Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Had het idee dat The Opposites wellicht exclusief op Lowlands stonden, maar nu ook op Paaspop te zien.
Lijkt mij de ideale naam voor de tent af te sluiten!
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Had het idee dat The Opposites wellicht exclusief op Lowlands stonden, maar nu ook op Paaspop te zien.
Lijkt mij de ideale naam voor de tent af te sluiten!
Ik zou ze juist weer wat vroeger op de dag op Main zetten. Mooie opzweper van de massa
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Zou dat beetje misplaatst vinden, dit moet imo in een kleinere setting zegmaar. Waardoor het goed los kan gaan
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Zou dat beetje misplaatst vinden, dit moet imo in een kleinere setting zegmaar. Waardoor het goed los kan gaan
Vandaar dat ik ook zei "WEER wat vroeger". Herinner me namelijk dat het vorige keer een zeer geslaagd feestje was op Main.

Maar voor de afwisseling in de tent is wellicht nog leuker inderdaad. Als er dan maar geen massa's mensen naast de pot pissen omdat het niet past in de tent...
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Vandaar dat ik ook zei "WEER wat vroeger". Herinner me namelijk dat het vorige keer een zeer geslaagd feestje was op Main.

Maar voor de afwisseling in de tent is wellicht nog leuker inderdaad. Als er dan maar geen massa's mensen naast de pot pissen omdat het niet past in de tent...
Dat wel weer ja, verwacht er dan wel heel veel man. En net als bij duncan (waar ik spijt van heb?) gaat het niet passen in de tent
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Offtopic, maar wel belangrijk: Marco is absoluut onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt. In mijn optiek kan zo'n vreselijk vergrijp nooit verjaren, al komen ze 50 jaar later pas met de aanklacht. Daar staat dan wel tegenover dat je heel erg delicaat met Borsato en de zaak om hoort te gaan. Want zoals je zegt: je bent altijd onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Maar in dit soort situaties ben je helaas wel gedurende de zaak, en zelfs na vrijspraak, alsnog voor altijd diegene waar dat luchtje omheen hangt. Je naam is sowieso onherstelbaar beschadigd...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Offtopic, maar wel belangrijk: Marco is absoluut onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt. In mijn optiek kan zo'n vreselijk vergrijp nooit verjaren, al komen ze 50 jaar later pas met de aanklacht. Daar staat dan wel tegenover dat je heel erg delicaat met Borsato en de zaak om hoort te gaan. Want zoals je zegt: je bent altijd onschuldig tot het tegendeel is bewezen. Maar in dit soort situaties ben je helaas wel gedurende de zaak, en zelfs na vrijspraak, alsnog voor altijd diegene waar dat luchtje omheen hangt. Je naam is sowieso onherstelbaar beschadigd...
Op het moment dat vd Heuvel zich er mee bemoeit en zelf het bewijs gezien/gehoord te hebben schat ik in dat Marco waarschijnlijk een andere carrière moet gaan uitstippelen. Arme Leone en Kids.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.225
4.489
Het OM is natuurlijk nog niet eens tot vervolging overgegaan. Dat John van den Heuvel hier brood in ziet, betekent alleen dat het sowieso trial by RTL Boulevard en Telegraaf gaat worden (of bedoel je dat dit hem al zo zal beschadigen dat hij ander werk moet zoeken?).

Mocht een rechter wel tot een bewezenverklaring komen van seksueel misbruik, dan lijkt mij niet dat Marco nog ergens uitgenodigd of gedraaid zou moeten worden.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.476
6.147
We voegen in totaal 28 nieuwe namen toe aan het affiche van Pinkpop 2022! (Blues)rock, electropop, discosoul, country en rap; onder andere Greta van Fleet, KALEO, Dermot Kennedy, IDLES, Tones and I en De Staat zorgen voor een serieus gevarieerd Pinkpop programma komend jaar!

Nieuwe namen:

Vrijdag 17 juni
Greta van Fleet, Idles, Parcels, Antoon, Wies, grandson, JC Stewart, Ten Times a Million

Zaterdag 18 juni
Kaleo, Tones and I, Son Mieux, Mimi Webb, Nona, The Last Internationale, KennyHoopla, Saint PHNX, Remme, Ramkot

Zondag 19 juni
Dermot Kennedy, De Staat, Ziggy Marley: A Live Tribute To His Father, Maan, Kacey Musgraves, Turnstile, Joost, Sea Girls, Hang Youth, Meau
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.958
8.600
IDLES en Kacey Musgraves. Toch wel 2 verrassende namen. Beiden afgesnoept van DTRH. Parcels ook nog, gezien we die daar meestal terugzien.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.164
10.487
We voegen in totaal 28 nieuwe namen toe aan het affiche van Pinkpop 2022! (Blues)rock, electropop, discosoul, country en rap; onder andere Greta van Fleet, KALEO, Dermot Kennedy, IDLES, Tones and I en De Staat zorgen voor een serieus gevarieerd Pinkpop programma komend jaar!

Nieuwe namen:

Vrijdag 17 juni
Greta van Fleet, Idles, Parcels, Antoon, Wies, grandson, JC Stewart, Ten Times a Million

Zaterdag 18 juni
Kaleo, Tones and I, Son Mieux, Mimi Webb, Nona, The Last Internationale, KennyHoopla, Saint PHNX, Remme, Ramkot

Zondag 19 juni
Dermot Kennedy, De Staat, Ziggy Marley: A Live Tribute To His Father, Maan, Kacey Musgraves, Turnstile, Joost, Sea Girls, Hang Youth, Meau
Ik moet echt zeggen dat Pinkpop hun leven lijkt te beteren. Paar mooie niet echt Pinkpop namen met Idles, Parcels, Ramkot, Turnstile, Kacey Murgraves en Ziggy Marley. Greta van Fleet en De Staat zijn mooie toevoeging. Ook nog wat typische Pinkpop namen als Joost en Maan.

Je kunt er weinig van zeggen wat Pinkpop komend jaar neerzet.
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp en Timmetje

elo

Headliner
3 dec 2013
5.016
3.698
Al met al niet heel slecht. Turnstile en IDLES zijn toch leuke boekingen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.567
11.100
Greta van Fleet, Idles, Kaleo (zou ik toch weer een kansje hebben gegeven), Nona, De Staat, Turnstile en Hang Youth (ongelooflijk...) doen het hier, maar dit is gewoon weer een meer dan prima worp. Lijkt erop dat het toch een iets andere weg is geworden t.o.v. ome Jan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken