Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Omdat het voor mij niet meer is dan een namaak Led Zeppeling zonder enige eigen identiteit. Leuk bandje, maar zoiets hoort in mijn ogen echt geen (hoge) spot te bekleden op een (serieus) popfestival. Wat dat betreft zou het dus wel perfect op Pinkpop passen trouwens. Toch blijf ik het echt meer een Bospop of Concert at Sea naam vinden.
Dat hoor ik dus wel vaker, maar is dat ook gebaseerd op dat laatste album? Daar wijken ze er echt volledig van af namelijk. Concert at Sea is wel een enorme belediging, dan sta je op gelijke hoogte met Blof...
 
  • Haha
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
ik denk dat nieuwe namen ergens in aankomende een en halve week komen.
Wat zou er bij kunnen zitten

verdenk sterk :
- Maneskin
- Volbeat
- Greta van Fleet
- Zwangere Guy
- Ramkot
- Sea Girls
- Dermot Kennedy
( - Henk Poort als guest bij Nightwish / Floor )

misschien :
- Placebo
- Rival Sons

hoop ook nog :
- Gojira (inhalen festivals 2020?)
- Sam Fender (vermoedelijk Lowlands)
- Rudeboy plays Urban Dance Squad (nu enkel nog zaalshows en vrijdag van Hellfest)
- Heideroosjes (omdat het de Limburgse Punkband Heideroosjes is in reanimatie)

nog iemand vermoeden?
 
  • Leuk
Waarderingen: Lemmen200

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Verkoop Placebo loopt ook voor geen meter in Ziggo Dome.

Toch maar extra festivalletjes aan doen voor stimulering kaartverkoop.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Verkoop Placebo loopt ook voor geen meter in Ziggo Dome.

Toch maar extra festivalletjes aan doen voor stimulering kaartverkoop.
Ik kan überhaupt geen tickets kopen? Weet niet hoe het er bij jullie uitziet, maar bij mij lijkt het uitverkocht...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik kan überhaupt geen tickets kopen? Weet niet hoe het er bij jullie uitziet, maar bij mij lijkt het uitverkocht...
Dan gaat er iets mis aan jou kant. Weet je zeker dat je hem in Ziggo voor je hebt?

Hier krijg ik een zaalplattegrond met behoorlijk wat beschikbare stoelen. Denk overigens niet dat dat betekent dat ze op Pinkpop staan.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
( - Henk Poort als guest bij Nightwish / Floor )

Als Floor een soloshow had gedaan op Pinkpop dan zou ik Henk verwachten maar met Nightwish gaat dat niet gebeuren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en Timmetje

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.623
Die voorverkoop van Placebo is dan ook net begonnen. Dat verkoopt nog wel denk ik maar de 2e ring zal niet opengaan verwacht ik...
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
( - Henk Poort als guest bij Nightwish / Floor )

Als Floor een soloshow had gedaan op Pinkpop dan zou ik Henk verwachten maar met Nightwish gaat dat niet gebeuren.
ze hebben The Phantom of the Opera al een hele tijd niet meer live gedaan ook...

maar dan nog, ik kan me voorstellen dat die er speciaal voor Pinkpop in de setlist komt, misschien als laatste of voorlaatste nummer.
het nummer met Henk Poort wel een boost geweest in de cariere van Floor, ook bij het grote publiek.
vandaar dat ik wel denk dat dit een 'specialiteitje' kan zijn die ze aan de Nightwish gig op Pinkpop kunnen meegeven.
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik denk dat als Floor solo speelt Henk wel meedoet, maar ik zie het in de Nightwish shows ook niet gebeuren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Biffy Clyro nu ook als sub aangekondigd 4 juni op RockFest Finland.
Hebben verder nog in juni Download UK, Bergenfest Noorwegen en Rock For People Tsjechie in de planning, die laatste op 15 juni.
Dan een gat naar augustus festivals.

Pinkpop zou een optie kunnen zijn tussen die festivals? toch...
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: Timmetje en wenteldave

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
ze hebben The Phantom of the Opera al een hele tijd niet meer live gedaan ook...

maar dan nog, ik kan me voorstellen dat die er speciaal voor Pinkpop in de setlist komt, misschien als laatste of voorlaatste nummer.
het nummer met Henk Poort wel een boost geweest in de cariere van Floor, ook bij het grote publiek.
vandaar dat ik wel denk dat dit een 'specialiteitje' kan zijn die ze aan de Nightwish gig op Pinkpop kunnen meegeven.
Floor heeft niet zoveel in de melk te brokkelen bij Nightwish. Tuomas gaat niet 1 van de Nightwish nummers inwisselen voor zo een duet. Zo een artiest is het wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en Oasiss

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Floor heeft niet zoveel in de melk te brokkelen bij Nightwish. Tuomas gaat niet 1 van de Nightwish nummers inwisselen voor zo een duet. Zo een artiest is het wel.
Zou het echt een volledig gemiste kans vinden als dit niet gebeurt. Het is gewoon een nummer van de band dat ze al hadden vóór die samenwerking tussen Henk en Floor, maar die samenwerking is één van de grootste redenen is dat Nightwish zó hoog staat op het affiche. Als ze dat nummer niet met Henk Poort spelen, hebben ze echt schijt aan hun publiek. Hoe je het ook wendt of keert, dit zou gewoon iets unieks zijn wat zowel voor de band, Floor, het publiek, Pinkpop alleen maar positief gaat werken.
Conclusie: ik zie het zeker gebeuren dat Henk Poort mee mag zingen met dat nummer.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik zie sowieso Henk Poort niet naar Landgraaf afreizen om één nummertje mee mogen te zingen. :)

Gemiste kans als ze het niet doen is het ook zeker niet imo. Leuk extraatje maar niet nodig.
 
Laatst bewerkt:

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Ik zie sowieso Henk Poort niet naar Landgraaf afreizen om één nummertje mee te mogen zingen. :)

Gemiste kans als ze het niet doen is het ook zeker niet imo. Leuk extraatje maar niet nodig.
Ik zie elke Nederlandse artiest dat doen. Ook Henk Poort. Die man heeft al zoveel meegemaakt, dat als ik hem was, ik zou gaan voor de leuke extraatjes op de CV. Een keertje op Pinkpop optreden is zo'n leuk extraatje. Daarnaast is het (denk ik) een sympathieke vent, die het een eer zou vinden als hij gevraagd wordt...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken