Pinkpop 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.316
7.304
ik zou het een prima week vinden voor nieuws... (meer omdat woensdag de perspresentatiedag zou zijn)

Epica zou ik wel toejuichen hoor, zou zowaar kunnen volgens mij tijdens Pinkpop alleen de donderdag vooraf op Graspop.
Aangezien ik geen grote namen meer verwacht en alleen namen voor de tent en stage 4 aangevuld met NL namen, is Epica best 1 die in die theorie zou passen. (alhoewel, zoals ik eerder aangaf, zie ik ze ook wel als voorprogramma GnR opduiken. Volgens mij past dat ook perfect tussen Exit festival en een open air festival in Duitsland)

soms zijn er ook NL acts die meerdere festivals in NL aandoen die periode, zeker voor de tent en stage 4, zoals vanaf Concert at Sea bijvoorbeeld zoals Claude of Bente. Via Bospop mag imo Blackbird best gedeeld worden met Pinkpop. Ook de zomerperiode in de agenda van Ilse DeLange is nog behoorlijk beschikbaar, met nieuw album op zak imo nog altijd kanshebber.
DTRH komt deze week ook met namen. Al zou dat PP vast niet belemmeren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.714
maar snap dat veel mensen wat pit missen zo ….
op Pinkpop mis ik nog wel iets meer acts met 'pit'

jump around hiphop GIF
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover en jonasvh

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.714
opvallend.... (via pinkpop.nl/faq/ )

elke dag het terrein open om 11:00 en elke dag begint het programma rond 12:00?
zou er een tijdslot bij komen elke dag, dat is een uur a 3 kwartier eerder ( dat zouden 2 acts per dag meer zijn? )


1677488520530.png

zo te zien nog niet over naar cashless?
1677488663962.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en liluzi

EastRocks

Campingartiest
3 nov 2015
64
52
als dat zo is dan zou er theoretisch ook nog ruimte zijn voor hogere spots en dus nog wat toffe namen ipv alleen opvulling van stage4 en tent stage
 
  • Thinking
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.714
Meer opvulling, de hogere spots zijn ingevuld
ik kan me lastig voorstellen dat alle plekken op Zuid (mainstage) en Noord-stage al (geheel) opgevuld zijn met de nu aangekondigde namen.
zal op de vroege middag nog wel wat ruimte zijn, althans dat is mijn inschatting
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.470
6.714
Dat noem ik geen hogere spots he...
nee inderdaad, maar dan begrijpen we elkaar wel...

als dat zo is dan zou er theoretisch ook nog ruimte zijn voor hogere spots en dus nog wat toffe namen ipv alleen opvulling van stage4 en tent stage
zoals gezegd, als je daarmee de spots bedoelt zoals die van in 2022, MY Baby, Ronnie Flex, Maan en Floor Janssen, Son Mieux, Selah Sue, Joost en Turnstile, dan zit daar waarschijnlijk inderdaad nog wat spots te winnen op het vroege programma van Zuid-stage (Main) en Noord-Stage.
 

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.108
1.992
Ik noem meuk gewoon bij z'n naam: meuk. Er staan in het kleinere lettertype inderdaad fijne namen, hoor, maar het overgrote deel is gewoon niet boeiend.
En terecht! Wel het beestje bij de naam noemen. Het grote mysterie zit hem er vooral in dat je het al weet voordat de namen bekend zijn meneer Kazan...
 
  • Leuk
Waarderingen: luukduif

Gebruikers die dit onderwerp bekijken