Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ken op Efestivals verwacht QOTSA ook niet meer op Mad Cool. Benieuwd of we aankomende week wat horen over Pinkpop.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Ken op Efestivals verwacht QOTSA ook niet meer op Mad Cool. Benieuwd of we aankomende week wat horen over Pinkpop.
als Pinkpop ook QOTSA van het affiche gaat halen, dan lijkt me dat de gewijzigde tourplannen meer op een cancel uitdraaien toch.

Waar ik dan wel van uit ga is dat Volbeat op de zondag gepresenteerd gaat worden als 'vervanger van QOTSA' wat gezien het uitblijven van de aankondiging en het wegvallen van QOTSA me best logisch lijkt. Wel heel jammer van QOTSA dan... als dat allemaal zo uitdraait tenminste
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.181
2.101
Ik zie het Pinkpop niet doen... maar een uurtje Joep Beving op Noord om 11:30 op zondag zou me wel smaken. Lekker zittend voor het podium met het ochtendzonnetje op je bol, eerste biertje nippend...
Het kan heel goed. BKS heeft dit in 2018 gedaan, 's ochtends voor de rest van het programma begon, en dat werkte daar heel goed. Maar de setting (op FOUR, open lucht in het bos) werkte daar ook mee.

Op Pinkpop zie ik het niet zo snel gebeuren.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Dan hoef je het toch niet hier te delen?
Sick Burn GIF by GIPHY News
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Stromae vind ik echt helemaal niks.

Net als Adèle, daar krijg je toch hoofdpijn van.

Wat ik al eerder heb vermeld maak ik mij zorgen over het annuleren van bands.

Aerosmith zou een domper zijn 13 juni in Parijs. Heb er niets over terug kunnen vinden. Kan natuurlijk zijn Brad Withford vervangen wordt als hij geen zin heeft. Perry en Tyler zijn natuurlijk onvervangbaar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Stromae vind ik echt helemaal niks.
ik denk wel dat wij in de minderheid zijn ;)

Mijn opmerking was ook met een lichte knipoog bedoeld.
In 2014 gaf ik zelf ook meer de voorkeur aan Young the Giant in the tent tijdens Stromae en tijdig klaarstaan voor Biffy Clyro.

Die nieuwe nummers ben ik ook totaal NIET warm op te krijgen... Blijkbaar zijn er wel massa's mensen die wel ondersteboven zijn, zoals ook van het optreden bij "Matthijs gaat door"...?
 
  • Leuk
Waarderingen: PP1980

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
ik denk wel dat wij in de minderheid zijn ;)

Mijn opmerking was ook met een lichte knipoog bedoeld.
In 2014 gaf ik zelf ook meer de voorkeur aan Young the Giant in the tent tijdens Stromae en tijdig klaarstaan voor Biffy Clyro.

Die nieuwe nummers ben ik ook totaal NIET warm op te krijgen... Blijkbaar zijn er wel massa's mensen die wel ondersteboven zijn, zoals ook van het optreden bij "Matthijs gaat door"...?
Onder de stemmers van onze enige echte eigen forum hitlijst de Festileaks Ten ;)

https://forum.festileaks.com/threads/the-festileaks-ten.884/

doet Stromae het heel goed. Zowel met Sante en L'enfer.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
nieuwe nummers vind ik ook niet zo geweldig.
maar t optreden op pinkpop was wel van een hoog nivo
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik vind zijn oude muziek beter. Zijn nieuwe nummers zijn (nog) niet mijn smaak. Maar het optreden van gisteren zat top in elkaar en hij zingt gewoon goed live.

Hij zal niet voor niks twee keer een Ziggo Dome uitverkopen. (Met wss een derde avond ook uitverkocht over een tijdje)

Wellicht ook Lowlands headliner.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken