Pinkpop 2020 – Nieuws en geruchten

PJ is sowieso uitgesloten. AC/DC is de kans ook klein tot nihil.
GnR zou nog kunnen.

Eigenlijk begin ik zelf ook langzaam steeds meer te verwachten dat headliner 3 Nightwish is.

Jammer een Benelux exclusief. Had ze nog graag eens willen zien in Nederland.

Dit lees ik zojuist op e festivals:

Pinkpop already booked a band (that could be headliner) a while ago.
Afterwards they started fishing for the headliner.
If not successful, the other band will be 'promoted' to the headline-spot.

I'm not sure about Graspop, I know too little about that.

Dat lees ik als we boeken een headliner maar proberen daarna een betere te krijgen....

Krijgen we dan toch straks toch Volbeat als headliner….
Dat kan niet want die is al bekend gemaakt. De organisatie zegt zelf snel met de laatste headliner te komen...

Zou een grap zijn als ze Tame Impala hebben geboekt, als soort van co-headliner. Ik zou het enorm toejuichen in ieder geval, maar die kans is nihil. Volbeat gaat natuurlijk nooit headlinen jongens.

Rammstein voegt een concert bij aan hun tour. Waarschijnlijk blijft het bij dromen maar ze hebben 21 juni nog vrij en doen maar 1 show in Nederland...

Pinkpop already booked a band (that could be headliner) a while ago.
Afterwards they started fishing for the headliner.
If not successful, the other band will be ‘promoted’ to the headline-spot.
.
dit slaat duidelijk op Volbeat

maar die andere band is duidelijk een onvoorspelbare band die met zijden handschoentjes aangepakt en gepamperd moet worden.
Guns N Roses of AC/DC dus imo

Het zou natuurlijk schandalig zijn als je de verkoop start met de melding er komt nog een (zondag)headliner bij en dan later aan komt met "Volbeat wordt headliner".
Kan me dat ook heel moeilijk voorstellen.

Hij zegt dat ze een band hebben geboekt die had kunnne headlinen maar die niet op die positie zijn geplaatst en na die boeking pas gingen vissen naar de headliner.

Dus er is misschien wel helemaal geen derde headliner op dit moment.

Als ze niets vangen wordt volgens hem die andere band (Volbeat?) doorgeschoven. Die kans lijkt me ook nihil.

Kans dat ze nog geen derde headliner hebben gevonden of geboekt is wel aannemelijk.

Als er nog geen 3e headliner is, dan heeft zeker weten ene afgezegd. Rob Trommelen zei backstage tijdens de vorige Pinkpop dat er al drie headliners waren.

Als ze niets vangen wordt volgens hem die andere band (Volbeat?) doorgeschoven. Die kans lijkt me ook nihil.

Ik lees het juist als 'er staat een band klaar die zou kunnen headlinen (die nog niet bekend is gemaakt), als de andere band als headliner geboekt kan worden dan wordt die reeds geboekte band sub-headliner en die 'nieuwe' band gewoon headliner. Niks over Volbeat.
Zo is het ook hoe ik het heb gehoord.

Timmetje wrote:

Ik lees het juist als ‘er staat een band klaar die zou kunnen headlinen (die nog niet bekend is gemaakt), als de andere band als headliner geboekt kan worden dan wordt die reeds geboekte band sub-headliner en die ‘nieuwe’ band gewoon headliner. Niks over Volbeat.
Zo is het ook hoe ik het heb gehoord.

Zo hoop ik het ook te lezen, maar ik zou in Volbeat en Anderson Paak wel de afsluiters North en sub Main zien.

Welke onaangekondigde band zou er nu nog kunnen staan die zou kunnen subben en headlinen maar die nog niet is aangekondigd?

Within Temptation?

Faith No More zou ook kunnen maar dat zou dan van 1 na laatste op Noord 2015 naar afsluiter 2020 ook wat bizar zijn.

Welke onaangekondigde band zou er nu nog kunnen staan die zou kunnen headlinen maar nog niet is aangekondigd?

Within Temptation?

FNM? op zondag en dan verschoven op Graspop naar de vrijdag?

maar, dat verwacht ik niet.
ik denk dat Guns N Roses of iets dergelijk "gewoon" doorgaat...

Dan hebben er zelfs 2 afgezegd gezien Malone eerst sub zou zijn.
Coldplay... maar, dat zal je nog steeds wel niet geloven zeker?

Users who are viewing this thread