Pinkpop 2023

neus

Dagopener
16 mrt 2019
559
289
+LIVE+ europa exclusief 2017 ;)


ik meen zo'n totaal jaarlijks ca 30.000 a 35.000 campeerders
Camping A is max ca 8000 campeerders
Camping B is max ca 12000 campeerders
Camping C is max ca 15000 campeerders
plus dan is er nog de glamping tegenwoordig
Is camping C zoveel uitgebreid dan? Bij mijn eerste pinkpop (de 40e) daar gestaan, maar was toen verreweg de kleinste camping.

Vind overigens dat wat extra capaciteit wel prettig zou zijn, om wat lucht te geven. Het is dat wij altijd vroeg staan, maar zie vaak tentjes op hoogst onhandige plekken staan (Hellingen, kiezelpaden etc)
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
559
289
Ik hoop met jullie mee, alleen lijkt me de kans eerder klein dan groot.

Waarom eigenlijk? Zijn al een paar jaar niet geweest, doen het altijd goed op Pinkpop, gaan vast wel weer (door met) touren... Heb jij meer info om de kans klein in te schatten?

Ik hoop op (Zonder te kijken naar wat de kans is) in elk geval 1 band uit het rijtje:
Muse, Volbeat (Nu als headliner), Rammstein
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.721
8.270
Waarom eigenlijk? Zijn al een paar jaar niet geweest, doen het altijd goed op Pinkpop, gaan vast wel weer (door met) touren... Heb jij meer info om de kans klein in te schatten?
Waarom denk jij dat ze vast doorgaan met touren, na dus zowel in 2022 als 2023 werkelijk overal (qua festivals) gespeeld te hebben? Normaal stoppen bands op een bepaald moment eventjes met touren toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Is camping C zoveel uitgebreid dan? Bij mijn eerste pinkpop (de 40e) daar gestaan, maar was toen verreweg de kleinste camping.

Vind overigens dat wat extra capaciteit wel prettig zou zijn, om wat lucht te geven. Het is dat wij altijd vroeg staan, maar zie vaak tentjes op hoogst onhandige plekken staan (Hellingen, kiezelpaden etc)
camping c in nog best een flink stuk

(edit, sinds laatste jaren is er een stuk camping c bij en een stuk parkeren van af)

1680091353464.png

als je de oppervlakte en de indeling vergelijkt met B, kan je imo op C ook veel meer op proppen (helemaal zonder partytenten 🙈 )

1680091247541.png1680091176023.png

1680090684915.png
 
Laatst bewerkt:

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.920
1.696
Ha, leuke foto. Gaf me de kans om mijn locaties eens in beeld te brengen:

Leukste plekje was 2018. Maar dat kwam ook door de buurtjes van dat jaar!

RickHuissenCampingB.jpg
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Waarom denk jij dat ze vast doorgaan met touren, na dus zowel in 2022 als 2023 werkelijk overal (qua festivals) gespeeld te hebben? Normaal stoppen bands op een bepaald moment eventjes met touren toch?
Dat is wat ik zojuist bedoelde. Volgens mij stopt MUSE de laatste jaren niet echt met touren. Die doen altijd her en der wel shows voor mijn gevoel.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

neus

Dagopener
16 mrt 2019
559
289
Waarom denk jij dat ze vast doorgaan met touren, na dus zowel in 2022 als 2023 werkelijk overal (qua festivals) gespeeld te hebben? Normaal stoppen bands op een bepaald moment eventjes met touren toch?

Heb even terug gekeken. Vanaf 2015 toch ieder jaar wel een aantal festivals in europa gedaan. Zou me wat dat betreft dus niet echt verbazen als ze gewoon door blazen.

2023: Den Haag, Werchter
2022: Care (+Veel festivals in europa)
Corona
2019 Goffert Park, Werchter
2018 Rock am Ring, andere festivals
2017: Leeds, festival, Reading, etc
2016: Lowlands
2015: Pinkpop, Werchter
2014: Weinig
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.114
3.635
Héél binnenkort lijkt me iets van hooguit 1 à 2 weken. Gewoon binnenkort kan inderdaad net zo goed over een maand zijn.
Of de communicatiemedewerker is héél enthousiast.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.920
1.696
Héél binnenkort lijkt me iets van hooguit 1 à 2 weken. Gewoon binnenkort kan inderdaad net zo goed over een maand zijn.
Of de communicatiemedewerker is héél enthousiast.
Hij was het persbericht voor morgenochtend al aan het typen, maar moest even stoppen om mij een antwoord te geven ;)
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
En voor de mensen die Ac/Dc roepen voor Pinkpop …. Hebben het er al over gehad. Gaat niet meer gebeuren. Al grote acts die stadions kunnen uitverkopen gaan dat ook doen. Die kiezen voor een Goffertpark / Arena.

Om je een idee te geven….

The Weeknd, Beyoncé, Coldplay , Bruce Springsteen , Guns and Roses Harry Styles , Rolling Stones , Rammstein, etc opzich allemaal Pinkpop namen maar niet gelukt.

Ac/Dc valt ook ander dat rijtje en die staan wss gewoon op Goffertpark volgend jaar (als ze al touren) . Of het Malieveld of de arena.

Ik ga dus geen hoop hebben voor Ac/ Dc op Pinkpop en ga er vanuit dat die gewoon dan wel ergens anders in Nederland te zien zijn.

Ik denk dat je met namen zoals….

Dua Lipa , Billie Eilish , Foo Fighters , Muse, Miley Cyrus, Post Malone , Rage Against The Machine, The Cure,

Wat meer kans hebt

En nee ook Taylor Swift gaat never nooit niet de komende jaren naar Pinkpop komen😉

Wat meer in een rijtje zit van Pinkpop headliners….
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en Landgraver

Landgraver

Support act
13 apr 2021
887
421
En voor de mensen die Ac/Dc roepen voor Pinkpop …. Hebben het er al over gehad. Gaat niet meer gebeuren. Al grote acts die stadions kunnen uitverkopen gaan dat ook doen. Die kiezen voor een Goffertpark / Arena.

Om je een idee te geven….

The Weeknd, Beyoncé, Coldplay , Bruce Springsteen , Guns and Roses Harry Styles , Rolling Stones , Rammstein, etc opzich allemaal Pinkpop namen maar niet gelukt.

Ac/Dc valt ook ander dat rijtje en die staan wss gewoon op Goffertpark volgend jaar (als ze al touren) . Of het Malieveld of de arena.

Ik ga dus geen hoop hebben voor Ac/ Dc op Pinkpop en ga er vanuit dat die gewoon dan wel ergens anders in Nederland te zien zijn.

Ik denk dat je met namen zoals….

Dua Lipa , Billie Eilish , Foo Fighters , Muse, Miley Cyrus, Post Malone , Rage Against The Machine, The Cure,

Wat meer kans hebt

En nee ook Taylor Swift gaat never nooit niet de komende jaren naar Pinkpop komen😉

Wat meer in een rijtje zit van Pinkpop headliners….
En vergeet U2 ook maar.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Dat zou ook wat wel laat zijn na al die Ziggo shows. Leuke boeking maar ook niet echt bijzonder meer.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken