Pinkpop 2023

Enorm goede herinneringen aan. Maar nu zonder Tom ... Dat was toch een échte frontman hoor, wordt anders zonder hem. De muziek die is al anders, laatste album stelde helaas niet veel meer voor.
Op Rock Werchter toen voor Muse was een prachtig 1-2tje. Beide nu wel op de terugweg maar zou ze toch gaan meepikken als er geen andere must see zou staan want zoals hierboven gezegd wel echt een festivalband

Ah heb ze eigenlijk niet heel goed meer gevolgd, vond het vroeger altijd hele leuke muziek vandaar mijn reactie :)

Lezen dat Muse op de terug weg is doet ook wel pijn en wilde zeggen dat dat misschien wat voorbarig is, maar toen zag ik dat Drones uit 2015 is en dus al 8 jaar oud... Ik geef ze nog 1 album het voordeel van de twijfel :)

Dewollf nog ruimte in de agenda, zometeen lïve bij 3fm.. zou hier een aankondiging uit rollen?
staan wel 17 juni in Deventer, maar da's geen probleem voor de 16 of de 18e imo

2019 stonden ze als vervanger van Marcus King (Stage 4?) op Pinkpop en een "reguliere boeking" was alweer 2010 (opener tent zondag)
ik zou ze graag zien op een mooie plek op het affiche in 2023...

staan wel 17 juni in Deventer, maar da's geen probleem voor de 16 of de 18e imo

2019 stonden ze als vervanger van Marcus King (Stage 4?) op Pinkpop en een "reguliere boeking" was alweer 2010 (opener tent zondag)
ik zou ze graag zien op een mooie plek op het affiche in 2023...
ja ik blijf dat verwonderlijk vinden. Pinkpop is de absolute springplank geweest van hun carrière. Ik weet nog goed dat ik bij hun boeking in 2010 had: wie de f*ck zijn dat nou weer, wat broekies uit Limburg. Achteraf enorm veel spijt dat ik toch niet even in de tent ben gaan kijken. Maar na deze gedurfde boeking zijn ze ondanks al hun succes niet meer teruggevraagd. Raar.

• Leuk
Waarderingen: liluzi en Timmetje
en daarnaast, pas 8 NL acts aangekondigd
2 vrijdag, 3 zaterdag en 3 zondag...

dat is al een flink stuk minder dan de 21 van 2022.
16 NL acts, was een gemiddeld aantal in de jaren daarvoor

er zit volgens mij wel nog een hap aan NL acts aan te komen

en daarnaast, pas 8 NL acts aangekondigd
2 vrijdag, 3 zaterdag en 3 zondag...

dat is al een flink stuk minder dan de 21 van 2022.
16 NL acts, was een gemiddeld aantal in de jaren daarvoor

er zit volgens mij wel nog een hap aan NL acts aan te komen
Deze lijken me sowieso nog erbij te komen….

Suzan en Freek, Ilse de Lange , De Wolf, S10 , Flemming , Snelle … zoiets? Dit lijken me echt inkoppers namelijk…

Nog niet eerder op Pinkpop op Ilse en de Wolf na maar wel relevant qua hitjes die ze hebben gescoord.

Suzan en Freek, Ilse de Lange , De Wolf, S10 , Flemming , Snelle … zoiets? Dit lijken me echt inkoppers namelijk…

Nog niet eerder op Pinkpop op Ilse en de Wolf na maar wel relevant qua hitjes die ze hebben gescoord.
Oké Flemming kan een streep door (net zoals Guus Meeuwis) die treden dan in Eindhoven op voor Groots met een zachte G.

en Merol, nog niet op Pinkpop gestaan.
Blackbird doet ook een aantal festivals aan deze zomer, zoals Nona ook afgelopen jaar op meerdere festivals te zien was...

• Leuk
Waarderingen: Nikfestilover
Snelle lijkt me ook een streep door te kunnen. Staat 17 juni in een stadion voor zijn eigen georganiseerde show. Lijkt me onwaarschijnlijk dat hij de dag ervoor of erna op Pinkpop staat en moet focussen op zijn eigen show. 😂😂😂 Voor sommig mensen misschien meevallers dat zij dus afvallen.

Update lijstje:

* Merol
*Blackbird
*Ilse de Lange
* Suzan en Freek
* De Wolf
* S10
* The Opposites

Zijn toch weer acht Nederlandse namen erbij.

Zoiets?!

@DennisvdBr

Vul aan!

Laatst bewerkt:
Ik mis zelf nog wat Belgische acts…

Zelf denk ik dan aan…

* Warhaus
* Tamino
*Zwangere Guy

Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread