Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.510
6.183
Terwijl die zondag toch best wel een sterke dag is imo. Vind die dag persoonlijk vele malen sterker dan de zaterdag iig.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.240
4.519
Same, de zaterdag heeft voor mij persoonlijk niet zo veel te bieden. Maar denk dat Pearl Jam wel ervoor zorgt dat de kaarten worden verkocht.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.030
3.708
Zaterdag vind ik zelf ook erg matig, zondag mist nog een grote naam, vrijdag is stacked.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
ik heb juist dat ik de zondag minder vind.
Volbeat, Ziggy Marley en Nile Rodgers maken veel goed die dag

de vrijdag is een ideale dag. Maar de zaterdag vind ik niet minder dan de zondag.
De zaterdag heeft voor mij in ieder geval een meer interessante headliner tegenover zondag met Pearl Jam en dan ook nog Royal Blood, Maneskin, Crowded House. Maakt het voor mij toch vrijdag > zaterdag > zondag
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.612
11.256
Zal ik ook even mijn objectieve mening (huh) erop loslaten...
Vrijdag een aantal leuke bands, maar geen fantastische dag. Zaterdag trekken de kleine namen me niet echt en zijn de grotere namen ook niet super (ja, Deftones en Crowded House naast PJ). Dan komt die zondag inderdaad toch het meest in de buurt van een beste dag. Bovenaan gewoon goed voor elkaar (maar sinds wanneer is Dermot Kennedy zo groot?) en aan de onderkant heb je ook gewoon best wat namen die nu logisch zijn om te boeken, naast een populaire act als Joost (gruwel, maar bon).

Zondag > vrijdag > zaterdag
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

elo

Headliner
3 dec 2013
5.030
3.708
Zondag heeft Interpol, Eefje De Visser, Turnstile, Kacey Musgraves en Inhaler. Toch niet gek. Op zaterdag is Courtney Barnett naast genoemde namen nog wel leuk, maar verder vind ik het erg summier en te veel opvulling met meuk als Kaleo.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.181
4.324
Voor mij is het dan weer: zaterdag > vrijdag > zondag.
Op de zondag een aantal namen die ik ok vind om te zien, maar weinig waar ik echt enthousiast van word.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.034
8.676
Zondag > zaterdag > vrijdag

Vind de vrijdag iets te rockgericht. En dan nog bands waarmee ik zelf echt niets heb of ronduit verschrikkelijk vind.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.240
4.519
Denk dan zondag>vrijdag>zaterdag. Zondag en vrijdag allebei wel tof, maar dan heb ik iets meer met ID dan met Metallica, dus dan kleine voorkeur daarvoor, denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en Timmetje

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.213
7.473
Vrijdag>>>>zaterdag=zondag

Vind de vrijdag echt een top line up, als ik niet op graspop zou zijn dat weekend was ik misschien wel weer een dagje naar pinkpop gegaan. Nightwish, TOP en Metallica lijkt me een geweldige avond.

Verder zaterdag en zondag ongeveer gelijk voor mij. Beide leuke headliners ook.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
582
299
Voor mij duidelijk Vrijdag eerst maar dan vooral door de bovenkant, , waarbij ik echt bang ben keuzes te moeten maken, en shows niet af kan gaan zien, met Metallica, 21p, nightwish, nothing but thieves en greta van Fleet allemaal toch wel 'must sees' voor mij.

Daarna kwam eerst Zaterdag, maar dat begint toch wel te kantelen naar Zondag. Zondag met ID, Volbeat, De Staat, Navarone veel tofs, en ook erg beniewud naar inhaler en Interpol.

Zaterdag eigenlijk alleen Pearl Jam en Royal blood must sees, met wel een aantal andere dingen die ik ook leuk vind.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
als er zo om 14:00 niets komt, verwacht ik het vandaag niet meer.

dan wellicht weer 10:00 donderdag, misschien?
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Wat een gedoe allemaal... iedereen is in de war met de juiste volgorde van de dagen in een week. Ik zie er maar een paar die het goed hebben. Maar even voor iedereen:

De juist chronologische volgorde is vrijdag, zaterdag, zondag. ?
Balen, je bent me net 11 minuten voor met deze opmerking ?. Had exact dezelfde gedachtegang.
 
  • Haha
Waarderingen: rednasnamsob

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Voor mij duidelijk Vrijdag eerst maar dan vooral door de bovenkant, , waarbij ik echt bang ben keuzes te moeten maken, en shows niet af kan gaan zien, met Metallica, 21p, nightwish, nothing but thieves en greta van Fleet allemaal toch wel 'must sees' voor mij.

Daarna kwam eerst Zaterdag, maar dat begint toch wel te kantelen naar Zondag. Zondag met ID, Volbeat, De Staat, Navarone veel tofs, en ook erg beniewud naar inhaler en Interpol.

Zaterdag eigenlijk alleen Pearl Jam en Royal blood must sees, met wel een aantal andere dingen die ik ook leuk vind.

Dan zou ik je toch willen adviseren om NBT over te slaan. Die zijn zo vaak te zien in Nederland. Die kom je nog wel een keer tegen.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Ik hoor vrij weinig mensen over Parcels. Inmiddels meermaals gezien, de eerste keer in de kleinste tent op lowlands. Toen al fantastisch en de laatste jaren alleen maar beter geworden, heerlijke disco sound, lekker dansbaar, en heel veel energie On stage!
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

Gebruikers die dit onderwerp bekijken