Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en Fornax

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Spullen hier ook zover klaar liggen:
- tickets (duh)
- superplat heuptasje (ID, pinpas en cash gaan hierin en altijd verstopt half onder shirt, half in de broek
- stevige poncho's
- pet
- doek voor in de nek
- zonnebrand
- powerbank + kabel
- stuiterdrang
- Jägermeister
- 3 vapers
- vest voor de zekerheid (of om even op te zitten)
 
Laatst bewerkt:

Senna

Nieuw lid
12 mei 2022
2
0
Kan echt niet meer wachten! Vrijdag voor het eerst een dag naar Pinkpop. Iemand tips voor hoe laat ik ongeveer naar het hoofdpodium moet om (redelijk) vooraan te staan bij Twenty One Pilots??
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Kan echt niet meer wachten! Vrijdag voor het eerst een dag naar Pinkpop. Iemand tips voor hoe laat ik ongeveer naar het hoofdpodium moet om (redelijk) vooraan te staan bij Twenty One Pilots??
Als je echt goed vooraan wilt staan is mijn tip al in het voorvak staan van de MainStage gedurende de act die voor Twenty One Pilots zal optreden.
 

Superedo

Campingartiest
13 jan 2017
53
22
Ook hier worden de laatste voorbereidingen getroffen, nog een vraagje aan de mensen die vaker gaan met de auto.
Mag je heen en weer lopen naar je auto zodat je niet alles in 1 keer mee hoeft te nemen?\

Edit:
Voor op de camping bedoel ik dan
Zeker mag dat
 
  • Leuk
Waarderingen: Tvanzal

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
515
295
Morgen nog een dagje werken en in de avond richting Landgraaf ? Na drie jaar mogen we eindelijk weer! De zaterdag wordt wel een heftige dag kwa hitte maar nog altijd heb ik dat liever dan kou en regen!
 
  • Leuk
Waarderingen: piep en hersenscheetje

Jasmijn

Nieuw lid
22 mei 2022
4
0
Weet iemand wat de opties zijn voor een heel weekend (do-ma) parkeren nu alle Pinkpop parkings uitverkocht zijn? Wij vertrekken morgen en hebben geen parkeerticket..
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.043
3.735
Warmste dag op een festival was Werchter 2018 meen ik. Weet niet hoe warm het toen was, maar dat heb ik prima doorstaan. Genoeg water drinken en regelmatig n pilsje helpt (;
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

elo

Headliner
3 dec 2013
5.043
3.735
Waar ik trouwens vooral vrijdag, weer bang voor ben, zijn de lange wachtrijen om aan drinken te komen. Dat mag echt niet misgaan, zoals op Primavera. Ik ben benieuwd of ze genoeg vrijwilligers hebben, want taferelen zoals in 2018 (meer dan 30 minuten wachten op je pils) is echt geen doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Zojuist weer even op de buitenring gereden. Dit jaar heel veel borden naar de verschillende Pinkpop gebieden.

De receptie ligt wederom weer bij het RJC stadion zoals ik het zie. Parkings C en B ook al ruim vantevoren aangegeven. Mijn tip is om navigatie echt uit te zetten en de gele borden te volgen.

Verder goed om te weten: als je vanaf omgeving Kerkrade richting Landgraaf rijdt is de afslag bij Eygelshoven gesloten. Dit is al een aantal weken zo. Houd hier dus rekening mee.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Afgelopen avond was blijkbaar een buurtavond bij Stage 4. Pinkpop wil meer betrokkenheid met de buurt. Lijkt me een prima zet. De eerste biertjes zijn dus al getapt ?

Voor alle campinggasten: veilige rit en geniet, lach, dans, spring, schreeuw, zing en drink! ?
 

sabine96

Nieuw lid
13 jun 2022
2
2
Weet iemand wat de opties zijn voor een heel weekend (do-ma) parkeren nu alle Pinkpop parkings uitverkocht zijn? Wij vertrekken morgen en hebben geen parkeerticket..
Ik gok op parking D, daar zouden ter plekke nog mogelijkheid zijn om een tickets te kopen.. een anders zien we het wel haha. Is wel een stuk lopen maar komt vast wel goed.

Zo nog lekker even werken en dan vanavond eindelijk richting Landgraaf! Zin in!
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken