Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik heb even nagezocht, vorig jaar kwam voor 2022 editie op 3 maart de voorlaatste aanvulling, met oa MY BABY en Navarone
het affiche werd afgerond aangekondigd op 21 april, met oa Floor Janssen
we zitten rond 'die' 3 maart, deze week zou ook kunnen
Hoeveel artiesten nog te gaan eigenlijk? Zou het zelf veel leuker vinden om iedere week een naam te krijgen Maar dat geeft waarschijnlijk minder boosts aan de verkoop
Hoeveel artiesten nog te gaan eigenlijk? Zou het zelf veel leuker vinden om iedere week een naam te krijgen Maar dat geeft waarschijnlijk minder boosts aan de verkoop
normaal zou ik tegen een uur of 9:00 in de auto stappen richting Q-Park Byzantium te Amsterdam.
het is de dag van de traditionele 'perspresentatie'
hele leuke herinneringen aan!
misschien wel een goed moment voor Pinkpop om het affiche wat verder af te ronden vandaag?
vraagje ivm de parking.
ik ga de vrijdag naar pinkpop en ga tegen 11uur 12uur,wil gerust even stappen.
gaat er in de buurt ook parking zijn of toch best een parkeerticket kopen voor p6? geen idee waar deze zich bevindt...
iemand tips
danku
vraagje ivm de parking.
ik ga de vrijdag naar pinkpop en ga tegen 11uur 12uur,wil gerust even stappen.
gaat er in de buurt ook parking zijn of toch best een parkeerticket kopen voor p6? geen idee waar deze zich bevindt...
iemand tips
danku
Niet al te ver lopen (plus minus 20 minuten tot half uurtje) maar wel gratis parkeren kan je in het dorpje Eygelshoven daar heb ik me hele leven gewoond en ik ging altijd te voet naar Pinkpop.
Is er ergens een overzicht met de verschillende parkeerplaatsen en de bijbehorende locaties beschikbaar? Via Google kom ik enkel bij oude overzichten van 2018 met de aanduidingen.