;) dus, ja, wat wil je nog een hoofdpodium er bij?
 
  • Haha
Waarderingen: Timmetje en Oasiss

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.989
4.064
ik hoop hier op, maar ben er bang voor...
( al zal het met < 55.000 op terrein waarschijnlijk goed te belopen zijn. )

maar net zo zeer een doorgang ter hoogte van Noord/Tent naar Stage 4 een wenselijk iets zou zijn imo


had je op deze dingen na de editie van 2022 echt verandering in verwacht?
misschien iets voor de enquete na de 2023 editie?


het alternatief naast het hoofdpodium is Stage 4... Tent en Noord spelen sowieso gelijktijdig.
Stage 4 zijn "acts waar niemand van gehoord heeft" ;) dus, ja, wat wil je nog een hoofdpodium er bij?
Dennis jij bent intelligent genoeg om normaal op dat laatste te reageren.
Maar als X speelt van 4 tot 5, dan is Y geen alternatief als dat pas om kwary voor 5 begint.

En na elk editie HOOP ik er op, gaat niet om wat ik verwacht. Ik hoop altijd op positieve ontwikkelingen ten goede van de bezoekers die (heeeelll veeelll) geld uit moeten geven
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Oasiss

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
355
366
Programma wordt toch echt bepaald door MOJO laten we dat niet vergeten. Er moeten heel veel acts verspreid worden iver allemaal festivals in Nederland.

En dit klinkt kort door de bocht maar ik denk dat Pinkpop beetje oogkleppen op heeft en niet zo goed doorheeft wat er gaande is over het festival. Krijg veel negatieve geluiden te horen en dat is een beetje ontstaan al sinds Corona maar wordt steeds erger.
Wanneer dit zo is, dan weet je toch als Pinkpop zijnde dat je niet meer gezien word door MOJO als 1 van de main festivals van Nederland?

Het lijkt allemaal beetje gemakzuchtig geboekt en ingedeeld te zijn. Weinig uitspattingen (ookal heeft pinkpop daar nooit echt bekend om gestaan) maar goed, dit is wel heel minimaal voor een main festival. Verder kijken naar andere festivals dan maar.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

elo

Headliner
3 dec 2013
5.590
4.690
Kap toch eens met doen alsof Stage 4 de totale bellichaming is van "onbekende acts". Een beetje muziekliefhebber kent het gros van die acts. Dat jij voor je plezier naar Goldband en Nielson gaat kijken moet jezelf weten ;)
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.686
6.864
het alternatief naast het hoofdpodium is Stage 4... Tent en Noord spelen sowieso gelijktijdig.
Stage 4 zijn "acts waar niemand van gehoord heeft" ;) dus, ja, wat wil je nog een hoofdpodium er bij?
Okay, natuurlijk gaan het kleinere acts zijn op Stage 4, maar als het niet eens gelijk speelt met de mainstage is het nauwelijks een alternatief te noemen. En het zijn geen acts waar je op tijd bij moet zijn om een goede plek te vinden schat ik zo in. Dus dat is gewoon drie kwartier loze tijd.

Maar goed, dat is allemaal al gezegd, gesprek gaat inderdaad in cirkels, veel plezier ermee verder, ik hou mn mond weer 😆
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Oasiss

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Kap toch eens met doen alsof Stage 4 de totale bellichaming is van "onbekende acts". Een beetje muziekliefhebber kent het gros van die acts.
ik denk dat je muziekliefhebber en de bekendheid van de acts op Stage 4 een beetje krom gebruikt in deze zin?
Het is volgens mij helemaal niet vanzelfsprekend dat de meeste mensen de acts voor Stage 4 kennen, dat kan je ook wel aflezen aan de reacties van mensen op de aankondiging van deze acts, lijkt mij tenminste.
Het is dan niet dat deze mensen geen muziekliefhebber zijn, maar de interesse op andere acts hebben liggen. Waarvoor Stage 4 meer het ontdekken van nieuwe acts is, ipv dat de acts bekend zijn.
Dus ben het niet eens dat de muziekliefhebber het gros van deze acts wel kent en zijn dat van de 4 stages de meer "onbekende acts".
Waar totaal niets mis mee is, toch?

Dat jij voor je plezier naar Goldband en Nielson gaat kijken moet jezelf weten ;)
dank je 😊
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.867
4.830
Voor de alles slikkende Pinkpop bezoeker met zonnehoedje op is stage 4 inderdaad bedoeld om minder bekende bands te ontdekken.
Voor andere type bezoekers zal dit anders zijn. Daarom wel fijn dat deze stage erbij is gekomen.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo en DennisvdBr

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.362
2.728
Wanneer dit zo is, dan weet je toch als Pinkpop zijnde dat je niet meer gezien word door MOJO als 1 van de main festivals van Nederland?

Het lijkt allemaal beetje gemakzuchtig geboekt en ingedeeld te zijn. Weinig uitspattingen (ookal heeft pinkpop daar nooit echt bekend om gestaan) maar goed, dit is wel heel minimaal voor een main festival. Verder kijken naar andere festivals dan maar.
Laten we eerlijk zijn. Dat is het ook niet meer. De jeugd kickt op een Lowlands. Sommigen weten niet eens wat Pinkpop is en dat zijn wel de bezoekers van de toekomst als je nog eens 50 jaar mee wilt gaan.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.362
2.728
Wanneer dit zo is, dan weet je toch als Pinkpop zijnde dat je niet meer gezien word door MOJO als 1 van de main festivals van Nederland?

Het lijkt allemaal beetje gemakzuchtig geboekt en ingedeeld te zijn. Weinig uitspattingen (ookal heeft pinkpop daar nooit echt bekend om gestaan) maar goed, dit is wel heel minimaal voor een main festival. Verder kijken naar andere festivals dan maar.
Ben het helemaal met je eens maar denk dat Pinkpop gewoon niet meer 1 festival van Nederland is. Dat lijkt Lowlands te worden. Paaspop is ook veel en veel populairdere dan een Pinkpop. Waarom? Boeken van alles wat . EN LATEN JE NIET VERPLICHT NAAR DIRECT KIJKEN ! Sorry die moest eruit
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken