Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.550
11.039
Maar is een dag Graspop dan niet een veel logischere optie?
Die staat al, voor zaterdag en zondag nu. Waarschijnlijk ga ik nu dus kaarten voor zondag kopen en dan draai ik mijn eigenlijke programma om. Donderdag naar Clapton, vrijdag en zaterdag Graspop en zondag Pinkpop, maar dat gaat alleen door als ik mijn vrienden weet te overtuigen, hoor, anders maak ik er gewoon een weekend Graspop van.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.098
323
Pinkpop boekt eigenlijk altijd zowel het weekend- als dagprogramma gevarieerd en 'voor elk wat wils'. Zou daarom niet direct van een rockheadliner uit gaan omdat er nu best wat steviger werk op die dag staat. Vind dat ergens wel eens jammer, verhoogt voor mij de drempel om een dagkaart te kopen. Heb liever een dag waarop alles binnen of buiten je straatje valt, maar daar denkt de organisatie anders over.

Zou The Weeknd als laatste headliner wel heel vet vinden, heeft nog geen concertdata maar wel nieuwe singles en een album op komst. Een touraankondiging ligt dan voor de hand na de albumrelease? Zijn wel meer festivals die duidelijk wachten totdat een headliner groen licht geeft voor de aankondiging. En dan graag met Lana Del Rey als co-headliner, als ik toch aan het dromen ben.

 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.327
5.829
PJ wrote:
Heb even het GnR forum gecontroleerd. Daar hebben ze de European leg vandaag na 3 pagina’s gesloten omdat er geen enkele info/bron/artikel is dat ze überhaupt in Europa gaan touren…
http://www.mygnrforum.com/topic/223029-european-leg/

wel een aankondiging…
en de eerste die officieel op de tourpagina staat.
De 5 ZuidAmerikaanse data in 2020 Lollapalooza’s, Estereo Picnic en Vive Latino stonden nog niet op de site…



wachten op meer?

Die staan daar ook in triest gezelschap zeg...
 

Rolo

Gouden Tip
5 nov 2015
379
106
Mijn gevoel zegt dat het toch echt Pearl Jam gaat worden. De laatste headliner gaat snel komen wordt gemeld. Deze keer is er maar een concert in Ziggo Dome gepland. Die verkoopt deze ochtend heel snel uit. Dan vliegen nog kaarten voor Rock Werchter er uit. En omdat Pinkpop pas als laatste aan de tour werd toegevoegd, krijgen die als laatste de kans om de kaartverkoop voor PJ te 'starten'.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Mijn gevoel zegt dat het toch echt Pearl Jam gaat worden. De laatste headliner gaat snel komen wordt gemeld. Deze keer is er maar een concert in Ziggo Dome gepland. Die verkoopt deze ochtend heel snel uit. Dan vliegen nog kaarten voor Rock Werchter er uit. En omdat Pinkpop pas als laatste aan de tour werd toegevoegd, krijgen die als laatste de kans om de kaartverkoop voor PJ te ‘starten’.

Het wordt 2 keer Ziggo.....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Rolo wrote:
Mijn gevoel zegt dat het toch echt Pearl Jam gaat worden. De laatste headliner gaat snel komen wordt gemeld. Deze keer is er maar een concert in Ziggo Dome gepland. Die verkoopt deze ochtend heel snel uit. Dan vliegen nog kaarten voor Rock Werchter er uit. En omdat Pinkpop pas als laatste aan de tour werd toegevoegd, krijgen die als laatste de kans om de kaartverkoop voor PJ te ‘starten’.

Het wordt 2 keer Ziggo…..
23e juli als het goed is
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Die tour van Aerosmith gaat er toch van komen.....
https://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt/megaband-kommer-til-danmark/7905056
Denemarken bevestigd..
 

ppganger

Playlistbediener
29 mrt 2018
32
0
Mijn gevoel zegt dat het toch echt Pearl Jam gaat worden. De laatste headliner gaat snel komen wordt gemeld. Deze keer is er maar een concert in Ziggo Dome gepland. Die verkoopt deze ochtend heel snel uit. Dan vliegen nog kaarten voor Rock Werchter er uit. En omdat Pinkpop pas als laatste aan de tour werd toegevoegd, krijgen die als laatste de kans om de kaartverkoop voor PJ te ‘starten’.

Werd twee jaar geleden Pinkpop ook niet pas na de ziggo shows aangekondigd ? Staat me iets van bij
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Rolo wrote:
Mijn gevoel zegt dat het toch echt Pearl Jam gaat worden. De laatste headliner gaat snel komen wordt gemeld. Deze keer is er maar een concert in Ziggo Dome gepland. Die verkoopt deze ochtend heel snel uit. Dan vliegen nog kaarten voor Rock Werchter er uit. En omdat Pinkpop pas als laatste aan de tour werd toegevoegd, krijgen die als laatste de kans om de kaartverkoop voor PJ te ‘starten’.

Werd twee jaar geleden Pinkpop ook niet pas na de ziggo shows aangekondigd ? Staat me iets van bij
dat was gelijktijdig, met de tweede ziggo na de verkoop van de eerste ziggo.
maar de komst naar Pinkpop was bij de touraankondiging al bekend.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.211
791
Niet helemaal Pinkpop-gerelateerd. Maar waar komt de info vandaan dat Pearl Jam een tweede Ziggo-show geeft op 23 juli? Ik wil namelijk wel gaan en 23 juli komt me beter uit dan 22 juli.
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Mijn gevoel zegt dat het toch echt Pearl Jam gaat worden. De laatste headliner gaat snel komen wordt gemeld. Deze keer is er maar een concert in Ziggo Dome gepland. Die verkoopt deze ochtend heel snel uit. Dan vliegen nog kaarten voor Rock Werchter er uit. En omdat Pinkpop pas als laatste aan de tour werd toegevoegd, krijgen die als laatste de kans om de kaartverkoop voor PJ te ‘starten’.

Morgen i.p.v. deze ochtend
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Niet helemaal Pinkpop-gerelateerd. Maar waar komt de info vandaan dat Pearl Jam een tweede Ziggo-show geeft op 23 juli? Ik wil namelijk wel gaan en 23 juli komt me beter uit dan 22 juli.

Doen altijd 2 keer ziggo. 2012,14,18

Plus ingewijden het lijstje goed hadden.

2de komt mrgn erachteraan.
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Rolo wrote:
Mijn gevoel zegt dat het toch echt Pearl Jam gaat worden. De laatste headliner gaat snel komen wordt gemeld. Deze keer is er maar een concert in Ziggo Dome gepland. Die verkoopt deze ochtend heel snel uit. Dan vliegen nog kaarten voor Rock Werchter er uit. En omdat Pinkpop pas als laatste aan de tour werd toegevoegd, krijgen die als laatste de kans om de kaartverkoop voor PJ te ‘starten’.

Werd twee jaar geleden Pinkpop ook niet pas na de ziggo shows aangekondigd ? Staat me iets van bij

PJ pinkpop zie ik alleen nog gebeuren dat ze onlangs de onderhandelingen zijn gestart ivm een afzegging.
Dat ze nog niet rond zijn.
Tourschema gezien kan het natuurlijk uitstekend.
Maar nee, ga er maar niet meer van uit.
GNR moet ik ook nog eens zien.
Ik denk beide niet.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Niet helemaal Pinkpop-gerelateerd. Maar waar komt de info vandaan dat Pearl Jam een tweede Ziggo-show geeft op 23 juli? Ik wil namelijk wel gaan en 23 juli komt me beter uit dan 22 juli.

Pearl Jam forum.
Het is zeker. Via de fanclub kon je volgens mij al reserveren.
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
2018 werd idd tegelijk aangekondigd.
Alleen 1 verschil...
Ziggo was al in de verkoop voordat pinkpop in de verkoop ging.
Dus enige scenario wat nog kan is dat PJ wordt aangekondigd morgen nadat ziggo 2 keer is uitverkocht na 10 min.
100.000 mensen interesse in PJ in 2018.
17000 2 maal en pinkpop 72000 was overvol.
Zal nu niet anders zijn.
De band is gewoon heel geliefd en live zeer sterk.
Altijd andere setlist.
Sla de recensies er maar op na, weinig bands die dat presenteren.
Knap, nog altijd live zo goed zijn.
Dat zien we wel eens anders.........
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Niet helemaal Pinkpop-gerelateerd. Maar waar komt de info vandaan dat Pearl Jam een tweede Ziggo-show geeft op 23 juli? Ik wil namelijk wel gaan en 23 juli komt me beter uit dan 22 juli.
Staat ook al in het systeem bij Ticketmaster (afgeschermd). Ik kan 100% zeker garanderen dat er een tweede show op 23 juli is.
 

uno

Campingartiest
22 nov 2019
59
0
ppganger wrote:

Rolo wrote:
Mijn gevoel zegt dat het toch echt Pearl Jam gaat worden. De laatste headliner gaat snel komen wordt gemeld. Deze keer is er maar een concert in Ziggo Dome gepland. Die verkoopt deze ochtend heel snel uit. Dan vliegen nog kaarten voor Rock Werchter er uit. En omdat Pinkpop pas als laatste aan de tour werd toegevoegd, krijgen die als laatste de kans om de kaartverkoop voor PJ te ‘starten’.


Werd twee jaar geleden Pinkpop ook niet pas na de ziggo shows aangekondigd ? Staat me iets van bij

PJ pinkpop zie ik alleen nog gebeuren dat ze onlangs de onderhandelingen zijn gestart ivm een afzegging.
Dat ze nog niet rond zijn.
Tourschema gezien kan het natuurlijk uitstekend.
Maar nee, ga er maar niet meer van uit.
GNR moet ik ook nog eens zien.
Ik denk beide niet.

Pearl Jam is zelf een afzegging van Pinkpop.
2e ziggo show komt er aan
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken