Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
stonden wel als derde grootste naam van de dag op de poster, dus niet bepaald laag.
waarom ze op zo'n vreemde tijd werden neer gezet is me ook een raadsel.
Ik ben het eens met Johnydee en heb besloten dat Cardinal Black, Wolfmother, Anouk, Bauke en Guus Meeuwis worden toegevoegd en het programma krijgt kleur.
Ja, ook blij met dat BOOCH! weer is opgestaan. Alleen minder blij met S10, maar ze hadden vaker van dat soort acts op dit festival staan. Gelukkig ook altijd een rock/punk/metal dag.
precies...
en ja, hier is ook de zaterdag de meest favoriete dag, met voor mij zelfs de minst interessante headliner
sterker nog, het draait er op die zaterdag op uit dat ik tijdens Robbie Williams toch nog op het festivalterrein ben, omdat ik mijn echtgenote voor Valentijnsdag een Pinkpop zaterdag ticket heb gegeven om met name Robbie te zien
normaal zou ik tegen een uur of 9:00 in de auto stappen richting Q-Park Byzantium te Amsterdam.
het is de dag van de traditionele 'perspresentatie'
hele leuke herinneringen aan!
misschien wel een goed moment voor Pinkpop om het affiche wat verder af te ronden vandaag?
normaal zou ik tegen een uur of 9:00 in de auto stappen richting Q-Park Byzantium te Amsterdam.
het is de dag van de traditionele 'perspresentatie'
hele leuke herinneringen aan!
misschien wel een goed moment voor Pinkpop om het affiche wat verder af te ronden vandaag?