Snap ook niet zo goed wat DMA's op het hoofdpodium doen. Leuk bandje hoor, maar stonden afgelopen herfst nog in Bitterzoet Amsterdam voor een paar honderd mensen en als voorprogramma bij Kasabian in een halflege AFAS.
Dat moet toch wel een van de kleinste acts op het hoofdpodium van Pinkpop ooit zijn.
hebben als opener van mainstage toch best een aantal kleine acts gestaan, toch?
ik zou zelf een NL act als mainstage opener meer logisch vinden.
Ze hadden die dag kunnen kiezen uit Donnie, Nielson of Di-rect, maar zetten DMA's daar.
Als Donnie en DMA's omgewisseld waren, had ik iets logischer gevonden.
Of DMA's opener Noord, daarna Nielson opener Zuid en daarna Donnie op Noord.
Zelfde overigens voor Xavier Rudd en Ronde, hadden imo ook best omgewisseld kunnen staan.
Je gaat gewoon Ellie Goulding kijken! Je moet TWOD. Xavier Rudd door je strot. ... Maar je gaat The Script zien!
DI-Rect kan je niet missen. OneRepublic same...
ik heb hier eens even goed naar gekeken...
maar er zit wel een kleine overlap in met Stage 4 btw
Zelfde overigens bij Frenna Deluxe, die overlapt en half uur met Lauren Sanderson.
Ellie Goulding overlapt 25 minuten met Trousdale.
TWOD overlapt een half uur met Bente.
Xavier Rudd overlapt 25 minuten met The Big Moon.
The Script overlapt 25 minuten met Prins S en de Geit
Di-rect overlapt 25 minuten met Upsahl
en One Republic overlapt 15 minuten met Dylan.
en nou denk ik niet dat dit enorme clashes zijn voor veel mensen, misschien een enkeling. Maar meeste mensen zouden hier toch een duidelijke voorkeur hebben voor 1 van de 2 acts, lijkt mij tenminste.
tel er wel bij dat om van het hoofdveld (Noord/Zuid) naar Stage 4 te lopen (en terug) er wel wat tijd nodig is (om maar te zwijgen van looproute Tent naar Stage 4). dat is niet iets wat je in 5 minuten 'even' loopt. Ik heb geen idee of in samenstellen tijdschema gekeken is naar de looproutes en tijd die er mee gemoeid is... ??