Pinkpop 2023

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.382
1.892
'Op vrijdag 16 juni voegen we Picture This, Maisie Peters, The Haunted Youth en Lauren Sanderson toe aan het programma.
Xavier Rudd, Kevin & The Animals, Tove Lo, The Driver Era, Go_A en The Jordan reizen op de Pinkpop-zaterdag naar Landgraaf af.
En naast o.a. Red Hot Chili Peppers, Machine Gun Kelly en OneRepublic voegen nu ook Tom Odell, Warpaint, Gayle, Dylan, The Lathums, Brutus en Upsahl zich bij de slotdag van Pinkpop 2023.'
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.568
568
Best prima lijstje namen, met name The Haunted Youth, Warpaint, The Driver Era, The Lathums, Brutus en Maisie Peters.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.987
3.659
Brutus, Haunted Youth. Top dat ze goede Belgische artiesten brengen ipv slechte Nederlandse (;
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.120
10.369
'Op vrijdag 16 juni voegen we Picture This, Maisie Peters, The Haunted Youth en Lauren Sanderson toe aan het programma.
Xavier Rudd, Kevin & The Animals, Tove Lo, The Driver Era, Go_A en The Jordan reizen op de Pinkpop-zaterdag naar Landgraaf af.
En naast o.a. Red Hot Chili Peppers, Machine Gun Kelly en OneRepublic voegen nu ook Tom Odell, Warpaint, Gayle, Dylan, The Lathums, Brutus en Upsahl zich bij de slotdag van Pinkpop 2023.'
Duidelijk het lijstje opvulling zeg. Brutus is een zeer nette en hele toffe booking. Een meer typische Pinkpop naam dan Tom Odell ga je ook niet krijgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave en mattman

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
68
66
En "behoefte die er langer was bij de Pinkpopbezoeker" is natuurlijk kul van Murray. Behoefte om nog meer geld binnen te harken was er waarschijnlijk altijd en al langer. Gelukkig heeft Jan Smeets dat soort idioterie nog lang tegen kunnen houden.
(+ er op volgende discussie)

Zoals het er naar uitziet zal ik daar alleen staan dan.
Jep, ik heb skydeck kaartje gekocht. Om exact de redenen die zijn aangegeven. Het is een keuze of je dat het extra geld waard vind of niet en daar verschillen we van mening in.
Overigens is het wel idioterie dat ik bang zou zijn voor vieze voeten of niet tussen 'de plebs' zou willen staan. Ik ben gewoon oud :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.120
10.369
Of neen, blijkbaar bekijkt Pinkpop zelf Tom Odell als grote naam.
De oorlog in Oekraïne heeft hem blijkbaar geen windeieren gelegd. Sinds zijn nummer is gebruikt in beelden over de oorlog is deze eendagsvlieg opeens weer een relevante naam. Opmerkelijk.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
Had de hoop op de kleine namen gezegd en dit is toch wel een teleurstelling haunted youth en brutus zijn leuk en warpaint prima maar dit is toch voor mij een verschrikkelijke worp
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockgirl72

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
68
66
Van de nieuwe poule namen ken ik alleen The Jordan.
Ik vind haar wel een goeie zangeres. Als Caro Emerald vond ik haar wel tof, ik ben wel benieuwd naar de nieuwe stijl.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken