Pinkpop 2023

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.867
4.830
Nou, mijn spoorboekje:
Vr: Maisie Peters (het oog wil ook wat), Trousdale (ook voor het oog), The Haunted Youth/Electric Callboy, Nova Twins, The Hu, The War On Drugs, Altin Gün, P!NK (puur voor de show).
Za: DeWolff, SONS, Disturbed (bij Sound of Silence ren ik weg), The Black Keys, QOTSA
Zo: Robin Kester, GAYLE (voor het oog), I Prevail, Brutus, The Lathums, Warpaint

Stond dit gecombineerd op 1 festivaldag dan was ik dik tevreden, maar helaas enorm verspreid. Ach ja, wellicht weer een vrijkaart, dus zal er waarschijnlijk wel bij zijn als het qua weer goed te doen is.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Maar dat je op een festival bijna een gehele set van di-rect of One Republic moet uitzitten tot er een alternatief voorhanden is, is wel next level kut.
er zijn ook mensen die absoluut geen probleem hebben met Di-rect en OneRepublic

die vinden het next level fantastisch
( ik durf zelfs de gok wel aan dat van de aanwezige op Pinkpop, dat aantal veel groter is )
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.590
4.690
Nou, mijn spoorboekje:
Vr: Maisie Peters (het oog wil ook wat), Trousdale (ook voor het oog), The Haunted Youth/Electric Callboy, Nova Twins, The Hu, The War On Drugs, Altin Gün, P!NK (puur voor de show).
Za: DeWolff, SONS, Disturbed (bij Sound of Silence ren ik weg), The Black Keys, QOTSA
Zo: Robin Kester, GAYLE (voor het oog), I Prevail, Brutus, The Lathums, Warpaint

Stond dit gecombineerd op 1 festivaldag dan was ik dik tevreden, maar helaas enorm verspreid. Ach ja, wellicht weer een vrijkaart, dus zal er waarschijnlijk wel bij zijn als het qua weer goed te doen is.
Ongeveer mijn spoorboekje, al skip ik The Hu.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.334
7.325
er zijn ook mensen die absoluut geen probleem hebben met Di-rect en OneRepublic

die vinden het next level fantastisch
( ik durf zelfs de gok wel aan dat van de aanwezige op Pinkpop, dat aantal veel groter is )
Maar het feit dat je geen andere keuze hebt dan of naar ze kijken of gewoon wachten is op een major festival van de zotte. Daar moet je echt altijd een alternatieve keuze kunnen hebben.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.794
5.318
Precies dat ja! Staat los van of het nou di-rect is of mijn favoriete band. Volgens mij staat TWOD ook redelijk solo. Een van mijn favoriete bands, maar dat is echt een major festival onwaardig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Maar het feit dat je geen andere keuze hebt dan of naar ze kijken of gewoon wachten is op een major festival van de zotte. Daar moet je echt altijd een alternatieve keuze kunnen hebben.
kan toch, tijdens Di-rect heb je tijd om naar Upsahl te gaan en tijdens OneRepublic kan je naar Dylan.
end die daar heb je ook voldoende tijd voor om vanaf Noord of De Tent naar Stage 4 te lopen, met nog tijd om langs een bar te gaan bijvoorbeeld.
Waarschijnlijk hoef je maar 15 minuten tot 10 minuten te wachten tot Upsahl of Dylan begint.
valt imo best mee

1683029839957.png 1683029856959.png
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Precies dat ja! Staat los van of het nou di-rect is of mijn favoriete band. Volgens mij staat TWOD ook redelijk solo. Een van mijn favoriete bands, maar dat is echt een major festival onwaardig.
nee hoor, een half uur overlap met Bente...

1683030031692.png

uhm speelt The War On Drugs 1:15 zie ik nu!?! wow dat is best lang voor een main sub
kan aan mij liggen, maar ik vind zoals TWOD staat juist wel major festival waardig
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.334
7.325
kan toch, tijdens Di-rect heb je tijd om naar Upsahl te gaan en tijdens OneRepublic kan je naar Dylan.
end die daar heb je ook voldoende tijd voor om vanaf Noord of De Tent naar Stage 4 te lopen, met nog tijd om langs een bar te gaan bijvoorbeeld.
Waarschijnlijk hoef je maar 15 minuten tot 10 minuten te wachten tot Upsahl of Dylan begint.
valt imo best mee

Bekijk bijlage 4772 Bekijk bijlage 4773
Upsahl begint 35 minuten later. Dylan en Bente zelfs 45. Die grote blokken helemaal niks terwijl er 1 act speelt zijn absurd. Het is gewoon een vrij bizar blokkenschema.

Dat er tot 20u niks anders tijdens TWOD is inderdaad major festivalonwaardig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Upsahl begint 35 minuten later. Dylan en Bente zelfs 45. Die grote blokken helemaal niks terwijl er 1 act speelt zijn absurd. Het is gewoon een vrij bizar blokkenschema.
eigenlijk zijn dat perfecte tijdvakken om Garden of Love weer terug in het leven te roepen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

neus

Dagopener
16 mrt 2019
646
367
Daar is ie dan! Altijd jammer dat het zo laat is want een paar artiesten die ik leuk begon te vinden uit de playlist ga ik nu dus niet zien, maar goed. Veel commentaar hier snap ik wel (vooral soms 3 acts tegelijk en soms maar 1) maar heb er alsnog heel veel zin in!
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.362
2.728
James TW - Chef'Special - Kensington - Justin Bieber - Martin Garrix

:rolleyes:
Nee sorry je hebt hier twee headliners eigenlijk. Smaak is een ander iets. One republic is geen “tweede” headliner . Martin garrix zeker wel. Kensington was destijds echt op z’n piek dagen.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.362
2.728
Snap ook niet zo goed wat DMA's op het hoofdpodium doen. Leuk bandje hoor, maar stonden afgelopen herfst nog in Bitterzoet Amsterdam voor een paar honderd mensen en als voorprogramma bij Kasabian in een halflege AFAS.

Dat moet toch wel een van de kleinste acts op het hoofdpodium van Pinkpop ooit zijn.

Wil niet teveel de oude zuurpruim uithangen maar het is toch nog niet zo lang geleden dat er acts als Liam Gallagher, Richard Ashcroft, Miles Kane of the Pretenders nog 'gewoon' in de tent speelden.
Snap het ook niet
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.362
2.728
Ja maar op Koningsdag treden ze allemaal maar een kwartiertje op. Da’s het hele concept. Je hits brengen en weer door.
😂😂denk dat dat met een Nielson , Direct en Suzan en Freek dan ook meer dan genoeg is. Een uur dat aanhoren …
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.362
2.728
er zijn ook mensen die absoluut geen probleem hebben met Di-rect en OneRepublic

die vinden het next level fantastisch
( ik durf zelfs de gok wel aan dat van de aanwezige op Pinkpop, dat aantal veel groter is )
One Republic is ook super hoor! Echt top. Maar di-Rect vind ik zo niet prikkelend.
 

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
187
272
Snap ook niet zo goed wat DMA's op het hoofdpodium doen. Leuk bandje hoor, maar stonden afgelopen herfst nog in Bitterzoet Amsterdam voor een paar honderd mensen en als voorprogramma bij Kasabian in een halflege AFAS.

Dat moet toch wel een van de kleinste acts op het hoofdpodium van Pinkpop ooit zijn.

Wil niet teveel de oude zuurpruim uithangen maar het is toch nog niet zo lang geleden dat er acts als Liam Gallagher, Richard Ashcroft, Miles Kane of the Pretenders nog 'gewoon' in de tent speelden.
Nu had ik DMA'S ook niet op het grootste podium verwacht maar Bitterzoet was wel een stijf uitverkochte try-outshow die bewust in een kleine zaal gehouden is. Vorige week speelden ze nog in de grote zaal van de Melkweg en in Engeland de OVO Arena Wembley. Desondanks was de tent wel beter geweest voor DMA'S denk ik.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.362
2.728
Even tussendoor. Sabaton met als voorprogramma Lordi en Baby Metal das toch wel echt gaaf. Jammer dat ik geen tix daarvoor heb gescoord.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken