Als het zo vaak het geval is, dan lijkt het inderdaad iets structureels. Ik weet niet of de verantwoordelijke daar niet op zit te letten als zoiets als A&dM voor het eerst begint te sluimeren, en dat ze daardoor vervolgens de boot missen.
Ik heb dat gevoel overigens wel bij Pinkpop als het gaat om het maken van een goed back-up plan. Ik heb het gevoel dat wanneer ze half-half een deal hebben met een RATM, dat ze dan het kopje 'headliner' afvinken en de rest van het programma gaan regelen. En als dan per abuis een RATM later annuleert, hebben ze niks achter de hand en komen ze uiteindelijk bij meneer Williams bedelen of hij naast 3x Ziggo ook nog 1x Landgraaf wil doen. Juist als je een headliner festival als Pinkpop bent, hoor je dat beter af te kaarten. In 2019 lukte het ze nog om The Cure weg te kopen bij BKS, maar dat was natuurlijk geluk bij een ongeluk.
Dit is trouwens wel een lapje tekst vol beweringen geworden op basis van vermoedens die ik nergens kan staven, dus neem het met een korrel zout...