Pinkpop 2023

neus

Dagopener
16 mrt 2019
585
300
Hoeveel artiesten nog te gaan eigenlijk? Zou het zelf veel leuker vinden om iedere week een naam te krijgen :) Maar dat geeft waarschijnlijk minder boosts aan de verkoop :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
Hoeveel artiesten nog te gaan eigenlijk? Zou het zelf veel leuker vinden om iedere week een naam te krijgen :) Maar dat geeft waarschijnlijk minder boosts aan de verkoop :)
we zitten nu op 46, totaal (uitgaande van 2022) 62.
dus nog 16 namen

(maar, als klopt wat bij de FAQ staat dat het programma elke dag al rond 12:00 begint, zou er best 2 a 3 acts per dag bij kunnen komen?)
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
normaal zou ik tegen een uur of 9:00 in de auto stappen richting Q-Park Byzantium te Amsterdam.
het is de dag van de traditionele 'perspresentatie'
hele leuke herinneringen aan!

misschien wel een goed moment voor Pinkpop om het affiche wat verder af te ronden vandaag?
Waar we meer mogen betalen voor het parkeren dan voor een Paradiso concertkaartje🤣
 
  • Haha
Waarderingen: DennisvdBr

jefke48

Playlistbediener
2 mrt 2023
9
0
hallo

vraagje ivm de parking.
ik ga de vrijdag naar pinkpop en ga tegen 11uur 12uur,wil gerust even stappen.
gaat er in de buurt ook parking zijn of toch best een parkeerticket kopen voor p6? geen idee waar deze zich bevindt...
iemand tips
danku
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
hallo

vraagje ivm de parking.
ik ga de vrijdag naar pinkpop en ga tegen 11uur 12uur,wil gerust even stappen.
gaat er in de buurt ook parking zijn of toch best een parkeerticket kopen voor p6? geen idee waar deze zich bevindt...
iemand tips
danku
in de buurt zijn volgens mij P3 en P5, maar dat zijn ideale parkeerplaatsen voor het hele weekend langs de campings.

Voor dagbezoekers is eigenlijk het beste advies Park & Shuttle.
Lopen vanaf P6 of P7 is niet aan te raden!

1677749057913.png
 

jefke48

Playlistbediener
2 mrt 2023
9
0
in de buurt zijn volgens mij P3 en P5, maar dat zijn ideale parkeerplaatsen voor het hele weekend langs de campings.

Voor dagbezoekers is eigenlijk het beste advies Park & Shuttle.
Lopen vanaf P6 of P7 is niet aan te raden!

Bekijk bijlage 4213
is de locatie van p6 bekend? ben gern fan van shutle 🤪
en in landgraaf centrum, zou dat lukken? is halfuur wandelen zie ik...

alvadt bedankt
 

Mikel

Playlistbediener
28 sep 2022
18
11
Niet al te ver lopen (plus minus 20 minuten tot half uurtje) maar wel gratis parkeren kan je in het dorpje Eygelshoven daar heb ik me hele leven gewoond en ik ging altijd te voet naar Pinkpop.
 

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
658
520
Is er ergens een overzicht met de verschillende parkeerplaatsen en de bijbehorende locaties beschikbaar? Via Google kom ik enkel bij oude overzichten van 2018 met de aanduidingen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.064
6.110
dus Werchter komt met de volle lineup, Mad Cool kwam gisteren met de volle lineup, The Guardian leakt 55 namen van de de incoming Glasto lineup...

nieuws uit kamp Pinkpop lijkt me niet lang wachten meer
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken