Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Zelf geen hele grote fan van, maar ik zou het zeker niet erg vinden als ze komen. Al doen die niet heel veel festivals, of wel?
Als die komen, wordt dat hoogst waarschijnlijk geen Pinkpop nee. Doen inderdaad zo goed als geen festivals. Een beetje zoals Adele en Coldplay.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Zelf geen hele grote fan van, maar ik zou het zeker niet erg vinden als ze komen. Al doen die niet heel veel festivals, of wel?
niet echt nee, maar Pinkpop zal toch zeker 1 grote vis willen binnenhengelen.
U2 is 1 van de namen al jaren hoog op de wenslijst van Pinkpop, kans is niet groot uiteraard.
Al zie ik U2 ook wel de Pearl Jam constructie doen, 2 a 3 keer Ziggo met Pinkpop er bij.

Maar, goed laat het even hierbij, eerst focus houden op 2022.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Precies. Alle signalen voor 2022 gaan richting een hele voorzichtige groen. Laten we hopen dat die nog veel groener wordt. Als er dan later alsnog een kink in de kabel komt, kijken we dan wel weer wat we vinden van een Pinkpopeditie met Rammstein, U2 en McCartney als headlinertrio... ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

neus

Dagopener
16 mrt 2019
563
290
Alleen over 2022 is zo weinig te zeggen nog nu de lineup bijna bekend is :)

Ben wel benieuw waarom stage 4 geen tent meer is, vind dat zelf wel jammer. Altijd wel lekker om te schuilen voor regen of teveel zon :) Was wel niet de meest sfeervolle tent verder. Iemand een idee wat de reden is?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Alleen over 2022 is zo weinig te zeggen nog nu de lineup bijna bekend is :)

Ben wel benieuw waarom stage 4 geen tent meer is, vind dat zelf wel jammer. Altijd wel lekker om te schuilen voor regen of teveel zon :) Was wel niet de meest sfeervolle tent verder. Iemand een idee wat de reden is?
@NikLN ?

ik zou zeggen dat als het podium open air is er grote zichtlijnen zijn en het podium ook niet gebonden is aan de breedte en hoogte van de tent, waardoor dus breder en groter podium met meer toeschouwers mogelijk is.
Wellicht is de positie ook nog anders (althans zou ik doen), ik zou het podium aan de andere zijde zetten waar het autokino scherm stond.
Maar wellicht dat daar nog een keertje iets van info over komt.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
...was overigens ook nog best een goed ding, toen er nog (muziek)films vertoond werden op het autokino scherm als alternatief tijdens de headliner.

Zou imo ook een prima alternatief zijn voor Stage 4 tijdens de headliners tegenwoordig, los van silentdisco, die laatste lijkt me niet meer te organiseren/realiseren bij de capaciteit vergroting van Stage 4. Maar bij grotere opzet, lijkt me neerzetten van Schermen (of groot achtergrondscherm) bij Stage 4 weer wel realistisch, waardoor een fimvertoning weer optioneel is imo
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Tiësto bevestigd voor Breda Live, zou hij nog meer mee gaan pakken in Europa...?
staan ook voor juni en juli al een aantal in zijn tourschema. Ik zou het niet gek vinden als die op het affiche van Pinkpop opduikt, kijk ik niet gek van op.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
563
290
De bioscoop! Ja dat was altijd wel tof! Sowieso zouden ze best iets met film mogen doen bij Pinkpop. En dan liever geen lange speelfilms, maar misschien korte, relevante documantaires of korte films lijken me best tof.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
263
132
Even terugkomend op het feit dat ik laatst vroeg of Stromae nog kon komen. Die kunnen we denk ik wegstrepen. Vandaag een nieuwe Ziggo Dome show aangekondigt in April.

Stromae is dus Stromae.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Een open air podium kan soms fijn werken. Je kunt meer publiek kwijt , het voelt minder klein/ claustrofobisch en meer artiesten willen op een stage 4 spelen als ze weten dat deze op een mooie plek staat. Ook zal een open air stage meer bezoekers aantrekken omdat deze sneller te zien is.

Nadelen zijn: Het voelt wellicht minder intiem en een schuilplek minder als het een regen weekend wordt ??

Genoeg voordelen dus om van Stage 4 een open air podium te maken denk ik….
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
263
132
Met Froukje en Meau heeft Pinkpop wat mij betreft wel twee revelaties geboekt! De boekingen van eigen bodem bevallen me sowieso goed dit jaar!

MEAU persoonlijk (nog) niet zo heel kapot van maar Froukje is absoluut van meerwaarde!
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken