Pinkpop 2023

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
197
161
Black Bottle Riot misschien, erg leuk bandje. Spelen meer festivals en zalen (oa. Bospop) en hebben een verdacht lege agenda tussen 4 en 23 juni...
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
390
241
Ik ben het eens met Johnydee en heb besloten dat Cardinal Black, Wolfmother, Anouk, Bauke en Guus Meeuwis worden toegevoegd en het programma krijgt kleur.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.587
4.687
Vaak genoemd hier, S10, staat in augustus op BOOCH in Heerlen. Zou alsnog kunnen uiteraard..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.464
6.707
Gelukkig weer opgegraven!!
ik zie het zojuist via Nieuwe Nor langskomen inderdaad...


het is in augustus. dat zal dan nog wel kunnen voor Pinkpop.
als S10 nu aangekondigd was voor ParkCityLive, dan zou ik het een ander verhaal vinden
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.464
6.707
Zo zie je maar hoe smaken verschillen, zaterdag is juist m'n favoriete dag :)
precies...
en ja, hier is ook de zaterdag de meest favoriete dag, met voor mij zelfs de minst interessante headliner

sterker nog, het draait er op die zaterdag op uit dat ik tijdens Robbie Williams toch nog op het festivalterrein ben, omdat ik mijn echtgenote voor Valentijnsdag een Pinkpop zaterdag ticket heb gegeven om met name Robbie te zien 🙈
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.464
6.707
normaal zou ik tegen een uur of 9:00 in de auto stappen richting Q-Park Byzantium te Amsterdam.
het is de dag van de traditionele 'perspresentatie'
hele leuke herinneringen aan!

misschien wel een goed moment voor Pinkpop om het affiche wat verder af te ronden vandaag?
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

elo

Headliner
3 dec 2013
5.587
4.687
normaal zou ik tegen een uur of 9:00 in de auto stappen richting Q-Park Byzantium te Amsterdam.
het is de dag van de traditionele 'perspresentatie'
hele leuke herinneringen aan!

misschien wel een goed moment voor Pinkpop om het affiche wat verder af te ronden vandaag?
Dtrh komt ook al... lijkt me niet
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken