Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
Pinkpop heeft gewonnen…
Image
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.959
1.738
En er is niks mis met Goldband!
Dit bedoel je uiteraard muzikaal. Ook daarin deel ik je mening niet. Ik vind het namelijk echt een dieptepunt in de hitlijsten. Dat coke verheerlijken in de songteksten hoeft van mij ook niet zo, alhoewel ik ze absoluut die artistieke vrijheid wil geven, hopende dat de beïnvloedbare jeugd die ernaar luistert er niet teveel gehoor aan geeft. Dat ze het daadwerkelijk on stage snuiven hangend boven het publiek vind ik misdadig. Of ben ik erin getuind en was het slechts een sketch?


Zie filmpje in deze link...
 
  • Grrr
Waarderingen: @Marc en DennisvdBr

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.959
1.738
Ik vind het wel zo eerlijk om dan ook het on stage leegzuipen van een fles Whiskey door bijvoorbeeld de zanger van Clutch te veroordelen. Die lag aan het einde van de gig ook laveloos op de vloer en werd door de andere bandleden eraf gedragen. Was in een donkere zaal, met vooral +40 bebaard mannenpubliek. Wel vind ik de coke-jongeren combi van Goldband kwalijker...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en mattman

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.364
5.954
Om met Bill Hicks te spreken:

"See, I think drugs have done some good things for us, I really do"
"And if you don't believe drugs have done good things for us, do me a favor"
"Go home tonight and take all your albums, all your tapes, and all your CDs and burn 'em"
"'Cause you know what? The musicians who've made all that great music"
"That's enhanced your lives throughout the years?"
"Real fucking high on drugs"
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183
Ik vind het wel zo eerlijk om dan ook het on stage leegzuipen van een fles Whiskey door bijvoorbeeld de zanger van Clutch te veroordelen. Die lag aan het einde van de gig ook laveloos op de vloer en werd door de andere bandleden eraf gedragen. Was in een donkere zaal, met vooral +40 bebaard mannenpubliek. Wel vind ik de coke-jongeren combi van Goldband kwalijker...
Net de video bekeken en helemaal eens. Sneue bedoeling.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Dus: het grootste festival van Mojo en de grootste zaal van Mojo winnen de awards van het ticketbedrijf van LiveNation/Mojo?
Waarom zou je uberhaupt dit soort "verkiezingen" organiseren? Iedereen weet toch dat dit totaal nergens op slaat. Allemaal appels en peren met elkaar vergelijken.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.240
4.518
Dit bedoel je uiteraard muzikaal. Ook daarin deel ik je mening niet. Ik vind het namelijk echt een dieptepunt in de hitlijsten. Dat coke verheerlijken in de songteksten hoeft van mij ook niet zo, alhoewel ik ze absoluut die artistieke vrijheid wil geven, hopende dat de beïnvloedbare jeugd die ernaar luistert er niet teveel gehoor aan geeft. Dat ze het daadwerkelijk on stage snuiven hangend boven het publiek vind ik misdadig. Of ben ik erin getuind en was het slechts een sketch?


Zie filmpje in deze link...
Grampa Simpson Meme GIF by MOODMAN
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Waarom zou je uberhaupt dit soort "verkiezingen" organiseren? Iedereen weet toch dat dit totaal nergens op slaat. Allemaal appels en peren met elkaar vergelijken.
Timing is op zijn minst bijzonder, op het moment dat er op ESNS allerlei prijzen waaronder ook voor festivals worden uitgereikt.
Maar goed: het is Pinkpop best gegund, zo met een eerste editie na corona en zonder Jan Smeets.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.610
11.250
Timing is op zijn minst bijzonder, op het moment dat er op ESNS allerlei prijzen waaronder ook voor festivals worden uitgereikt.
Maar goed: het is Pinkpop best gegund, zo met een eerste editie na corona en zonder Jan Smeets.
Ik weet niet of jullie dat doorhebben, maar deze Ticketmaster Awards worden gehouden in vrijwel alle landen op hetzelfde moment. Nederland kan op zich niks aan die timing doen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken