Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
1 reden kan ik bedenken om dit net voor de verkoop bekend te maken ipv 4 weken
Zou kunnen. Alhoewel ik me niet kan voorstellen dat Coldplay het nieuws zelf dan ook nog even voor zich houdt. Zo van: "dit is onze World Tour. Op een paar data na, want die verklappen somige festivals zelf"
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.018
6.059
iemand nog gokjes voor 2022?

Kanshebbers Pinkpop headliner naast Metallica en Pearl Jam 2022 :
- Beyoncé, Popheadliner: hoog op de verlanglijst van Pinkpop (gerucht Stade de France 2022)
- Bruce Springsteen, album al 23-10-2020 en sterkte tourgeruchten met E Street Band in 2022 (tour geruchten: Italie Florence en Ferrara ook uit Ierland Dublin en Cork)
- Post Malone, nog nooit op Pinkpop gestaan, stond op affiche 2020, lijkt al van 2021 affiche gevallen, week na Pinkpop 2022 op Rock in Rio Lissabon.
- AC/DC, album 13 november 2020 en mogelijk tour 2022
- Tame Impala, begin juni Primavera Sound headliner en augustus headliner Rock en Seine
+ Robbie Williams
+ Imagine Dragons
+ The Killers
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Ik zet nu vol in op Robbie Williams of Imagine Dragons. Heel misschien The Killers, als die drie dagen achtereen willen spelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Ik blijf toch hopen op coldplay een gat van 5 dagen tussen de laatste datum amerika, moet kunnen!! Vind het vooral vreemd dat er helemaal geen NL datum bij zit
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Ik blijf toch hopen op coldplay een gat van 5 dagen tussen de laatste datum amerika, moet kunnen!! Vind het vooral vreemd dat er helemaal geen NL datum bij zit
Het gat is zelfs 8 dagen. 11 juni laatste USA datum, en zondag 19 juni is de laatste headlinespot op Pinkpop nog vrij...
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.901
8.543
Post Malone als eerste keus, Beyoncé als wildcard. Daar hou ik het, na veel veranderen, op voor die zondagheadliner.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.706
1.865
Als ze Post Malone weer hebben waarom zouden ze daar dan mee wachten. Lijkt me ook geen reden om de kaartverkoop te verzetten??
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
510
293
Coldplay is zo goed als verkeken! Eigen show in Arena of Malieveld ergens in juli gok ik!

Sorry voor de Bruce fans maar ik zie Pinkpop gewoon gaan voor een pop headliner!
Beyoncé blijft op mijn lijstje staan en vervang Coldplay voor Robbie Williams
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.901
8.543
Als ze Post Malone weer hebben waarom zouden ze daar dan mee wachten. Lijkt me ook geen reden om de kaartverkoop te verzetten??
Mogelijk om een andere, niet eens voor ons zo boeiende, reden dan de lineup kan ook. Ik zie 'm er gewoon weer staan. Stond er oorspronkelijk, is in de buurt, er staat nog geen grote popheadliner, de man komt met nieuwe muziek,...
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.207
4.447
Ik blijf ook bij Post Malone.
Als het eentje uit Post Malone, Beyoncé of Bruce wordt dat sowieso voor mij de fijnste headliner, dus ben met ze alle drie content. Ook met The Killers trouwens.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.018
6.059
Mogelijk om een andere, niet eens voor ons zo boeiende, reden dan de lineup kan ook. Ik zie 'm er gewoon weer staan. Stond er oorspronkelijk, is in de buurt, er staat nog geen grote popheadliner, de man komt met nieuwe muziek,...
kan ook sub voor Pearl Jam, waardoor Malone nog niet is aangekondigd.
Dus eerst aankondiging headliner zondag en aanvulling affiche zoals Malone daarmee?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.158
4.281
Ik blijf toch hopen op coldplay een gat van 5 dagen tussen de laatste datum amerika, moet kunnen!! Vind het vooral vreemd dat er helemaal geen NL datum bij zit
Theoretisch niet uitgesloten. Maar van de VS naar Europa, dan moet je ook rekening houden met herstellen van een jetlag (niet alleen van de band ook de crew). Waarschijnlijk ronden ze hun Amerikaanse tour af met enkele weken vrij. Coldplay hoeft ook niet meer zoveel mogelijk optredens te doen. Kans op Pinkpop was al laag en nu helemaal.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken