Mojo doet er alles aan om PP niet uit te verkopen, dat lukt ze aardig zo.........
mwah...
zo overdreven zal het niet zijn, dat Mojo alles aan doet om Pinkpop niet uit te verkopen?
maar de volle 70.000 gaat het niet worden, de 60.000 per dag zie ik ook niet gebeuren...
vorige maand waren er nog een kleine 8.000 weekendtickets en de dagtickets lagen tussen 12.000-14.000 resterend.
dus eind januari : weekend 81% verkocht en dagtickets rond 50% verkocht (fyi, dat was een statistiek na de laatste aankondigingen)
ik denk niet dat in een maand tijd er heel veel verschoven is in die statistieken?
misschien wel ietsje en zijn er wel meer dan 50.000 per dag inmiddels, omdat er in een maand een paar honderd dagtickets extra of nog een paar honderd weekend tickets zijn verkocht... maar of dat een realistische gedachte is betwijfel ik.
de grote happen aan ticketsales zijn normaal naar aanleiding van de headliners geweest bij start verkoop, grote happen tickets worden niet meer afgenomen waarschijnlijk.
daarbij, er zal waarschijnlijk ook geen aankondiging te verwachten zijn die nog voor veel reuring zal zorgen qua verkoop, neem ik aan.
of, er moet nog een act bijkomen met een grote NL fanbase en verder weinig live te bewonderen in 2023, maar hoe groot is die kans nog?