Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
ja dan is t leuke deel van pinkpop nu wel klaar, 22.00 uur
baal echt enorm dat ze the script op zondag gezet hebben.
had gewoon kodaline geruild met pearl jam------> topweekend
maar nu heb je imagine dragons als afsluiter.
en ik vind bastille erg lijken op , eh hoe heten ze ook alweer...........
oh shit ik haal wat door elkaar, waar ik the script zeg bedoel ik imagine dragons
waar ik kodaline bedoel, zeg ik the script.
waar ik....eh......eh....... ach fuck it!!!
Je kunt voor geen enkele dag kaartje kopen ze zijn net als weekend uitverkocht hoor ? Ticketswap is de enige optie, voor zo goed als normale prijs extra kaartje te scoren
Haha loop nu echt 4x per dag naar de brievenbus om te checken of de tickets er zijn
Ik begin nu ook paranoide te worden, omdat een deel van me niet kan geloven dat het echt door gaat. Tickets in de bus + nieuws over de opbouw zou me dus wel helpen
Haha loop nu echt 4x per dag naar de brievenbus om te checken of de tickets er zijn
Ik begin nu ook paranoide te worden, omdat een deel van me niet kan geloven dat het echt door gaat. Tickets in de bus + nieuws over de opbouw zou me dus wel helpen
De voor- en achterkant van de tent zijn nog volledig open, dus de wind heeft vrij spel als deze ongunstig staat.
Ik hoop niet dat ik m vanmiddag hier over zie vliegen..
Ja, vond het ook al erg vreemd.. is anderhalve week niets gebeurd op het terrein, op wat vloerdelen langs de rand van het terrein gelegd.
Komende zondag is nog grote rommelmarkt op de geasfalteerde "ring" op Megaland. Wellicht dat maandag dan gestart wordt met zuid en noord podium.
Die tent is gloednieuw, 2019 was de vuurdoop. Ik denk dus dat de constructie en de bevestiging redelijk doorgerekend zijn conform de huidige rekenmodellen qua weersituaties e.d. Ik ben er eigenlijk totaal niet bang voor...