Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ik weet zeker dat Mojo voor Pinkpop naar wel meer dingen kijkt
"kwalitatief goede muziek" daar kijken ze uiteraard wel naar... maar dat kan nog altijd niet ieders smaak zijn, dat is iets anders of het niet of wel kwalitatief is
ik weet zeker dat Mojo voor Pinkpop naar wel meer dingen kijkt
"kwalitatief goede muziek" daar kijken ze uiteraard wel naar... maar dat kan nog altijd niet ieders smaak zijn, dat is iets anders of het niet of wel kwalitatief is
Los van dat Justin Bieber natuurlijk prima veel kaarten wegzet, werden die andere twee dagen gedragen door headliners KoL en Green Day. Dus op zich niet de grootste prestatie aller tijden om dan de meeste dagkaarten te verkopen.
Ad 3: zeer benieuwd , geen idee hoeveel tickets zijn weggezet.Heb toch het gevoel dat het wat achterblijft tov 2022.
Is Candy Dulfer of Ilse de Lange nog een optie?
De grootste onzin? Is gebaseerd op feiten. Gewoon even goed onderzoek doen en de nieuwsartikels of gewoon Posts van Pinkpop van dat jaar terug lezen? Piece of cake.
Het probleem is dat veel mensen hier namen als Susan en Freek en een Flemming als slechte boekingen neerzetten. Dit is overduidelijk gewoon een smaak kwestie. De tent bij antoon was vorig jaar bij Pinkpop gewoon flink gevuld en vol!
Ander voorbeeld:
Interpol kon je zo nog makkelijk de tent in gedurende het optreden. Lost Frequencies was de tent flink gevuld.
Denk dat je de Q-Music top 40 ook een gerust naast eens Pinkpop line-up kan gaan zetten en dan zal je inzien dat ze vaak relevante boekingen hebben van dat moment. Of het nu “vernieuwend” is of niet?
We zitten op een forum, waar we allemaal weten dat ze zo´n acts boeken, maar er allemaal samen op zagen omdat we het kutmuziek vinden en liever allemaal BKS´s en Primavera´s willen. Iedereen weet alles wat je hier zegt, maar gaat daardoor niet blijer worden met die boekingen hoor
Ad 3: zeer benieuwd , geen idee hoeveel tickets zijn weggezet.Heb toch het gevoel dat het wat achterblijft tov 2022.
Is Candy Dulfer of Ilse de Lange nog een optie?
ik hoop stiekem op Ilse DeLange, nieuwe laatste nummers vind ik ook heel lekker (doen het ook lekker op Radio2 btw)
geen onbekende op Pinkpop lineups. 1999, 2003, 2007 en 2016 met Common Linnets.
imo, mag ze wel weer terug komen en op een mooi plekje op Noord of Zuid
Het probleem is dat veel mensen hier namen als Susan en Freek en een Flemming als slechte boekingen neerzetten. Dit is overduidelijk gewoon een smaak kwestie. De tent bij antoon was vorig jaar bij Pinkpop gewoon flink gevuld en vol!
Ander voorbeeld:
Interpol kon je zo nog makkelijk de tent in gedurende het optreden. Lost Frequencies was de tent flink gevuld.
Denk dat je de Q-Music top 40 ook een gerust naast eens Pinkpop line-up kan gaan zetten en dan zal je inzien dat ze vaak relevante boekingen hebben van dat moment. Of het nu “vernieuwend” is of niet?
Tuurlijk zijn dat prima boekingen, genoeg mensen die naar die onzin luisteren namelijk. Neemt niet weg dat je alles maar kan weg zetten als 'smaak'. Dan kun je dus ook gewoon een Vrienden van Amstel editie maken, dat verkoopt dan binnen een paar uur uit. Neerlands grootste festival mag plek bieden aan dit soort artiesten, maar een handjevol is genoeg.
Tuurlijk zijn dat prima boekingen, genoeg mensen die naar die onzin luisteren namelijk. Neemt niet weg dat je alles maar kan weg zetten als 'smaak'. Dan kun je dus ook gewoon een Vrienden van Amstel editie maken, dat verkoopt dan binnen een paar uur uit. Neerlands grootste festival mag plek bieden aan dit soort artiesten, maar een handjevol is genoeg.
Ja ben ik helemaal met je eens.
Pinkpop moet niet verdwalen in het boeken van teveel Nederlandse acts…
Dat is ook het laatste wat ik zou willen.
Maar aan de positieve kant. Vorig jaar was ik toch verrast van boekingen zoals Courtney Barnett, Idles maar ook Interpol.
Met Tash Sultana, Black Keys en The War On Drugs zie ik die lijn “verandering “ een beetje sinds vorig jaar. Dat is dan mijn mening…
Maar waarom kan dat niet en pak hem beet The Script wel? En aan de andere kant als er een Amerikaanse pop act komt dan vinden we het wel top en vergeten we soms ook sneller muzikale kwaliteiten. Een Joost liet bijvoorbeeld wel zien dat het mee viel. Ik heb Guus Meeuwis gezien en dat was gewoon best lollig en ook niet zozeer een slechte muzikant.
Als ze geen hoge spot krijgen is het prima, het is een major. Dan moet je soms mindere acts ook voor lief nemen. Daarom ben ik daar ook stukken minder kritisch op dan een festival die niche wilt uitstralen maar dat dan niet boekt.
Clouseau moet ook gewoon Werchter kunnen staan (hebben ze dat?).