Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
ja dan is t leuke deel van pinkpop nu wel klaar, 22.00 uur

baal echt enorm dat ze the script op zondag gezet hebben.
had gewoon kodaline geruild met pearl jam------> topweekend
maar nu heb je imagine dragons als afsluiter.
en ik vind bastille erg lijken op , eh hoe heten ze ook alweer...........


oh shit ik haal wat door elkaar, waar ik the script zeg bedoel ik imagine dragons
waar ik kodaline bedoel, zeg ik the script.
waar ik....eh......eh....... ach fuck it!!!

is gewoon allemaal 1 en de zelfde band
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer en Heemstock1

neus

Dagopener
16 mrt 2019
562
290
Haha loop nu echt 4x per dag naar de brievenbus om te checken of de tickets er zijn :)

Ik begin nu ook paranoide te worden, omdat een deel van me niet kan geloven dat het echt door gaat. Tickets in de bus + nieuws over de opbouw zou me dus wel helpen :p
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Haha loop nu echt 4x per dag naar de brievenbus om te checken of de tickets er zijn :)

Ik begin nu ook paranoide te worden, omdat een deel van me niet kan geloven dat het echt door gaat. Tickets in de bus + nieuws over de opbouw zou me dus wel helpen :p
Nieuws over de opbouw is er helaas niet. Alleen de 2 kliko's naast de tent zijn weg... Dus flink werk verzet ?
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: bootje76 en DennisvdBr

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
373
202
Haha loop nu echt 4x per dag naar de brievenbus om te checken of de tickets er zijn :)

Ik begin nu ook paranoide te worden, omdat een deel van me niet kan geloven dat het echt door gaat. Tickets in de bus + nieuws over de opbouw zou me dus wel helpen :p
dat doe ik met de post-nl app.... refresh, refresh.... maar nog niks ?
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Is er ook een mogelijkheid dat we na vandaag met 4 open-air stages te maken gaan krijgen in juni? Het is te hopen dat die tent blijft staan??
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Is er ook een mogelijkheid dat we na vandaag met 4 open-air stages te maken gaan krijgen in juni? Het is te hopen dat die tent blijft staan??
De voor- en achterkant van de tent zijn nog volledig open, dus de wind heeft vrij spel als deze ongunstig staat.
Ik hoop niet dat ik m vanmiddag hier over zie vliegen..

En daarom begonnen ze nu een x aantal weken eerder? ?
Ja, vond het ook al erg vreemd.. is anderhalve week niets gebeurd op het terrein, op wat vloerdelen langs de rand van het terrein gelegd.
Komende zondag is nog grote rommelmarkt op de geasfalteerde "ring" op Megaland. Wellicht dat maandag dan gestart wordt met zuid en noord podium.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.929
1.705
Die tent is gloednieuw, 2019 was de vuurdoop. Ik denk dus dat de constructie en de bevestiging redelijk doorgerekend zijn conform de huidige rekenmodellen qua weersituaties e.d. Ik ben er eigenlijk totaal niet bang voor...
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken