Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
He he, eindelijk teken van leven bij pinkpop. Tof dat ze nu een ander soort van aankondiging proberen I.p.v uit het niets komen.
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
Wel toevallig, Martin2 geeft vanmorgen in het Bruce Springsteen topic aan: Nog eventjes geduld maar Werchter is een feit... met een geweldige support!
En Pinkpop is sinds vanmorgen ook ontwaakt, zou het met elkaar te maken hebben en is er misschien groen licht gekomen vanuit het Springsteen kamp. Ik hoop het van harte
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Ik vind het nogal een zwarte pagina. --> black ---> Pinkpop is back in black --> AC/DC!
Ik weet ook nog niet zo goed wat ik van het korte filmpje op de socials moet vinden. Als dit betrekking heeft op een headliner ziet het er iets te kleurrijk uit voor bruce springsteen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Mocht het Pinkpop worden voor Springsteen dan hoop ik op nog een tweede datum in Nederland in Goffertpark oid....
Zal (ook ivm de vouchers) wel een run op kaarten worden. Datum komt ook niet helemaal lekker uit.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
Ik weet ook nog niet zo goed wat ik van het korte filmpje op de socials moet vinden. Als dit betrekking heeft op een headliner ziet het er iets te kleurrijk uit voor bruce springsteen.
Zal wel de hele (nuja bijna hele) lineup zijn mag ik hopen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
met dat ? ben ik er niet zeker van of het een Pop act gaat worden?
dit zet je niet voor Weeknd, Beyonce of Adele.
misschien voor Volbeat, maar die hadden ze allang kunnen aankondigen na Graspop en Hellfest

Neig nu toch ook te denken richting AC/DC... pas die "tour" gedeelte toegevoegd op de vernieuwde site.
Maar goed, een Stones of Springsteen zou ik ook heel misterieus over doen hoor als festival zijnde....
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
263
132
Nog nieuwe aanwijzingen vanuit Mad Cool naar Bruce Springsteen? Hintten die gisten ook naar maandag?!? Ben erg benieuwd!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
met dat ? ben ik er niet zeker van of het een Pop act gaat worden?
dit zet je niet voor Weeknd, Beyonce of Adele.
misschien voor Volbeat, maar die hadden ze allang kunnen aankondigen na Graspop en Hellfest
Neig nu toch ook te denken richting AC/DC... pas die "tour" gedeelte toegevoegd op de vernieuwde site.
Maar goed, een Stones of Springsteen zou ik ook heel misterieus over doen hoor als festival zijnde....

Wellicht Bon Jovi, Foo Fighters of Queen.... maar meer dan dat kan ik naast Springsteen, Volbeat, Stones en AC/DC ook niet bedenken.

Edit: Of Nightwish natuurlijk (maar zouden ze daar zo'n countdown voor plaatsen?)!
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Lijkt mij toch dat de meeste rook uit het Bruce-kamp komt (of dan toch te veel in Dennis' fuik gevaren ;)).

Mocht dat het niet zijn, kan ik mij Post Malone ook nog steeds goed voorstellen, eventueel met aankondiging van een groter deel van de line up. Anders zou ik neigen naar The Weekend. ACDC of The Stones lijken me wat ver gezocht.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken