Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Enorm goede herinneringen aan. Maar nu zonder Tom ... Dat was toch een échte frontman hoor, wordt anders zonder hem. De muziek die is al anders, laatste album stelde helaas niet veel meer voor.
Enorm goede herinneringen aan. Maar nu zonder Tom ... Dat was toch een échte frontman hoor, wordt anders zonder hem. De muziek die is al anders, laatste album stelde helaas niet veel meer voor.
Op Rock Werchter toen voor Muse was een prachtig 1-2tje. Beide nu wel op de terugweg maar zou ze toch gaan meepikken als er geen andere must see zou staan want zoals hierboven gezegd wel echt een festivalband
Ah heb ze eigenlijk niet heel goed meer gevolgd, vond het vroeger altijd hele leuke muziek vandaar mijn reactie
Lezen dat Muse op de terug weg is doet ook wel pijn en wilde zeggen dat dat misschien wat voorbarig is, maar toen zag ik dat Drones uit 2015 is en dus al 8 jaar oud... Ik geef ze nog 1 album het voordeel van de twijfel
staan wel 17 juni in Deventer, maar da's geen probleem voor de 16 of de 18e imo
2019 stonden ze als vervanger van Marcus King (Stage 4?) op Pinkpop en een "reguliere boeking" was alweer 2010 (opener tent zondag)
ik zou ze graag zien op een mooie plek op het affiche in 2023...
staan wel 17 juni in Deventer, maar da's geen probleem voor de 16 of de 18e imo
2019 stonden ze als vervanger van Marcus King (Stage 4?) op Pinkpop en een "reguliere boeking" was alweer 2010 (opener tent zondag)
ik zou ze graag zien op een mooie plek op het affiche in 2023...
ja ik blijf dat verwonderlijk vinden. Pinkpop is de absolute springplank geweest van hun carrière. Ik weet nog goed dat ik bij hun boeking in 2010 had: wie de f*ck zijn dat nou weer, wat broekies uit Limburg. Achteraf enorm veel spijt dat ik toch niet even in de tent ben gaan kijken. Maar na deze gedurfde boeking zijn ze ondanks al hun succes niet meer teruggevraagd. Raar.
en Merol, nog niet op Pinkpop gestaan.
Blackbird doet ook een aantal festivals aan deze zomer, zoals Nona ook afgelopen jaar op meerdere festivals te zien was...
Snelle lijkt me ook een streep door te kunnen. Staat 17 juni in een stadion voor zijn eigen georganiseerde show. Lijkt me onwaarschijnlijk dat hij de dag ervoor of erna op Pinkpop staat en moet focussen op zijn eigen show. Voor sommig mensen misschien meevallers dat zij dus afvallen.