Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Je weet het nooit zeker, volgens mij stond Ed Seeran in 2014 op stage 4 als ik me niet vergis. Voor dit jaar zie ik JC Steward dan in de toekomst weer niet dezelfde stappen maken als hem. Ok, Sheeran is gewoon een retegoeie singer-songwriter maar je moet wel de mazzel hebben dat je ook groot wordt opgepikt. Ik had ook van Tom Walker eigenlijk nog wel meer verwacht na 2018.
Ed Sheeran stond 2014 om 17:15 op Mainstage...
middelste act, volgorde mainstage Chef'Special - The Kooks - Ed Sheeran - Editors - Arctic Monkeys was zondag 8 juni 2014
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.004
8.656
Tip: Sylvie Kreutsch. En niet bepaald klein, maar Parcels zijn live echt een machine. Heerlijke band.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

elo

Headliner
3 dec 2013
5.024
3.706
Tip: Sylvie Kreutsch. En niet bepaald klein, maar Parcels zijn live echt een machine. Heerlijke band.
Sylvie Kreusch vergeet ik inderdaad: ga dat zien mensen. Zelf toch nog aan het twijfelen tussen alle 3: Nothing But Thieves - Parcels - Sylvie Kreusch. Geen idee.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
We gaan het dit jaar even nèt iets anders doen!
Pinkpop 2022 betekent: méér zit/schaduw plek, de roze tent wordt verplaatst en IBA Parkstad Stage wordt omgedraaid! In de nieuwe Silent Disco vier je non-stop feest en bij Stage 4 gaat dit jaar letterlijk het dak eraf.
Check al deze nieuwigheid op www.pinkpop.nl/plattegronden.
.
Psst: nog maar 50 dagen en dan kunnen jullie het zelf live bekijken!
#pinkpop #pp22 #plattegrond

 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Er staat een groot vraagteken vlak bij de Silent Disco. Vraag me af wat daar nog gaat komen.

Op allereerste blik en ook kijkend naar het tijdschema denk ik dat er hier een verbetering is op het gebied van doorstroming van bezoekers / zitplekken / rustige plekjes en variatie in het gebruik van het terrein.

I am happy!
 

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
172
198
Er staat een groot vraagteken vlak bij de Silent Disco. Vraag me af wat daar nog gaat komen.

Op allereerste blik en ook kijkend naar het tijdschema denk ik dat er hier een verbetering is op het gebied van doorstroming van bezoekers / zitplekken / rustige plekjes en variatie in het gebruik van het terrein.

I am happy!
Ik weet het niet met de doorstroming. Er is maar 1 baan open naar de tent lijkt het, waar er voorheen twee waren (naar het oude noord podium). Ik denk wel dat er een stuk minder volksverschuivingen plaatsvinden zo
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Ik weet het niet met de doorstroming. Er is maar 1 baan open naar de tent lijkt het, waar er voorheen twee waren (naar het oude noord podium). Ik denk wel dat er een stuk minder volksverschuivingen plaatsvinden zo
Na elke MainStage act is er een optreden in de tent en IBA stage en soms nog stage 4.

Mensen gaan zich dus nu veel beter verdelen. En sommig mensen die in het midden zitten van het veld blijven zo zitten omdat ze van de andere kant het optreden op de IBA stage kunnen bekijken.
 

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
752
1.266
Ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken. In eerste instantie lijkt het mij niet verkeerd, maar misschien ervaar ik het dat weekend als ontzettend irritant.
 

Roman

Campingartiest
10 apr 2014
89
27
Het lijkt nu net of het veld kleiner is geworden. Ben benieuwd of dat goed gaat met 70.000 bezoekers
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken